Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoppa muutaJostain kumman syystä autoilijat ja kävelijät tuijotteli ihmeissään...![]()
Elä jännitä... Ei sitä suolaa ny niin paljoo ole, että se pyörän tonne sulattasEikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
Sitä kuitenkin näilläkin keleillä kylvetään teille ihan huolella.
Tuskin moni jaksaa pestä ajokkiaan kuitenkaan niin tarkkaan, etteikö suolavettä jäisi johonkin koloon mukavasti muhimaan.
Omathan on pyöränne.
Toivottavasti ei vain tarvitse käytettyä pyörää "talvikuskilta" koskaan ostaa.![]()
Tähän 2 sanalla vastaus: ei helv*tissäEikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
Tuskin moni jaksaa pestä ajokkiaan kuitenkaan niin tarkkaan, etteikö suolavettä jäisi johonkin koloon mukavasti muhimaan.
Omathan on pyöränne.
Toivottavasti ei vain tarvitse käytettyä pyörää "talvikuskilta" koskaan ostaa.![]()
Tuosta sun tekstistä saa käsityksen ett sulla ei oo varaa ostaa uutta mopoa, vaan sä joudut aina ostamaan käytetyn mopoa; Niin eikö sua koskaan pelota ett sä joudut ostamaan paskan mopon; "kevätkuskilta", "kesäkuskilta", "syyskuskilta", "ratakuskilta", "bomberilta", "hajota se itse -kuskilta", "tein itse ja säästin -kuskilta", "liivikuskilta", "gorekuskilta", "ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta", "perävalotakuu -kuskilta" tai "[keksi tähän ihan itte] -kuskilta"?Eikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
Omathan on pyöränne.
Tai toivottavasti sä tienaat joskus niin paljo rahaa, että voit ostaa uuden mopon kaupasta. Voit sitten säilöä sen talliin ja käydä juhannusajelulla; jos ei sada, tai ole pölyistä, tai tuule liikaa, tai....
![]()
Jos mä ajaisin kympin metsään, niin siitä tulis juuri tuollainen.."ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta"
Sama vika "Rahikaisella"Jos mä ajaisin kympin metsään, niin siitä tulis juuri tuollainen.."ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta"ei oo kaskoa nääs..![]()
Eikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
No, se on vähän kumma juttu kun Volvolla ajaa 20 vuotta 750 tkm:ä. Se saa talvella konehuoneeseensa semmoset suolat ettei oo tosikaan. Voi olla että autoon on tarvinut tehdä ensimmäiset peltityöt vasta 15 v jälkeen. On se kumma juttu että mopo jossa ei välttämättä ole peltiä juuri ollenkaan ja alumiinirunko, niin se ei kestä suolaa juuri ollenkaan...Tuosta sun tekstistä saa käsityksen ett sulla ei oo varaa ostaa uutta mopoa, vaan sä joudut aina ostamaan käytetyn mopoa; Niin eikö sua koskaan pelota ett sä joudut ostamaan paskan mopon; "kevätkuskilta", "kesäkuskilta", "syyskuskilta", "ratakuskilta", "bomberilta", "hajota se itse -kuskilta", "tein itse ja säästin -kuskilta", "liivikuskilta", "gorekuskilta", "ajoin metsään ja korjasin itse, joten kaksikilpisyys ei näy -kuskilta", "perävalotakuu -kuskilta" tai "[keksi tähän ihan itte] -kuskilta"?Eikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
Omathan on pyöränne.
Tai toivottavasti sä tienaat joskus niin paljo rahaa, että voit ostaa uuden mopon kaupasta. Voit sitten säilöä sen talliin ja käydä juhannusajelulla; jos ei sada, tai ole pölyistä, tai tuule liikaa, tai....
![]()
Juu, kumma juttu kun pyörät on sokerista ja autot ei.......Eikö teitä oikeasti huoleta suolakylvyn vaikutus pyöriin?
Omathan on pyöränne.