Unohtakaa ne pirun lisäaineet. Tankki irti ja paskat pois. Samalla hiekkaa sisään ja kunnon ravistus ja ruosteetkin pois
Neroutta. Eli ei ennalta-ehkäiseviä lisäaineita, mutta hiekkaa ja heiluttelua. Neroutta varmasti.
Lässyn lässyn ja lässyti läs. Siellä kans näyttäisi yksi nero näppäimistön takana istuvan.
Ei noista pirun hymiöistä ole mitään apua, kun niidenkään avulla ei sitten jotkut tajua jos vitsiä heittää.
Otetaas uusiksi: se nyt vaan on tosiasia että jos on kunnolla sitä vettä siellä systeemissä, niin saat tuusata noiden masinoleiden kanssa vaikka elämäs loppuun asti. Mä en mistään ennaltaehkäisystä puhunut vaan siitä, kun on saanut kunnon vesibensat tankkiin ja järjestelmään. Lue se viesti uudestaan, siellä oli jopa yritetty mainita tyyliin "jos on ihan kunnolla kertynyt vettä systeemiin". Luetun ymmärtämisen kanssa sulla vissiin vähän hankalaa?
Tuo hiekkajuttu nyt oli vitsi tuohon paikkaan, mutta jos on tankki alkanut jo ruostumaan sisäpuolelta, niin ihan toimiva kikka tuokin. Neroutta? Toki mun mielestä sen kaverin osalta, joka moisen yksinkertaisen avun tankin sisäpuoliseen ruosteeseen on keksinyt.
- P
Edit: ja kyllähän noi perus tentut asiaa auttaa useissakin tilanteissa, en mä sitä ole väittänytkään. Minä satuin puhumaan siitä, kun on ollut systeemit vähän heikommalla huollolla ja alkaa olemaan järjestelmässä vettä, bensaa, ruostetta jne. suodattimet tukossa, suuttimet tukossa, kohokammioissa paskaa ja niin edelleen. Jos viestiäni olisit edes hieman ajatuksen kanssa lukenut, niin varmasti tuon ymmärtäisit etkä tarttuisi yhteen lauseeseen? Mutta jos ennaltaehkäiset aina tentun voimin, etkä koskaan vaihda suodattimia, puhdistele paikkoja jne. niin uskoisinpa että ei pidemmän päälle tentut pidä järjestelmää täysin puhtaana.
Eli jos tuo edellinen oli mielestäsi jotenkin epäselvästi kirjoitettu, niin väännetään sitten vielä tähän loppuun. Toki tenttu toimii, jos puhutaan pienistä määristä kosteutta järjestelmässä. Sitä en kiellä ja ihan järkevää asiaa kokeilla. Jos kuitenkin sitä vettä on siellä enemmän / tai järjestelmä muutenkin heikolla hapella, niin nuo aineet ei anna kuin hieman tekohengitystä ja varmasti palaa ongelmat takaisin jos ei sitten ota itseensä niskasta kiinni ja puhdista systeemiä ihan kunnolla, eikös?