Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Roark sanoi:Mopo tuli haettua huollosta ja talvisäilöstä aamupäivällä, ja eivät olleet korjanneet jo aiempina kesinä havaittua hankalaa ominaisuutta - pyörä puoltaa risteyksissa pahasti pois päin kotoa
Tänään se tarkoitti vähän alta 250 km lenkkiä, Espoo - Rajamäki - Askola - Espoo kuviossa. Tiet olivat pääosin kuivat ja vuodenaikaan nähden ok kunnossa ja muutamissa mutkissa pääsi jo vähän kesäfiiliksiin. Päivän bongaussaldo n. tusina pyörää, mutta yhtään orkkimoroa ei osunut silmiin.

marko.fzs sanoi:Olen huomannut saman ongelman omassa kilosessa fasussa. Taitaa olla tyyppivika. Mulla pyrkii kääntymään aina pois isommilta teiltä. Onko muilla samaa ongelmaa![]()

Roark sanoi:Mopo tuli haettua huollosta ja talvisäilöstä aamupäivällä, ja eivät olleet korjanneet jo aiempina kesinä havaittua hankalaa ominaisuutta - pyörä puoltaa risteyksissa pahasti pois päin kotoa
Tänään se tarkoitti vähän alta 250 km lenkkiä, Espoo - Rajamäki - Askola - Espoo kuviossa. Tiet olivat pääosin kuivat ja vuodenaikaan nähden ok kunnossa ja muutamissa mutkissa pääsi jo vähän kesäfiiliksiin. Päivän bongaussaldo n. tusina pyörää, mutta yhtään orkkimoroa ei osunut silmiin.
Olin siellä kai joskus yhden aikoihin, suuntasin keskustasta etelään ja sitten Uudenkyläntietä itään. Taisi olla joku muu, jos olin sinua aikaisemmin liikkeellä?Inlinee sanoi:Pakko kysyä, mihin aikaan eilen ajoit Rajamäeltä?
Itse justiinsa eilen hain pyörän talvisäilöstä ja joku tuli just noilla paikkeilla vastaan ehkä joskus 14....16 välillä
VT3:selle päin suunnaten
GuessWho sanoi:Huolestuttavaa koska SDR kääntyy kuin ajatus, ja mulla on esiintynyt ihan samaa. Onko vika siis mun ajatuksissa![]()

marko.fzs sanoi:Sykolokin mielipide on että: SDR aiheuttaa hetkellistä mielen vikaisuutta. Eli suomeks pyörän vika, vaikka luulet että vika on sussa![]()