Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo kankaan kostuttaminen onkin varmasti hyvä idea. Kokeilin itekin aluksi kankaanpalasta, mutta ei kuivana pysynyt paikoillaan ja hermo meinasi mennä...Mä olen ratkaissu ton suoja muovien liimailu homman niin että olen pannu puuvilla kankaan esim vanhasta verhosta leikkattu laukun kokoinen pala tankkilaukun alle, vähän hannan alla kostuttaa niin on helppo heittää oikeelle paikalle on nopee ja kätevä.![]()
![]()
![]()
Ilmastointiteippi toimii kyllä kanssa, teipin ollessa pitempään siitä saattaa jäädä liimaa maalipintaan mutta ne lähtee yleensä kevyesti hankaamalla irti, kokemuksen perusteella viimeisetkin teipin jäljet lähtee käsin vahatessa.Mitenkähän toi ah-niin-suosittu ilmastointi- eli roudariteippi? Oon nähny pisteltävän sivulaukkujen suojaksi? Pysyyköhän maalipinta ok sen alla ja irtoaako vaurioittamatta maalipintaa? Jääköhän liimanjämiä sottaamaan?
Tosta mattamustasta on jo sen verran ollut puhetta, että ois kiva nähdä fotoja? Mahtaa olla vinkee näky. Ite kun tykkään zrxstä ja mattamustasta, mutta meikäläisellä ne eivät vielä ole yhdistyneet... siis kuvia kiitos!!!Mutta ihan aikuisten oikeasti, miksi vaivautua? Maalaa pyörän mattamustaksi eikä
murhehdi turhamaisia.
![]()