• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Mitä sillä paremmalla säällä tekee. Paska kesä kun sattuu niin aurinkoa saadaan kymmenenä päivänä jos niinäkään. Likaista ja vetistä on, olkoon kunnon kamoilla siitä selviää. Mukavaa on ollut jo kolme päivää ja tänään on taas hetken
tounge.gif

Ainoa todellinen haitta puoli on ettei ole kunnon hanskoja siunaantunut mistään. Niitä kun ei ole tarjolla. Jos on lämpimät niin ei tuntumaan kahvoille ja jos on tuntuma niin kylmää.

Hehee!

Tässä sitä istutaan ajokamat päällä, odotellaan kun veli tulee hakemaan, että saan haettua r6:en liikkeestä ajoon ;)

Eli tänään se alkaa!

Moikkaillaan kun nähdään ;) Hyvää tulevaa kesää kaikille!!

Niin. Mut sit toisaalta joistakin saattaa tuntua, että noin ajattelevat ovat vaan mukavuuden haluisia piiloautoilijoita, jotka eivät uskallaudu pyörän päälle kuin yli 20 asteen lämpötiloissa, jos ei sada, ja silloinkin vain mutterille kahville?
smile_org.gif

Noei.. Mulla on prätkä ainoa moottoriajoneuvo, joten ei oo varaa katella sitä säätä ja ajella vaan sillon ku se on mukavaa ja pystyy näyttämään coolilta
confused_orig.gif
Omalta osaltani tuo pitää siinä määrin paikkansa, että en mielelläni aja muulloin kuin kauniilla säällä. Sorapyörätouhuissa ei lämpötilalla ole suurtakaan väliä, yli 25 alkaa olla vähän turhan paljon, mutta silloin voinkin ajella katupyörällä ja -10 on mukavuuden kannalta siellä alarajalla. Talvella paras keli olisi aurinkoinen ilma ja noin 5 astetta pakkasta, kesällä sellainen parikymmentä on aika mukavasti.

Sateella minä en aja kuin "pakosta", eli olen pyörällä jossain ja alkaa sataa. Nykyään sellaistakaan harvemmin sattuu, ei yleensä tule pyörällä sateen uhalla lähdettyä, auto on niitä kelejä varten.

Aijaijaijaijai.... tunnin sisällä tulee uusi pöyrä talliin.
062802jumpie_prv.gif

Voi olla että joutuu ottaa huomenna tyypit... tänään ei kerkee.
mad.gif

Tuli asken tuupakan kohdalla kehä3:lla cbr vastaan. Vähän siellä kura lentää, mutta täällä kotona paistaa jo aurinko. Piti ottaa pari kuvaakin..

turun motari on näinkin märkä..
wink.gif
kuva1

Ja harjulle päästyä lohjan katsastuskonttorilla suorastaan aurinko häikäisee..
asema-640.jpg

Nämä siis kotilosta, mutta kohta liikahtaa kaksipyöräinenkin..
062802jumpie_prv.gif

Pikkusenhan tuo himottaisi lähteä uutta pyörää kokeilemaan, mutta keuhkoputkentulehus kyl vähän hillitsee lähtemistä. Katsellaan nyt..

Tuli asken tuupakan kohdalla kehä3:lla cbr vastaan. Vähän siellä kura lentää, mutta täällä kotona paistaa jo aurinko. Piti ottaa pari kuvaakin..

turun motari on näinkin märkä..  
wink.gif
    kuva1

Ja harjulle päästyä lohjan katsastuskonttorilla suorastaan aurinko häikäisee..
asema-640.jpg

Nämä siis kotilosta, mutta kohta liikahtaa kaksipyöräinenkin..
062802jumpie_prv.gif
Siis siellähän on jo ihan kevät.. täällä on tälläistä

Kuviajne028.jpg

Tänään tuli ajettua 65 kilsaa ja mukavaa oli. Siitä se kausi starttaa käyntiin! Tiet melko kuivia ja aurinko paistaa, joten hyvä on painaa menemään...

Hesas oli jo ainakin hän alkanu, vaikka sää oli hyvinkin sumuinen ja kylmänkostea.
bowdown.gif

*iso kuva linkkinä*
Tämä emäntä itseasiassa oli samaan aikaan mun kanssa HD centerissä asioimassa
smile_org.gif
Jotain varaosia haki. Myyjä ihmetteli, että onko se jo pyörällä liikkeellä, mutta mä vaan tokaisin, että nythän on mitä parhaimmat ajokelit. Itse olin tosin vielä bussilla liikenteessä, kun on pyörä vielä osissa
bawling.gif

Kausi se tuli avattua täälläkin
tounge.gif
Vähän oli vilakkaa mutta jos sunnuntaina jo lämpeis enemmän
biggrin.gif

Kevät on täällä! Ajeltiin kaverin kanssa 1-tiellä, ja joukkoon "liittyi" vielä 2 tuntematonta motoristia. Siinä sitten rauhallisesti ajeltiin 4 mopon voimin ja avattiin ajokautta
tounge.gif

Tänään käytiin broidin kanssa pikaisesti korkkaamassa ajokausi ja huomenna jatketaan... Kuvia pyöristä pihall linkissä. Mukana siis vm -07 tuliterä mustan värinen Busa Yoshin putkilla ja punamusta -05 Yoshin putkilla!

Veljeksien Busat

PS. Huomaa helv*tin hienot avaimenperät...
biggrin.gif
tounge.gif

PPS. Eikä kyl oikeastaan ollut edes kylmä!
buttrock.gif

Back