• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankinkorkin kiinnikkeeseen tankkilaukku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mp71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
Onko jollakulla kokemusta tankkilaukusta, jonka pikakiinnitysvastakappale kiinnitetään tankinkorkin kiinnikkeeseen? Merkki/malli/hinta? Pelittääkö?

Mulla oli yhden kesän RM Heinon myymä malli GS:ssä. Ihan OK vekotin, helppo laittaa paikoilleen ja otta pois. En nyt muista merkkiä, mut RM.Heinon sivuilta varmaan löytyy. Siinä oli sopivasti lokeroita eri jutskille, mm. kännykälle jne. Bemari teki vaan jekun -08 malliin, ja vaihtoi tankkikorkin kiinnityksen niin, ettei ruuvit ole enää näkyvissä ja laukku jäi tarpeettomaksi.
mad.gif
mad.gif

Louisilta Moto Detail kiinnike ja laukku. Kiinnike merkkikohtainen. Suzukissa ainakin toimii mainiosti. Eikä ole myöskään hinnalla pilattu, taisivat olla yhteensä satasen luokkaa.

Edit: Olivatkin 49,90 + 20,00 vuosi takaperin

RM Heino myy Bags Connectionia. Linkki

sjm on noita mainostanut täällä muissa ketjuissa. Ehkä tulee myös tänne kehumaan. Itse voin kehua BC:n tuotteita yleisellä tasolla. Perjantaina ostin .Orgin kautta takalaukun (takapenkille) ja kyllä on mahtavat ominaisuudet laukulla!

Keskustelua.

Kattelin juuri Heinolla tuota pikkulaukkua,laukku 70ekee ja kiinnike 40 euroo.Ei halpa,vaikutti kyllä laadukkaalta..

edit. tuossa onkin kiinnikkeen hinta 20 mutta kuulinko hinnan väärin liikkeessä.

Mä käytän nyt neljättä kesää Bags Connectionin tankkilaukkua "hevosenkenkä"-kiinnityksellä. Minusta se on loistava, laukku (malli Trip) ei hankaa tankkia koska ei siihen kosketa ollenkaan, kiinnitys on kätevä ottaa irti ja laittaa takaisin tankkauksen yhteydessä, ja samaan kiinnikkeeseen voi vaikka osta eri kokoisia laukkuja erilaisille reissuille. Mun pieneen laukkuun mahtuu just kartat, kamera, tupakit ja limupullo, mutta ajattelin seuraavalle pitemmälle reissulle ostaa isomman laukun samalla kiinnityksellä. Viime viikolla ostin laukkun vielä vesitiiviin GPS-telineen, johon tavallinen halpa auto-Tomtom mahtuu ja toimii pyöräkäytössä mainiosti.

Paras tankkilaukkusysteemi mitä mulla on ollut, muutamiakin muita on kokeiltu mutta tästä en vaihda pois.

Back