Näin tekivät minullekkin kun uuden Honda VFR 800mopo haettu pihaa, näemmä liputtavatkin![]()
![]()
kanssa pihaan kaarsin.
Ei ois liputtaa tarvinnut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin tekivät minullekkin kun uuden Honda VFR 800mopo haettu pihaa, näemmä liputtavatkin![]()
![]()
Sama fiilis vaikka alottas heinäkuussä.. Jotenkin ei vaan iske enää ajaminen kadulla, radalla ajaminen maistuu vaikka ajais joka päivä.Musta tuntuu, että aloitit ajokauden liian aikaisin. Vuoden kuluttua muutat aloituksen tuonne kesäkuulle, niin ei tunnu pakkopullalta motolla ajaminen.Hieno ilma mutta ei kiinnosta ajaa. 60km ajeltu ja kiitos riittää päristely maanteillä, jos sitten ens kesänä taas.
Ainakin mä odotan lämpimämpiä säitä, koska mulla ole pienintäkää halua paleltua moton selässä, joten ajelen vain hyvillä säillä.
Vastaus kuuluu tämän päivän vajaan 200km ajelun jälkeen, että eivät ihan tarpeeksi hyvät, mutta hiukan kumminkin paremmat kuin tavalliset hanskat. Askel parempaan siis ja ajaminen sujui ongelmitta vaikka olikin vain kolme sormea per puoli...ostin sellaiset talvimallin - lähinnä kelkkakäyttöön tehdyt - hanskat joissa on kolme osaa normaalin viiden sijaan sormille. En ehtinyt kokeilemaan vielä tänään, mutta viikonloppuna sitten testaan onko nuokaan tarpeeksi lämpimät.
Hyvin oot jo pyyhkässyt menemään! Minä kävin Stormilta hakemassa Oriman Windsorit torstaina ja pikaisen lenkin perusteella tuntuis pysyvän räpylät kohtuu lämpimänä. Nyt lauantaina ekan kerran töihin iltavuoroon mopolla, 40 km suunta, joten alkaa pikkuhiljaa maileja kertymään!Juu, mähän se - 1 000 km jo takanaTulitko kenties tänään vastaan Tampere-Nokia motarilla about 15.30 aikoihin? Päästelin kuraisella Ninjalla näpit umpijäässä Tampereelle päin. Tarvii varmaan mennä rukkaskaupoille...![]()
Kuvassa mulla on lasketteluhanskat, mutta kävin itse asiassa just kans Biltemasta hankkimassa lämpimämmät MP-hanskat..toimii..