No ei voinut olla bussien matalaa pörinää huomaamatta!olit sit bongannut meidätkinJöö! Käivärissä öli möpöi päljön
kuvat 64-68![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei voinut olla bussien matalaa pörinää huomaamatta!olit sit bongannut meidätkinJöö! Käivärissä öli möpöi päljön
kuvat 64-68![]()
Onneksi olkoon! FJR on kertakaikkiaan loistava pyörä. Ajoin yhden kesäisen viikonlopun sellaisella ja yhteenveto on: "Jos ajaisin japanilaisella, se voisi hyvin helposti olla FJR."...saapui 2007 FJR:ä pihaan... ...mahtava pyörä...
En ollu mäAjoitko Korson läpi puoliltapäivin ?![]()
![]()
![]()
Alkuviikosta saapui 2007 FJR:ä pihaan ja niinhän se oli tänään juu käytävä testaa kokonaiset 32km mittariin![]()
Mahtavaa oli,mahtava keli,mahtava pyörä...![]()
Elämäni ekat kilsat FJR:llä ja ja ja voei mahoton!![]()
Hyviä ajokelejä kaikille ja team ahmaa siteeraten...
TURVALLISTA MATKAA !
No perskule. Tuli vaan vastaan uudenkarhea fjr ja kuskilla mieletön hymy päälläEn ollu mäAjoitko Korson läpi puoliltapäivin ?![]()
![]()
![]()
Alkuviikosta saapui 2007 FJR:ä pihaan ja niinhän se oli tänään juu käytävä testaa kokonaiset 32km mittariin![]()
Mahtavaa oli,mahtava keli,mahtava pyörä...![]()
Elämäni ekat kilsat FJR:llä ja ja ja voei mahoton!![]()
Hyviä ajokelejä kaikille ja team ahmaa siteeraten...
TURVALLISTA MATKAA !![]()
Tos ilta kutosen jälkeen käväsin mikkolan Hellillä lataamassa V-Poweria tankkiin ja siitä sit kiltisti Sipoota kohti...
Harmi ku tää viikko sattu lomaa... ni eipä muuta ku![]()
![]()
-pete-
no tuli sut bongattua myös siitä kuvailemasta!!Jöö! Käivärissä öli möpöi päljön![]()
Et ole mua nähnyt! Olen näkymätön mies.. invisible man.no tuli sut bongattua myös siitä kuvailemasta!!Jöö! Käivärissä öli möpöi päljön![]()
![]()
Itse ajattelin ihan samaa...pakkohan se on tänään mennä mopolla duuniin.ei voi olla ajamatta kun se tuossa aamuauringossa pesun jälkeen oikein vaatii sitä![]()