• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tarttis neuvoja ja vihjeitä pyörän hankintaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanhakäpy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi Koris, toi sun kommentti 3
h020.gif

Maahantuojalta on ER kutoset loppu, ainakin mustana ja just sillä myyjällä, joka olis myynyt sen kaikkein edullisimmin ei pyörää oo varastossa
bawling.gif

^ Kawasakin liikkeessä olis koeajopeli (vähän alle 700 km ajettu) hopeen värisenä 7.190 egee. Uuskaan ei oo paljoo enempää, mut lupas et soittelee perjantaina, saisko mistään uutta mustaa. Siihenköhän mä nyt sit päädyn
cool.gif
Se ei vaan ole vielä soitellut
mad.gif

Ei pirskatti, toi on sun pyörä
biggrin.gif

No sieltähän se tulee...jostain alitajunnasta, se oma mieltymys..
Nyt kun sinulla on kiikarissa pyörä, joka vastaa pikkuhiljaa omaa mielihaluas, niin vaan varmistat, että siinä on kaikki mitä muuta haluat.
Pane myyjä esittelemään joka nippelikin.
Siinä kun kuljet pyörää ympäri ja tiirailet, koeajat, istut sen päällä, nousee sieltä alitajunnasta; joo tai ei....
Ei muuten huono merkki tuo Kawasaki
biggrin.gif
biggrin.gif
D

Menet Vanhakäpy vaan suoraan Ducati :a myyvään liikkeeseen ja testailet tuota Monster -mallisarjaa.
Löytyy mukavuutta ja katu-uskottavuutta. Aivan yhtä varmoja pelejä ovat kestävyydenkin suhteen, kuin muut merkit.
Käytettynä löytyy jonkin verran mm.
Motopalsta

Koska kuitenkin, jos ostaa liian "järkevän" pelin ekaksi pyöräksi, niin kohta sitä on jo vaihtamassa isompaan/toiseen merkkiin/pettyy pahimmassa tapauksessa koko touhuun...

No oma mielipide vaan noista kuristuksista.Ei taida muuta järkeä olla kuin vakuutukset ...jos niissäkään.Riippuu kaikki käytöstä ,mun mielestä vääntöä ainakin kaupunkiin on bueno.
thumbs-up.gif

-er6 tai sv650
nixweiss.gif

^ Kawasakin liikkeessä olis koeajopeli (vähän alle 700 km ajettu) hopeen värisenä 7.190 egee. Uuskaan ei oo paljoo enempää, mut lupas et soittelee perjantaina, saisko mistään uutta mustaa. Siihenköhän mä nyt sit päädyn
cool.gif
mad.gif

biggrin.gif
onko toi 7190e F-malli vai naku.

cool.gif
mad.gif

biggrin.gif
onko toi 7190e F-malli vai naku.

Pyörä on F-malli.

Meniks toi mun lainaus nyt vähän päin puuta
withstupid.gif
, mut vastaus kysymykseen tossa kuiteskin tuli
smile_org.gif

Ei ainakaan mun mielestä, ei tolla hinnalla taida saada uutta nakumalliakaan monestakaan paikkaa...  
biggrin.gif

Edit: ai niin, mites toimituskulut? Siis jos tuo hinta sisältää toimituskulut niin se on todella hyvä, mutta hintaa saattaa tulla helposti 600 euroakin lisää riippuen paikkakunnasta.

^ Eipä puhunut myyjä mitään toimituskuluista. Pyysin tarjouksen sellasena, et pyörän voi ajella pois pihasta ja tollasen antoi. Kasko siihen pitää vielä tehä, ennen kun pääsee
sport05.gif

ÄLÄ osta 25kw kuristettua pyörää, jos ei ajokortti sitä vaadi. Kuristuksesta ja sen poistosta tulee vaan turhaa vaivaa ja kuluja, tulet kuitenkin ennen pitkää siihen tulokseen, että se pitää poistaa.

Joo, turha kuristaa. Mutta muista että tavis henkilöauton jälkeen nopeuksilla 0-150kmh toi er-6:kin lähtee kun ohjus. Siltä se tulee tuntumaan siis aluks.

Back