• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään alkoi mun kesä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaJ
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onneksi olkoon ja paljon turvallisia kilometrejä !
sport05.gif

062802jumpie_prv.gif
ONNEKSI OLKOON

Turvallisia kilometrejä, ja muista että autoilijat ovat liikenteessä sitä varten että ne koittaa tappaa sut, ja muut mopoilijat.
idea3.gif

Onnea vaan täältäkin suunnalta .. mulla alkoi juuri toinen kausi eihän se ekan kauden alotuksen tunnetta voita mutta jotain se on sekin
biggrin.gif

Turvallisia kilometrejä!
062802moto_prv.gif

Iiisot onnittelut
thumbs-up.gif

Itse haaveilen juuri samasta tilanteesta.. Ku sais kortin taskuun ja prätkän alle nii olis ihan sikamahtavaa!

Onnittelut!
062802jumpie_prv.gif

Ja ajellaan sitten varovasti. Kyllä sitä Erskan tehoillakin pystyy hölmöilemään vaikka Orgin isot pojat muuta väittävätkin.

On tää vaan mahtavaa. Kyllä sitä nyt ymmärtää kaikkien org:laisten hehkutuksen kevään kynnyksellä. Nyt on pari sataa kilsaa takana ja meno maistuu mahtavalta. Tosin eilen sade vei kyllä enimmän innon mutta tänään
sport05.gif
. Moikkailevia kanssamotoristeja tuli vastaan roppakaupalla ja kahvilla pääsi vaihtamaan vähän kuulumisiakin. On muuten sateella ihan uudet renkaat jokseenkin liukkaat, onkohan noissa jotain "varastointiöljyjä" pinnalla? Kädellä kun eilen pyyhkäsin märkää rengasta niin se oli öljyisen liukas
omg.gif

edit:typo

Onnittelut! Itsekin sain juuri kortin ja inssin ajoin myös vesisateessa! Ei muuta ku baanalle, pää kylmänä ja ottamatta turhia riskejä! Pidetään motoristien mainetta yllä!
062802moto_prv.gif

Back