Tää on ollu todella kätevä, ei muutakuin takalukot irti, laukku pystyyn ja menovettä tankkiin.Bagsterin versiossa etupään pikalukot ovat saranamaiset eli laukun saa aina tankatessa käännettyä eteen pystyyn klikkaamalla takaklipsut auki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on ollu todella kätevä, ei muutakuin takalukot irti, laukku pystyyn ja menovettä tankkiin.Bagsterin versiossa etupään pikalukot ovat saranamaiset eli laukun saa aina tankatessa käännettyä eteen pystyyn klikkaamalla takaklipsut auki.
Mullakin on lidlin tankkilaukku vm 2005, 9,90e (Kiitos Köpi), mutta mitään remmiä ei tartte, se pysyy ihan hyvin niillä pelkillä magneeteilla.Mulla on joku lidlin tankkilaukku, minkä on faija joskus ostanu. Siitä menee tosiaan yks remmi (ilmeisesti sen on tarkotus mennä tankin alta). Meinaan se on melko työläs alkaa vetelee sieltä tankin alta uudestaan, mut tuo neuvo kuulosti hyvältä et löysää remmiä ja pyöräyttää sivuun..![]()
Näin se käy kun on puimurin org.laukkuJOVVAIN...?
![]()
...Naaaa avathan vetoketju, sit korkki...![]()
Ääni kans Bagsterille. Kätevä käyttää kuten edellä on tullut todettua vaikka suojan korkkiosan istuvuus ei olekaan ihan 100% luokkaa ainakaan mulla. Voi toki olla, että asennuksessa allekirjoittaneella kaikki ei mennyt ihan 100% kohdalleen...Tää on ollu todella kätevä, ei muutakuin takalukot irti, laukku pystyyn ja menovettä tankkiin.Bagsterin versiossa etupään pikalukot ovat saranamaiset eli laukun saa aina tankatessa käännettyä eteen pystyyn klikkaamalla takaklipsut auki.
Itse asiassa kivet ei tartu magneettiin, mutta (varsinkin huoltoasemilla) maassa on aina jonkin verran metallimoskaa, joka voi tarttua magneetteihin ja hieroa sitten maalipinnan rikki.Mullakin on lidlin tankkilaukku vm 2005, 9,90e (Kiitos Köpi), mutta mitään remmiä ei tartte, se pysyy ihan hyvin niillä pelkillä magneeteilla.Mulla on joku lidlin tankkilaukku, minkä on faija joskus ostanu. Siitä menee tosiaan yks remmi (ilmeisesti sen on tarkotus mennä tankin alta). Meinaan se on melko työläs alkaa vetelee sieltä tankin alta uudestaan, mut tuo neuvo kuulosti hyvältä et löysää remmiä ja pyöräyttää sivuun..![]()
![]()
Mutta se laukku pitää muistaa laskea maahan väärinpäin ja tarkistaa pohja vielä ennenkun laittaa takas ettei siellä ole mitään kiviä tms naarmuttamassa...