• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankinsuoja tankin sivuille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juska2000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huomasin juhannusreissun jälkeen että uudet Sweepin Shogunai-housut olivat hanganneet tankin toiselta puolelta maalit pois muutamasta kohtaa ja toiselta puolelta jättäneet hankaumajälkiä.

Eli varoituksen sana kyseisiä housuja hommaaville, kohtalaisen karkeaa kangasta tuntuvat olevan. Muilla vastaavia kokemuksia näistä housuista?

Mutta varsinaiseen asiaan. Löytyykö valmiina tankinsuojia- tai tarroja vai meneekö teettämiseksi teippiliikkeessä? Onko hyviä ideoita että laitetaanko liekkejä vai palloja vai jotain muuta
biggrin.gif
?

Stormin kuvastossa viimeeksi osui silmiin tankinsuojatarraa ihan neliönmallisina arkkeina. Leikkaa sitten haluamaansa muotoon siitä.

Myykös joku Suomessa näitä Stomp Gripejä ? Heinolla oli Printin valmistamia vastaavia, mutta olivat kovin pieniä. Ei viitsisi ulkomailta jotain tarroja tilata kun ei nyt muuta tarvetta ole.
baaa.gif

Mulla samat housut. Ei ongelmaa kun tankki on ammattimiehellä kalvoitettu sivuilta ja sepaluksen edestä kirkkaalla kalvolla joka ei näy kuin vahaamisen jäljiltä hetken aikaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa itse liimailemaan enää mitään.

Mulla samat housut. Ei ongelmaa kun tankki on ammattimiehellä kalvoitettu sivuilta ja sepaluksen edestä kirkkaalla kalvolla joka ei näy kuin vahaamisen jäljiltä hetken aikaa. Ei tulisi mieleenkään alkaa itse liimailemaan enää mitään.
Missäs teetit?
Keravan pro clean center. Sama paikka on myös kalvoittanut autoni kynnykset, ovenkahvojen "kotelot" sekä kaikki keulan valot. Onpa siellä kalvoitettu mersusta koko nokkapeltikin ja sitäkään ei huomannut lainkaan ellei tiennyt kalvon olemassa olosta.
smile_org.gif

Missäs teetit?
Keravan pro clean center. Sama paikka on myös kalvoittanut autoni kynnykset, ovenkahvojen "kotelot" sekä kaikki keulan valot. Onpa siellä kalvoitettu mersusta koko nokkapeltikin ja sitäkään ei huomannut lainkaan ellei tiennyt kalvon olemassa olosta.
smile_org.gif
Kiitos!
bowdown.gif

Myykös joku Suomessa näitä Stomp Gripejä ? Heinolla oli Printin valmistamia vastaavia, mutta olivat kovin pieniä. Ei viitsisi ulkomailta jotain tarroja tilata kun ei nyt muuta tarvetta ole.  
baaa.gif
Sama kyssäri eli löytyykö Suomesta? Jos ei niin olen valmis kimppaan ulkoa.
Itse en löytänyt toimittajaa Suomesta, joten tilasïn muun romun ohessa TÄÄLTÄ. On muuten todella hyvä.

Viimekesänä ostin vissiin RM Heinolta universal malliset.

Iskemättömänä tallissa jos jotakuta kiinnostaa (heitä yv:tä) niin joutaa kierrättää.

Kiveniskusuojakalvo om minunkin mielestä oikein hyvä vaihtoehto.
Kalvoa löytynee jokaisesta teippauksia suorittavasta firmasta.
On rullatavaraa, itse olen hankkinut läpinäkyvää, sekä mustaa kalvoa tarkoituksiini ja
tehnyt teippaukset itse.

Jos tekee itse ja kalvon pitää taipua muotoon kannatta käyttää kuumailmapuhallinta,
tietenkään EN SUOSITTELE polttoainetankin lämmittämistä,
kun tuo juhannuskin on mennyt jo...

-Kari

Nostetaan nyt ikuisuuden vanhaa ketjua niin ei tarvii uutta luoda
lookaround_orig.gif

Eli onko kukaan löytänyt vielä StompGrippiä tai TechSpeciä Suomesta? MP-Hotellilla on jotain, mutta ei vielä ainakaan sigun pyörään sopivia. Tilasin yhdet TechSpecit briteistä yli kuukausi sitten mutta ei ole tuotetta kuulunut ja maileihin eivät vastaa..

lookaround_orig.gif

Eli onko kukaan löytänyt vielä StompGrippiä tai TechSpeciä Suomesta? MP-Hotellilla on jotain, mutta ei vielä ainakaan sigun pyörään sopivia. Tilasin yhdet TechSpecit briteistä yli kuukausi sitten mutta ei ole tuotetta kuulunut ja maileihin eivät vastaa..
Mä oon ainaki tilannu noi Tech-Specit suoraan Tech-Speciltä.

lookaround_orig.gif

Mä oon ainaki tilannu noi Tech-Specit suoraan Tech-Speciltä.
Muistatko yhtään miten kauan kesti tulla perille?

Back