• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankinsuoja tankin sivuille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juska2000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuolta pyöräkohtaiset muotoon leikatut 3M kiveniskukalvot. Vaikka tuleekin jenkeistä, niin on nopea toimitus ja tullistakin tulee läpi helposti... kalvoahan se vain on. Läpinäkyvään pussiin pakattu eikä hintakaan ylitä rajaa...
http://www.thetankslapper.biz

Nostetaan nyt ikuisuuden vanhaa ketjua niin ei tarvii uutta luoda  
lookaround_orig.gif

Eli onko kukaan löytänyt vielä StompGrippiä tai TechSpeciä Suomesta? MP-Hotellilla on jotain, mutta ei vielä ainakaan sigun pyörään sopivia. Tilasin yhdet TechSpecit briteistä yli kuukausi sitten mutta ei ole tuotetta kuulunut ja maileihin eivät vastaa..
Mä oon ainaki tilannu noi Tech-Specit suoraan Tech-Speciltä.
Muistatko yhtään miten kauan kesti tulla perille?
Mikä se normi ny sit jenkkilästä ois; 5-10 päivää?

Mulla samat housut. Ei ongelmaa kun tankki on ammattimiehellä kalvoitettu sivuilta ja sepaluksen edestä kirkkaalla kalvolla joka ei näy kuin vahaamisen jäljiltä hetken aikaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa itse liimailemaan enää mitään.
Missäs teetit?
Keravan pro clean center. Sama paikka on myös kalvoittanut autoni kynnykset, ovenkahvojen "kotelot" sekä kaikki keulan valot.  Onpa siellä kalvoitettu mersusta koko nokkapeltikin ja sitäkään ei huomannut lainkaan ellei tiennyt kalvon olemassa olosta.
smile_org.gif
Kiitos!  
bowdown.gif
Ei taida olla kyseinen firma enää pystyssä, kun netistä kaivetut puhelinnumerot eivät ole enää käytössä.

Mistäs muualta olette saaneet hyvää muovitusta tankkiin?

On pystyssä. Vaihtanut vain nimeä. Kokeile nroa. 0408227766 / petri/ keravan autolaite.
Suosittelen edelleen kaikille. Firman kalvottaja aivan huippumies.

Stompgrip on todella todella vittumainen, kun ajelee shortsit jalassa. Pito on kohdallaan...
biggrin.gif

Back