• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Tänään on tullut taas parisataa mittariin lisää... 1000 km:n raja meni rikki. Saattaapi olla, että kohta on lähdettävä uudestaan
062802moto_prv.gif
on siellä sen verran hieno keli...
Jah! Oli todella siistii splittaa tänään herra 'rundimittarin' kanssa. Mulle tuli rapiat 300 km ja hinku on kova vetämään lisää.

PS. Tulipa kokeiltua jarrujakin - p*rkeleen VOLVO käänty eteen maantiellä. Kyseinen kotilo tuli vastaan ja käänty editseni - luuli vissiin mopoksi...

Saatana ku oli piiiiiiiitkästä aikaa ihanaa ajaa kuivassa, lämpöisessä, aurinkoisessa ja valoisassa säässä.
inlove.gif

Tän alkuvuoden aikana on jo tottunu siihen ett on 0-5 plussa, märkää, sataa tai tihuttaa, pimeetä/harmaata; = "jee jee......"

Tku-Hki-Tku. Joku kyykkäri luuli valoissa, että mä haastoin sitä ja veti niin pirusti ohi. Kyl oli yllytyshullu miäs.

Muokkaus:700km jo tällä kaudella.

noin 150km tuli lisää eli 350km tältä päivää... Kaksi peltipoliisia oli kiinnostunut valokuvastakin tuossa matkaillessa. On se saatana että viimevuonna ei otettu ainuttakaan kuvaa ja nyt päivässä kaksi. Ehkä tää uusi mopo on sitten "siistimpi" kuin vanha ja poliisinkien pitää saada valokuvia katseltavaksi
biggrin.gif

100 kilsan lenkki tuli tänään heitettyä. Nyt vaan kädet ristiin ja toivomaan et yön ja huomisen aikana tänne päin suomea ei ainakaan mitään lunta, loskaa tai mitään muutakaan napalmia sada...
lookaround_orig.gif

Tervehdys!

Tänään tuli kans 300 km:ä mittariin lisää. Muutama pyörä tuli heti aluksi vastaan Tuusulassa Amerin kohdalla etusormi pystyssä (kuka myöntää?) ja muutenkin tuntui porukka lähteneen liikkeelle ihan tosissaan ainakin vastaantulleiden pyörien määrästä päätellen. Tietkin oli pääosin varsin asiallisessa kunnossa, vielä kun toi sade vie pölyt mennessään...

Hyviä ajoja kaikille!!!
062802moto_prv.gif

Kävin vielä iltasella pyörähtämässä Helsingissä. Paluumatka ei ollut enää niin herkkua: Vihdintietä sateessa pimeässä ja lämpötila +3.

tänään kävin motosunilla paistattelee päivää ja samalla jostain skootterilla hidasajokilpailusta voitin 15€ lahjakortin nesteen bensaasemille
cool.gif
paljon oli pärriä liikenteessä ja
bowdown.gif
sille kustomikuskille joka oli valintaladon edessä kertoilee pärrästä

Eilen pääs tyyppäämään uutta mopoa oikein kunnolla! Vajaa 300 kilsaa tuli nautiskeltua mamman kanssa ja kyllä maistui!!
biggrin.gif

Fiilis oli kuin varsalla kevään laitumella.. niin näytti olleen jollain "pompperssillakin" kun keulaa koitti varovasti nostaa, kun ohi meni!
tounge.gif

Tku-Hki-Tku. Joku kyykkäri luuli valoissa, että mä haastoin sitä ja veti niin pirusti ohi.
Kevään paras  
biggrin.gif

Rispektit vaan hd miehelle kaikkea sitä hd:n sarvissa luuleekin  
wink.gif

Sehän vaan vaihtoi siinä vaiheessa kun sulta loppui vaihteet kakkoselle.
tounge.gif
Mistä muuten arvasit?? Käyn huomenna hakee tuhat kilosen Gigserin ja vasemman käden kaasuhanskaan Moto RC-voittaja Rocco Siffredin vauhtiteippiä, niin sitten olen taajaman messias. Ei rupee enää Italian makaroonipyörät liikennevaloissa ryttyilee.

Nimim. Deth pifoor dishonor

Tku-Hki-Tku. Joku kyykkäri luuli valoissa, että mä haastoin sitä ja veti niin pirusti ohi.
Kevään paras  
biggrin.gif

wink.gif

tounge.gif
Eli siis sinäkö se olit, joka sait?
Koitappa tavata uudestaan ja ymmärtää
wink.gif

Kevään paras  
biggrin.gif

wink.gif

tounge.gif
Mistä muuten arvasit?? Käyn huomenna hakee tuhat kilosen Gigserin ja vasemman käden kaasuhanskaan Moto RC-voittaja Rocco Siffredin vauhtiteippiä, niin sitten olen taajaman messias. Ei rupee enää Italian makaroonipyörät liikennevaloissa ryttyilee.

Nimim. Deth pifoor dishonor
No älä nyt suutu
wink.gif

Hyviä kilsoja vaan.

Back