• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankin rakennus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
viittiskö joku kertoa tankin rakennuksesta vanhempaan rottafillariin ihan alusta asti, siis rakennusmateriaaleista ja muista härpäkkeistä että miten kaikki kannattais tehdä.. kits jo etukäteen..
withstupid.gif

on kyllä vaikeahko hitsaus operaatio tehdä koko tankki. en itse osaa hitsata pätkääkään joten siihen en sen enempää voi kommentoida.
mutta miksi et osta jotain tankkia joka on "vähänsinnepäin" ja tee sitten lasikuidulla/hiomalla/täyttömassalla siitä sen näköista kuin haluat? niin minä tekisin

miksi et osta jotain tankkia joka on "vähänsinnepäin" ja tee sitten lasikuidulla/hiomalla/täyttömassalla siitä sen näköista kuin haluat? niin minä tekisin
Joo, samaa mieltä! Oikean suuntainen tankki vaan jostain halvalla! Sen jälkeen vaan hitsaa "feikki" muoto pellit sinne mihin tarvii ja sitten armotonta kittausta ja hiomista
pftroest.gif
! Kyllä se siitä lähtee...
thumbs-up.gif

kyyyllä vain, ensin kävikin mielessä että rakentaisin tuon vanhan tankin päälle, mutta siitei ole paljon apua kun tarviis tilavuutta lisää. joten uusi isompi tankki olis hommattava jostain, ja siihen sitten rakentelemaan
smile_org.gif

kiitos jo näistä.

Satuin näkemään telkusta ohjelman USAlaisesta chopperpajasta, jossa valmistetaan kaiken muun ohessa myös tankkeja. Oli sen näköistä veivaamista että en ihan heti lähtis koittaa... Tankki kasattiin useasta jonkinlaisella valssilla muotoillusta pellinpalasta, saumat tehtiin juottamalla. Sitten vielä muutama kilo koritinaa, ankaraa hiomista ja väri päälle.

Back