Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vierailepa vaikka Tanskan länsirannikon dyynialueilla tuulisella säällä. Hiekkaa lentää niin paljon, että on ihme, jos tankkilaukun ja tankin väli pysyy puhtaana. Hiekkaa on usein ilmassa myös esim. autobaanojen tietyöosuuksilla ja vaikkapa vuoristoteillä, kun tuuli puhaltelee sopivasti.(...) ja kun pitää puhtaana ettei pääse hiekkaa väliin (mitä mää en kyllä ymmärrä miten sitä sinne pääsiskään) niin mikä sitä naarmuttaiskaan. (...)
Kyllä pysyy katetuissa, mutta entäs nakuissa, kun vetästään yli 200 km/h...kyllä ne kiinni pysyy,itsekkään en aluksi uskonu![]()
Tuosta tahtois kuulla yksityiskohtaisempaa tietoa. Kui? Millasta kontaktimuovia? Tarkoitus ois uuteen fillariin ripustella niin tankkilaukkua kuin pehmeitä sivulaukkujakin, joten suojaukselle ois tarvetta.Itse olen väsäillyt kontaktimuovin paloista suojakalvon, joka ei tosin ole kovin kaunis, mutta estää pidemmillä matkoilla väistämättä tankin ja laukun väliin ahtautuvien hiekanjyvien naarmutusoperaatiot. Reissun jälkeen kontaktimuovit voi riipaista pois rumentamasta siloisen tankin pintaa.
Ihan olen nuukuuspäissäni käyttänyt tavallista "kirjakaupan" kontaktimuovia. Onhan noita mopokalvojakin markkinoilla, mutta en ole kokeillut.Tuosta tahtois kuulla yksityiskohtaisempaa tietoa. Kui? Millasta kontaktimuovia? Tarkoitus ois uuteen fillariin ripustella niin tankkilaukkua kuin pehmeitä sivulaukkujakin, joten suojaukselle ois tarvetta.Itse olen väsäillyt kontaktimuovin paloista suojakalvon, joka ei tosin ole kovin kaunis, mutta estää pidemmillä matkoilla väistämättä tankin ja laukun väliin ahtautuvien hiekanjyvien naarmutusoperaatiot. Reissun jälkeen kontaktimuovit voi riipaista pois rumentamasta siloisen tankin pintaa.
Jesseteippi kyllä jättää sontajäljet mihin tahansa. Älä laita.Mitenkähän toi ah-niin-suosittu ilmastointi- eli roudariteippi? Oon nähny pisteltävän sivulaukkujen suojaksi? Pysyyköhän maalipinta ok sen alla ja irtoaako vaurioittamatta maalipintaa? Jääköhän liimanjämiä sottaamaan?
Mulla on siinä laukussa tuo takapää tehty silleen loivaksi. Vissiin kyykkyjä varten. Olen kääntänyt laukun takaperin. Eli se loivennus tulee eteen. Ja vot mittarit näkyyHiukan vain häiritsee, kun laukun takaa ei näe nopeusmittaria, niin tahtoo vauhtia kertyä aina (ehkä joidenkin mielestä) liikaa.![]()