Millä ihmeellä pohjolasta noin edullisen hinnan sait?Mutta kun pohjola on uusinut jo vakuutukset ja hinta 475Eur/v ja If joka ei ole uusinut 1085Eur/6kk.
Eli kyseisessä tapauksessa en ainakaan tuntenut olevani häviäjä vaikka pyörä on mitä on![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä ihmeellä pohjolasta noin edullisen hinnan sait?Mutta kun pohjola on uusinut jo vakuutukset ja hinta 475Eur/v ja If joka ei ole uusinut 1085Eur/6kk.
Eli kyseisessä tapauksessa en ainakaan tuntenut olevani häviäjä vaikka pyörä on mitä on![]()
Siis tuossahan on puhuttu vain kasko osuudesta =) koko summana n. 1085 Eur PohjolastaMillä ihmeellä pohjolasta noin edullisen hinnan sait?![]()
Mulla tulee maksamaan pohjolassa liikenne/osakasko yhteensä 470€/vuosi, ilman niitä seisonta-aikoja... mopotinhan on vm.89 1000F CBRMulla on IF:ssä kaikki vakuutukset jo senkin takia että noihin vapaaehtoisiin vakuutuksiin saa ammattiliiton alennuksen muistaakseni -15% muitten alennuksien lisäksi.
Mutta nuo hirveät useiden satojen eurojen hintaerot muitten vakuutusyhtiöiden hyväksi joita täällä on mainittu, kyllä ihmetyttää minua kovasti.
Cebari tonni äffässä liikennevakuutus 70 bonuksilla oli 45 euroa/kk eli 6kk/270 euroa (Espoo).
Pohjolan laskuri antoi liikenne vakuutuksen hinnaksi 220 euroa joka käsittääkseni on koko vuosi ilman seisonta-aikaa vai onko näin, korjatkaa jos olen väärässä. Mutta kun pyörä on käytännössä n.6kk ajossa niin Pohjolalla tuo tekee 36 euroa/kk.
Eli voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä tuolee tuollaiset 400 euron edut esimerkiksi Pohjolan hyväksi verrattuna IF:iin joita tuolla aiemmin on esimerkiksi mainittu.
No mulla taasen yhteensä 370 euroa/6kk liikenne+osakasko (100€/v) tai jos sattuisi ajamaan 7kk niin silloihan se tekisi 415 euroa (liikenne+osakasko), joka alkaa olla suomen oloissa jo aika maksimi ajoaika (joillekkinMulla tulee maksamaan pohjolassa liikenne/osakasko yhteensä 470€/vuosi, ilman niitä seisonta-aikoja... mopotinhan on vm.89 1000F CBRMulla on IF:ssä kaikki vakuutukset jo senkin takia että noihin vapaaehtoisiin vakuutuksiin saa ammattiliiton alennuksen muistaakseni -15% muitten alennuksien lisäksi.
Mutta nuo hirveät useiden satojen eurojen hintaerot muitten vakuutusyhtiöiden hyväksi joita täällä on mainittu, kyllä ihmetyttää minua kovasti.
Cebari tonni äffässä liikennevakuutus 70 bonuksilla oli 45 euroa/kk eli 6kk/270 euroa (Espoo).
Pohjolan laskuri antoi liikenne vakuutuksen hinnaksi 220 euroa joka käsittääkseni on koko vuosi ilman seisonta-aikaa vai onko näin, korjatkaa jos olen väärässä. Mutta kun pyörä on käytännössä n.6kk ajossa niin Pohjolalla tuo tekee 36 euroa/kk.
Eli voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä tuolee tuollaiset 400 euron edut esimerkiksi Pohjolan hyväksi verrattuna IF:iin joita tuolla aiemmin on esimerkiksi mainittu.
Se unohtu laittaa tohon viestiin... 25%.... vasta-alkaja kun olen...No mulla taasen yhteensä 370 euroa/6kk liikenne+osakasko (100€/v) tai jos sattuisi ajamaan 7kk niin silloihan se tekisi 415 euroa (liikenne+osakasko), joka alkaa olla suomen oloissa jo aika maksimi ajoaika (joillekkinMulla tulee maksamaan pohjolassa liikenne/osakasko yhteensä 470€/vuosi, ilman niitä seisonta-aikoja... mopotinhan on vm.89 1000F CBRMulla on IF:ssä kaikki vakuutukset jo senkin takia että noihin vapaaehtoisiin vakuutuksiin saa ammattiliiton alennuksen muistaakseni -15% muitten alennuksien lisäksi.
Eli voisiko joku ystävällisesti kertoa mistä tuolee tuollaiset 400 euron edut esimerkiksi Pohjolan hyväksi verrattuna IF:iin joita tuolla aiemmin on esimerkiksi mainittu.)![]()
Paljonko sulla mikatossa on bonuksia?