• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään on autoton päivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anatooli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tulin töihin junalla tänään ihan aatteen vuoksi, autoa en edes omista.  
wink.gif
Ja niin tehtiin myös tänä vuonna, autoa en omista vieläkään.
tounge.gif

Autolla tultiin ihan aatteen vuoksi. Aina pitää vastavirtaan kulkea.

Mopolla tietenkin, sillä on oma soma parkkipaikka aina odottamassa stadissa..saa katella telkkariakin odotellessa
biggrin.gif

Runsaiden, ja syksyn edetessä vielä lisääntyneiden liukastumisonnettomuuksien vuoksi taidan pitää huomenna jalattoman päivän ja käyn prätkällä marketissa. Oletteko yleensä pitäneet sisällä ajaessa kypärää? Se on kai periaatteessa pakollinen, mutta toisaalta marketin vartijat eivät pidä siitä, että liikkuu kassojen lähellä peilivisiiri päässä.

Pska keli, mä oon niin magee jätkä, että pelkään olevani sokerista...

Tänään käytiin kaverin ÖKY-maasturilla syömässä torin varrella Mamma Mariassa. Uistinnaamat piti jotain älämölöä torilla, jos ei olisi ollut välitön kiire töihin, oltaisiin tietysti käyty huutelemassa.

Mm. Uistimille vero! Viherpiipertäjät muuttakaa Vilppulaan kommuuniin! Älkää nostako enää (pahojen pisnemiesten maksamia) tukia!

Jmalauta mua ihmetyttää ihmisten selkärangan puute! Kaikenmaailman (mitääntekemättömät) tyhjäntoimittajat keksivät "pelastaa pallon" ja päättömät humanistitoimittajat viitsivät uutisoida moisista pelleistä.

Ps. Tuli hyvä fiilis kun kaveri oikein polki ja 2800kg heilahti kun sika makuulta...

Suomen autokanta on sen verran pieni, että eiköhän aikas moni muu maa saastuta enemmän kuin me, vaikka se kanta vanha kuulemma onkin. Ja muutenkin, eiköhän ne maailman pahimmat saastuttajat löydy tuolta Intia/Kiina-akselilta...

Joudun ajelemaan työn puolesta autolla ihan joka ikinen päivä, joten se siitä maailmanpelastuksesta minun osaltani
pftroest.gif

Back