• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Kyllä olisi niiiiiin paljon ollut fiilistä lähteä vähän pidemmällekin lenkille, mutta työt oli pakko hoitaa. Aamulla töihin mennessä teki mieli vaan kääntyä risteyksestä toiseen suntaan ja lähteä huristelemaan.
Töistä palatessa lyhyen 9km matkan aikana sai olla sormi ojossa lähes koko matkan. :D

Minä se olin niin reipas tyttö että tulin aamulla pyörällä töihin huolimatta yhtä astetta näyttävästä lämpömittarista. Aamun kärsimys palkitaan, kohta pääsee suoraan töistä ajelemaan mainiossa säässä. :) Ei tarvi suotta tuhlata hyviä kilometrejä auton ratissa istuen. :grin:

Silver Bride sanoi:
Minä se olin niin reipas tyttö että tulin aamulla pyörällä töihin huolimatta yhtä astetta näyttävästä lämpömittarista. Aamun kärsimys palkitaan, kohta pääsee suoraan töistä ajelemaan mainiossa säässä. :) Ei tarvi suotta tuhlata hyviä kilometrejä auton ratissa istuen. :grin:

Täällä oli pari astetta pakkasta, kodin lähitiet umpijäässä eilisen kaatosateen jäljiltä, karmea sumu, näkyvyys parikymmentä metriä, visiiri umpijäässä ja aamulla tunne että tätähän tämä on joka aamu mopolla töihin päristellessä.

tonttuj sanoi:
Täällä oli pari astetta pakkasta, kodin lähitiet umpijäässä eilisen kaatosateen jäljiltä, karmea sumu, näkyvyys parikymmentä metriä, visiiri umpijäässä ja aamulla tunne että tätähän tämä on joka aamu mopolla töihin päristellessä.
Mä olen tähän asti ajellut vain lähemmäs +10 asteessa... :right: Vilu ja mukavuudenhalu meinaa vaivata turhan usein. Sumu oli ihan hullu täälläkin suunnalla, sai suunnilleen arvailla missä tie menee.

Tänään sai pari tuntia ajella vaikka vieläkin ajo-opettajan ohjaamana, mutta kuitenkin. Voi teeskennellä että on kaverin kanssa reissussa tai jotain :D Todella upea keli ajella ainakin näillä seuduin.

Kvl-Hamina-Kotka-Ruotsinpyhtää-Elimäki-Iitti-Kvl, kivaa oli.
Paljon oli motoja liikenteessä ja illemmalla susikoskella varmaan parikymmentä pyörää.

Kyllä se kesä tulee ja toivottavasti se luvattu lämmin kesä :jippikaijee:

Kausi korkattu!
Moto haettu talviunilta... paikalisen k raudan pihaan tekemään muutama jarrutus ja töihin
n 5km.. :D
Yöllä pitäisi ajella kotia n 10km. voi olla kylmä.
Hiekkaa mutkissa, tienreunissa ja risteyksissa vielä paljon

Jiihaa...kausi avattu lopultakin. Oli aikas tuskallista odottelua osia maalarilta. Aamulla hain kilkkeet ja heti tietty rakentaa kiinni ja pienelle lenkille. Huomenna homma jatkuu.

Vihdoinkin! :jippikaijee:

Tänään hain pyörän säilöstä ja nyt on takana ensimmäiset kilometrit ja olihan se taas aika kivaa. :WAZAAP:

Nyt on edessä pitkä viikonloppu ja kilometrejä tulee toivottavasti runsaasti. :orgmp:

kirkkonummi-pikkala-mankki-veikkola-kehä3sta vihdin tielle-vihti-veikkola-pikkuteitä pitkin kirkkonummelle.

Tulipa tehtyä tänään hurja lenkki; Nummelasta Veikkolaan rengaskaupoille ja takas Nummelaan. Vaivaiset 40 km, mutta onpahan uusi takarengas. Huomenna sitten lisää :orgmp2:

Tänään ajelin Kouvola-Joensuu 330km Varkauden kautta ISOA valtatietä..kypsää. Mut Varkauden jälkeen Heinävesi-Liperi-Joensuu on mukavaa mutkapätkää.
Huomen aamuna täältä Kuopioon, missä mp-messut (tai jotain sinnepäin). Sieltä kotiin Kouvostoliittoon, eli ihan mukava parin pv:n lenkki:)

Back