• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tankin nahkasuojus..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pekekla
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tank protectors, just tällästa etsin! kiitoksia vastanneille
bowdown.gif

Bagster tankinsuojaa tarkoittanet. Tilasin omaan giksuun Jutako Oy:ltä
Huonot saitit kummallakin!
confused_orig.gif
Ei käynyt yksiselitteisisti ilmi, mitä tuollainen "bagsteri" maksaa mihinkin mopoon!
Äläs inise
tounge.gif

Kyllä hinta selviää mun mielestä yksiselitteisesti tuolta
Inisenpäs!
biggrin.gif
Siellä olisi voinut olla tuotteen hinnat VIELÄ selkeämmin esillä!
biggrin.gif

Ja miten erotellaan "värillinen" ja "metallinhohtoväri"?

confused_orig.gif
Ei käynyt yksiselitteisisti ilmi, mitä tuollainen "bagsteri" maksaa mihinkin mopoon!
Äläs inise
tounge.gif

Inisenpäs!  
biggrin.gif
biggrin.gif

Voi **ttu, Sulle pitää kans kaikki tuoda hopeatarjottimella
biggrin.gif

värillinen

metalliväri

confused_orig.gif
Äläs inise
tounge.gif

Inisenpäs!
biggrin.gif
biggrin.gif

Voi **ttu, Sulle pitää kans kaikki tuoda hopeatarjottimella
biggrin.gif

värillinen

metalliväri
No KERRANKIN sai kunnon palvelua! Kiitos!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

oisko jollain tietoo mistä saisi merkki kohtaisia tankin nahka "huppuja" ? K6 sutsukiin...
Kertokaas nyt mikä järki noissa "nahkakortsuissa" on? Suojataanko sillä jotain vai onko se vain hieno?

Bagstereihin kai saa kassinsa kiinni jos haluaa, mutta mitä muuta lisäarvoa?

Esim. vaikka nää amerikaanojen suosimat tank bra:t. ks. kuva
TrenchTechclass016.jpg

Todella tehokas tapa pilata pyörän ulkonäkö.

Herneet neniin siis....no älkää suuttuko. Mun mielestä ne vaan ei ole ainakaan hyvän näköisiä
withstupid.gif

Omaani meinasin lähinnä sen takia koska tankki on musta, ja siinä näkyy todella helposti kaikenmaailman naarmut, joita ainakin nahkaisista housuista siihen jää. Lisäksi tulee tankkilaukun kiinnitysmahdollisuus.
Eikä bagsteria ainakaan helposti edes erota että se on kiinni, koska on identtinen pyörän värien kanssa!

Omaani meinasin lähinnä sen takia koska tankki on musta, ja siinä näkyy todella helposti kaikenmaailman naarmut, joita ainakin nahkaisista housuista siihen jää. Lisäksi tulee tankkilaukun kiinnitysmahdollisuus.
Eikä bagsteria ainakaan helposti edes erota että se on kiinni, koska on identtinen pyörän värien kanssa!
siinä oli hyvät perustelut! ja lisäykseks että mustaan pyörään sopii oikeen hyvin musta kortonki..(k6 sutsuki)

siinä oli hyvät perustelut! ja lisäykseks että mustaan pyörään sopii oikeen hyvin musta kortonki..(k6 sutsuki)
Näin on --> mun musta mopo bagsterilla
Pitäs vielä noille remmien päille tehdä jotain
confused_orig.gif

Jep, perustelut hyväksytty
wink.gif

En silti kyllä omaani tommosta kortsua laittais, siis tommosta mikä on tossa mun aikaisemmin lähettämässä kuvassa.

Ei kun kassit bagstereihin ja menoksi
buttrock.gif

Back