• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankin sisäpuoleinen pinnoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Finnpaso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kouvola
Onko kellään tietoa, mistä saisi ja millä hinnalla tankin sisäpuoliseen pinnoitukseen tarvittavia kemikaaleja, niinkuin mieluummin Suomesta, mutta jos ei sellaisia täältä kotomaasta löydä, niin sitten seuraava vaihtoehto on muut EU maat? Onko kokemusta moisista litkuista? Toimiiko? Mitä erityisesti pitää ottaa huomioon? Hinta?

Oma tapaukseni on, että mulla on kahdessa mopossani, 750 ja 900 havaittavissa ruostetta tankkien sisäpuolella siinä määrin, että jotain pitäisi ruveta ajattelemaan, mutta näyttää, että korroosio on vielä riittävän pientä, jotta ko. kemikaaleilla saattaisi vielä pelastaa tankit. Itselläni ei vielä ole kokemusta juuri tästä asiasta, että tämä on mulle uutta. Tosin huollan kaikki 3 mopotintani aika pitkälle itse, että tilat, työkalut, ym löytyy. Asia ei ole muusta kiinni, kun siitä, että kenellä olisi antaa vinkkejä ko. operaattiosta!  
smile_org.gif

Toi POR15 ei ole tankin sisälle soveltuva aina. Kysyt tuolta mobitiven 1XQTS Fuel Tank Sealer Auto niin on juuri sitä mitä haet voisi eka käsitellä MRXQ Metal Ready Ruosteenpoistajalla.

No, johan tuli se oikea vastaus! Kiitokset kuitenkin kaikille yrittäneille...
tounge.gif
Hommaan moista mömmöä ja pinnoitan kahden mopon tankit talven aikana!
062802jumpie_prv.gif

No, johan tuli se oikea vastaus! Kiitokset kuitenkin kaikille yrittäneille...
tounge.gif
Hommaan moista mömmöä ja pinnoitan kahden mopon tankit talven aikana!
062802jumpie_prv.gif
Varmaan yllämainitut tuotteet toimii, mutta itse olen käyttänyt ja moni muukin tuntemani alan mies Kreemiä, siinä on samassa paketissa kaikki, ja jos sattuu olemaan pikkureikiä tai ratkeamia, nekin hoituu. Ei välttämättä tartte ostaa koko settiä, saa niitä yksittäinkin. Kreemiä on myytävänä ainakin useimmissa Harrikka liikkeissä, V Twin, entinen Hoghaus jne, vilkaise tuotetta vaikkapa Custom Cromen -luettelosta

klik

Jenkeistä saa myös sellaista sealantia, jolla tiivistetään mm. niitatut durali tankit lentsakareihin... Ei halpaa, mutta sallii rakenteen jatkuvan elämisen tiivistyksen jälkeen.

Vittumaisen sotkevaa kamaa vaan...

Back