• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Täälläkin kausi avattu. Pitihän se käydä testaamassa että toimiiko uudet kahvalämppärit ja toimihan ne. :D
Samalla reissulla kävin laittamassa ilmanpaineet kohilleen.

Vajaa 100 kilsaa tuli mittariin akselilla Lauttasaari - Espoo.

Ja kivaa oli, vaikka aika rauhallisesti ajelinkin... :)

Kausi avattu tänään. Huimat 45 kilsaa tuli mittariin. Sormet oli ihan tarpeeksi jäässä sen jälkeen. :orgmp2:

Tulihan sitä tänäänkin ajeltua, aamupäivästä näytti kohtuullisen viileältä mutta ilma lämpeni nopeasti.
Tiet olivat kuivia ja kivoja, tosin pitihän sitä märkää hiekkatietäkin ajella että pääsee mopoa viruttamaan(tämä oli Seikkailu_R:lle)..

Mopo tuli haettua huollosta ja talvisäilöstä aamupäivällä, ja eivät olleet korjanneet jo aiempina kesinä havaittua hankalaa ominaisuutta - pyörä puoltaa risteyksissa pahasti pois päin kotoa :;):
Tänään se tarkoitti vähän alta 250 km lenkkiä, Espoo - Rajamäki - Askola - Espoo kuviossa. Tiet olivat pääosin kuivat ja vuodenaikaan nähden ok kunnossa ja muutamissa mutkissa pääsi jo vähän kesäfiiliksiin. Päivän bongaussaldo n. tusina pyörää, mutta yhtään orkkimoroa ei osunut silmiin.

Roark sanoi:
Mopo tuli haettua huollosta ja talvisäilöstä aamupäivällä, ja eivät olleet korjanneet jo aiempina kesinä havaittua hankalaa ominaisuutta - pyörä puoltaa risteyksissa pahasti pois päin kotoa :;):
Tänään se tarkoitti vähän alta 250 km lenkkiä, Espoo - Rajamäki - Askola - Espoo kuviossa. Tiet olivat pääosin kuivat ja vuodenaikaan nähden ok kunnossa ja muutamissa mutkissa pääsi jo vähän kesäfiiliksiin. Päivän bongaussaldo n. tusina pyörää, mutta yhtään orkkimoroa ei osunut silmiin.

Olen huomannut saman ongelman omassa kilosessa fasussa. Taitaa olla tyyppivika. Mulla pyrkii kääntymään aina pois isommilta teiltä. Onko muilla samaa ongelmaa:grin:

marko.fzs sanoi:
Olen huomannut saman ongelman omassa kilosessa fasussa. Taitaa olla tyyppivika. Mulla pyrkii kääntymään aina pois isommilta teiltä. Onko muilla samaa ongelmaa:grin:

Huolestuttavaa koska SDR kääntyy kuin ajatus, ja mulla on esiintynyt ihan samaa. Onko vika siis mun ajatuksissa :blink:

Roark sanoi:

Pakko kysyä, mihin aikaan eilen ajoit Rajamäeltä?
Itse justiinsa eilen hain pyörän talvisäilöstä ja joku tuli just noilla paikkeilla vastaan ehkä joskus 14....16 välillä
VT3:selle päin suunnaten

Inlinee sanoi:
Pakko kysyä, mihin aikaan eilen ajoit Rajamäeltä?
Itse justiinsa eilen hain pyörän talvisäilöstä ja joku tuli just noilla paikkeilla vastaan ehkä joskus 14....16 välillä
VT3:selle päin suunnaten
Olin siellä kai joskus yhden aikoihin, suuntasin keskustasta etelään ja sitten Uudenkyläntietä itään. Taisi olla joku muu, jos olin sinua aikaisemmin liikkeellä?

GuessWho sanoi:
Huolestuttavaa koska SDR kääntyy kuin ajatus, ja mulla on esiintynyt ihan samaa. Onko vika siis mun ajatuksissa :blink:

Sykolokin mielipide on että: SDR aiheuttaa hetkellistä mielen vikaisuutta. Eli suomeks pyörän vika, vaikka luulet että vika on sussa:smoking:

marko.fzs sanoi:
Sykolokin mielipide on että: SDR aiheuttaa hetkellistä mielen vikaisuutta. Eli suomeks pyörän vika, vaikka luulet että vika on sussa:smoking:

Paitsi ettei se ole hetkellistä vaan pysyvästä addiktiivisuudesta johtuva elinikäinen vamma :WAZAAP:

nonii... Kevät korkattu. 75 kilsaa ajettu tänään raahessa käymällä. Ei kylläkään muita mopoja näkyny..... :)

Tuli tänään pikku lenkki heitettyä, eipä tarvinnu morotella tällä kertaa.

Ajokausi avattu :orgmp: Oli just niin huisin kivaa kuin muistinkin :cruising: 54 km tuli ajettua, näpit jääty mut muuten ei valittamista. On tää ajaminen vaan niin kivaa :orgmp2:

Koti - Koulu - Koti ja 50km lenkki päälle tuli heitettyä tänään.. Hiukan oli kyllä kylmä edelleen ja pölyä törkeästi, mutta suurimmat hiekat ainakin poissa kaduilta (tai ainakin omalta reitiltä).

Kausi aloitettu täälläkin. Hienosti lähti käytiin, 500m tallilta hymyilytti, sit bensa loppui ja eikun työntämään bensa asemalle 100m. Kyllä oli autoilijoilla hauskaa.:D
Mutta matka jatkui ja km kertyi 30.

Hauskaa oli :orgmp:

Tänään tuli haettua pikkutötterö tallista ja huristeltua sillä ympäriinsä 130 km.
On se vaan lystiä! :)

Back