• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään on autoton päivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anatooli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaikki kotterot voisi hyvin vaihtaa mopoihin. Kylä jämpti on niin
crazy.gif

-hh-

Kannatetaan!

Siinäpä tulisi mukavasti tilaa tien päälle.
062802moto_prv.gif

Kaikki kotterot voisi hyvin vaihtaa mopoihin. Kylä jämpti on niin
crazy.gif

-hh-
Niin ja mopot prätkiin  
biggrin.gif

Vaikka
biggrin.gif

No kunhan sallittaisiin niille 80 kmt edes. Lukuun ottamatta skoottereita, joille kyllä saa luvan piisata 60 kmt. Molemmat luvut lisäksi noin 0-30 kmt toleranssilla siis kelin, liikenteen ja näkyvyyden yms. tekijöistä riippuen.

Mutta taidanpa nähdä vaan kauniita unia tässä...

-hh-

Onpa tosi hienoa nämä autottomat päivät, ainakin Espoon reunamailla. Sossut päätti rakentaa metron Otaniemeen, niin ei sitten tarvitse enää kulkea sujuvalla bussilla stadiin. Kertakaikkisen hienoa porukkaa tuo Suomen Duhlaaja Pojat.

Lisää vaan hyviä ja oman kunnan kannalta tärkeitä päätöksiä lisää Espooseen, niin kohta ei ajeta muilla kuin omilla autoilla.

Ilmankos näkyi fillarilla sellaisiakin tyyppejä, joiden ei ikimaailmassa uskonut sellaisella liikkuvan
biggrin.gif
.

Kun ohitin autojonoa tänään mopolla, niin olisiko heristää vielä vaikka sormella kun olivat autolla näin autottomana päivänä liikenteessä?  
biggrin.gif

Tulipa ajettua (tänäänkin) pyörällä töihin.
Kotiin ajellessa näkyi pari muutakin kanssamotoristia. Varmaan noudattivat myös autotonta päivää,  koska ihan joka päivä ei samalla reitillä näy motoristeja.

Autoton päivä 2010

Muistikos kukaan tätä tänään ja noudattiko käskyä? Itse sattuman oikusta tulin prätkällä töihin ku ei kerta satanu vettä, tuntuu se mukavalta olla mukana pelastamassa maailmaa. Vitutti kyllä joka ikinen kotilo joka tuola ruuhkassa puski mun päälle, enempi näitä päiviä ja sakot niille jotka ei noudata!

Autollahan sitä tossa tuli kurvailtua heti aamusta
tounge.gif
Ja itsellä ainakin vie pyörä enemmän bensaa ja kaikkia muitakin luonnonvaroja kuin auto.

Kunhan noi pilvet tosta lähtee iltapäivällä, niin minä lähden (provoisoidaan: huviajeleu) reissuun! On turvallista kun ei ole autoja missään....
kaboom.gif
No jaa yhtälaillahan niitä on...

Miksei voisi olla vaikka autotonta viikkoa ? Voisi toteutua vähän paremmin, jos ideana on muutenkin kannustaa ihmisiä joukkoliikenteeseen ? Ei muutakuin mp alle
smile_org.gif
JA vesisateeseen ajelemaan :0

Kelin takia (toiveita teiden kuivumisesta iltapäiväksi ja mopon pesuun) tuli tultua töihin mopolla, normiliikenne Kehä I:llä.
062802moto_prv.gif

Muistin päivän ja linkulla tulin töihin.  
smile_org.gif

Tosin lisäyksenä, että ei mulla oo ees autoa käytettävissä, joten toinen vaihtoehto ois ollu hilppasta hondalla töihin, mut en jaksanu kiskoa ajokamoja päälle niin linkulla sit.
biggrin.gif

Back