• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankkausongelma

Ehkä ne siellä ABC:llä tietää paremmin, mutta täällä samasta kysymyksestä saa paremmat vastaukset...
biggrin.gif

ABC:n kommentti: Mittarit ovat auki, kumma miten se tuollaista tekee...

Itse kallistun siihen, että joku 95 oktaaninen- tai löpöpistooli on ollut huonosti ja siksi 98 ei myöskään toiminut.
Mutu kuten aina.

No saipa paljon puhetta pienestä mutta perin ärsyttävästä asiasta.
Kypärä päässä tankaten
J

Vaikka toi anturiteoria jo kumottiinkin, itse kallistuisin kuitenkin siihen, että jollain ajoneuvo tunnistetaan automaattisesti.

Taannoin olin autolla Jetin kylmäasemalla tankilla. Jetillehän on tullut mittarivalinta kaikille asemille ja normaalisti näin onkin. No kuitenkin, ajoin normaalisti mittarille ja painuin maksuautomaatille. Yllätyksekseni kone ei kysynyt valittavaa mittaria. Lopuksi näytölle tuli viesti "tankkaa mittarista x". Viereisellä mittarilla ei ollut autoa, joten pähkäilin homman niin, että laite tunnisti autoni olevan juuri mittarin x kohdalla. Kävin vielä kurkkaamassa sitä toista mittaria, eikä mitään epäkunnossa-lappuja näkynyt.

Back