Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oliko tiet hyvässä kunnossa?580 kilsaa tänään. Vantaalta jyväskylään aamulla "isoja teitä" ja paluumatkalle mahtui mm. Korpilahti-Luhanka-Sysmä-Vääksy-Lammi-Janakkala.![]()
Kyllä niitä uunoja riittää liikenteessäkin. Mulla varsinkin. Harmitti kyllä kun yks blondi pari lähti ei niin hienolla autolla ohittamaan meikäläistä ihan turhaan mun ohi. Sitten kun ne lähti ohittamaan mua meni vähän aikaa hyvin mutta eiköstä ne sitten jäänytkin roikkumaan yhden papparaisen auton perään. Mä näytin niille blondeille närhen munat ja kiihdytin niitten ohi. Kyllä ne jäi katsomaan suuta pitkälle, että no tuossa se motoristi meni nyt meiän ohi. Sinne ne jäivät kun kukko tunkiolla. Eivät uskaltaneet lähteä enää ohi. Heh hee. Katsoin takapeiliin ja nauroin niille. Ohitin siinä samassa myös muutaman rekankin. Mittarissa oli 140 eikä poliisia näkynyt missään.JOvvain...
![]()
No tommonen "normipäivä", elikkäs pit viedä noi K1200LT:n innerbagit ostajalle Varkauteen (Tikkakoskelta ~140km) mutta kun sitten muistin että olikin matkapyörä alla niin kiersinkin Tuupovaaran ja Kiteen-Savonlinnan kautta he hee....(740km)![]()
Pysy muuten thuulilasi kirkkaana koko matkan, muita havaintoja:
-pupujussei on jäänyt pojat PALJON tuolla Pieksämäen - Varkauden suunnilla alle, munkin eteen tuli yksi mutta ei vielä ABS:it paukuttanut....
-Yksi pieni VALKOHÄNTÄPEURAN vasa yritti tielle Virtasalmen maastossa
-Sitten taas hoh-hoijaa.......ohitustilanteesssa (3 auton letka kummallakin kerralla) vaikka olin jo menossa, vilkku päällä ja ns. suoritusosa päällä niin eikö vaan se keskimmäinen auto kiilaa ja lähtee eteen kiihdyttelemään......(mistä näitä uunoja oikein tulee...)
![]()
Osassa pätkiä oli aika helvetillisiä railoja ja routavaurioita.oliko tiet hyvässä kunnossa?580 kilsaa tänään. Vantaalta jyväskylään aamulla "isoja teitä" ja paluumatkalle mahtui mm. Korpilahti-Luhanka-Sysmä-Vääksy-Lammi-Janakkala.![]()
eilen oli täällä twin tenox ihan sama keliTuuli oli kyllä tänään tuon oman Pori - Huittinen - Punkalaidun - Vammala - Kaasmarkku - Kullaa - Pori ajelun paskin osa-alue. Tuntuu ottavan todella ikävästi puuskat Intruderin vanteisiin. Tosi raskasta ajaa kun koko ajan täytyy jännittää, että koska taas kiskoo ja minne.![]()