Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei puuttunut muuta kuin Mamma Marian jäätelötMeikällä 250 kilsaa takana, pikku lenkkeinä.
Tänään Tampereen Mustalahti n. 18,30 , 70 pyörää kevättä toivottelemassa.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mä oon tän viikon aikana ajanu neljättä päivää putkeen töihin kawallaAamulla tulin töihin mopolla, vaikka lämpömittarissa -1 celsiusta... Ei tunnu missään (näpit vaan kohmeessa)!
Fiilis =.![]()
Toista viikkoa jo duuniin mopolla, eikä oo kylmä ollu, tällä viikolla jopa ihan hikiMä oon tän viikon aikana ajanu neljättä päivää putkeen töihin kawallaAamulla tulin töihin mopolla, vaikka lämpömittarissa -1 celsiusta... Ei tunnu missään (näpit vaan kohmeessa)!
Fiilis =.![]()
![]()
Niin eikä edes tullu kylmä.
Sama keli, mutta mulla oli hanskat käsissä - ei palellut!Aamulla tulin töihin mopolla, vaikka lämpömittarissa -1 celsiusta... Ei tunnu missään (näpit vaan kohmeessa)!
Fiilis =.![]()
No siitähän se johtuikin...Sama keli, mutta mulla oli hanskat käsissä - ei palellut!Aamulla tulin töihin mopolla, vaikka lämpömittarissa -1 celsiusta... Ei tunnu missään (näpit vaan kohmeessa)!
Fiilis =.![]()
![]()
Taitaa olla sama Sauli, jonka tallista mä hain tänään pärrän poisaah..pyörä Saulin tallista ja Oulu-Alakylä-Haukipudas-Nallikari 60km ja hymy kypärän sisällä leveä. Tänään pyörän siirto Kajaaniin. Saa nährä hymyilyttääkö vielä sen jälkeen![]()
![]()