• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Tänään taitaa ollakin kevään viimeinen ajopäivä. Talvi tulee taas  
bawling.gif

Tänään taitaa ollakin kevään viimeinen ajopäivä. Talvi tulee taas  
bawling.gif
Mulla menee mopo tänään huoltoon, joten pari päivää saa mun puolesta tulla vaikka lunta
biggrin.gif
18 tkm huolto + stefojen/keulaöljyjen vaihto + mopo kusee jäähdytinnestetttäänkin alleen  
veryangry.gif
Mulla sama paitsi ettei kuse jäähdytinnestettä ja kilsojakin on jo 48tkm.

Onneksi tuo huoltopaikka on tässä ihan työmaan vieressä niin saa mopon ajettua tänne talliin jos keli menee niin pahaksi ettei kotiin viitsi ajella.

No niin. Kausi käynnistetty 29.03.2007. Viimeinkin! Rapiat 400 km meno maistui yhdelle päivälle, kelit oli mainiot ja pyörä toimi niin kuin pitää. Hymy oli niin leveä, ettei meinannut mahtua kypärään.
biggrin.gif
Alla oli siis ekaa kertaa Ducati Monster.

Kyllä säätietoherrat nyt hiukan peloottelevat meitiä.

Tänään kannattaa varmaan käydä naatiskelemassa vielä muutama kurva !!!!!

confused_orig.gif

Kyllä säätietoherrat nyt hiukan peloottelevat meitiä.

Tänään kannattaa varmaan käydä naatiskelemassa vielä muutama kurva !!!!!

confused_orig.gif
Taisivat pelotella ihan tosissaan. Eilen tuli reippaat sata kilsaa mittariin Kuopion korkeudella ja Vehmerin lenkissä oli oikeastaan nautinto jo kaukana kun vähän vihmoi vettä ja lämpötila laittoi rintapieleen pienen vilunpoikasen vaikka vaatetusta oli ihan reippaasti.
Toisaalta parin päivän luova tauko antaa himon vaan yltyä... Kyllä se kesä™ sieltä tulee kun vähän malttaa odottaa

Kylmä oli ja tuuli heilutteli Kaivarin rannassa mutta kyllä kannatti... saa sitten (lapsenlapsille?
crazy.gif
) sanoa että ennen pääsiäistä on jo ajeltu kaksikin kertaa
062802jumpie_prv.gif

Kävin tossa iltasella viemässä paketin kummitytölle. Siinä sitten kotia tullessa ajelin tuusulantietä, niin olipas reipas tuuli. Satasta kun ajeli, niin piti ihan tosissaan pitää sarvista kiinni, että pysy pyörän kyydissä.
sport05.gif

Mullaki on nyt tälle keväälle 2400 tai 2500km, en oo kilometrejä kattonu nyt kovin tarkasti ku kello on ollu kilsojen tilalla..

Talvi kesti pikkasen vajaat kolme kuukautta, tuli jo kiire niputtaa että pääsee ajeleen. No 50 kilsaa ajoin ja oli kylmempi kun tammikuussa!

Minä olen sen tuhannen saanut ajettua. Tänään iltasella ilma kylmeni aika hätäseen ja järvenpään nurkilla tuli jo pari lumihattaraakin. Tuli oikeastaan kiirus kotiin kun tuntu tuulikin niin h*tin kylmältä. Ensi viikolla jatketaan taas
062802moto_prv.gif

Tänään viimeksi.. aamulla, kun töihin menin niin oli aika vilpakkaa kyytiä.. Klaukkalassa mittari näytti -6astetta! Kehä1:n kohdilla tuntu, että kaasukädestä alkaa sormet putoileen.. vieläkin vähän särkee, kun painaa etusormen ja peukalon yhteen.
Mutta, mitäpä sitä ei tekis, kunhan vaan saa
062802moto_prv.gif

Näkyi, muuten, aika paljon hymyileviä ja päätään puistelevia kotilo-kuskeja tuossa Hämeenlinnan-motarilla, kun niitä ohittelin.. miksiköhän..
tounge.gif

Nyt illalla, kotiin palatessa, oli jo melkeen kesäinen ilma, jopa +2 astetta lämmintä!
cool.gif

Just tuli ajeltua reilut 10 kilsaa ja tehtyä ensitankkaus FZ6:lle... Vähän vilpoista on, ainakin täällä Vantaan suunnalla mutta pakkohan tuota pyörää on käyttää kun sellainen tuli ostettua
biggrin.gif

Klaukkalassa kuulemma satoi lunta
omg.gif

Mukava oli ajella vaikka tuuli vähän riepotteli Turunväylällä ja käydä ostoksilla motonetissä ja piltteemassa...

Ei paljon Oulun eteläisessä ajella, tuli tuota valkeaa p#skaa yli 10cm
maahan taas vaihteeksi
mad.gif

Mutta onneksi mulla on muutakin harrastus toimintaa
033102beer_1_prv.gif

Back