Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä voi moittia reittiä, ens kerralla lähdetään aamusta liikkeelle niin tohon samaan reittiin saa helposti 150-200 kilsaa nautinnolista mutkatietä lisää, nyt oli takastullessa jätettävä monta hyvää tietä ajamatta kun kello rupes olemaan jo paljo. No jäipä ens kertaankin "uusia" teitä.Ja pari hyvää "kurvia" oli mukanakin, osa pidempään, osa vain alkumatkanAllekirjoitan tämän myös, oli pirun kivoja mutkia...Tänään abt 400km nautinnollisia mutkia pitkin poikin.![]()
Reitti oli parhaita mitä olen koskaan mopolla ladannut, aivan loistava.Eipä voi moittia reittiä, ens kerralla lähdetään aamusta liikkeelle niin tohon samaan reittiin saa helposti 150-200 kilsaa nautinnolista mutkatietä lisää, nyt oli takastullessa jätettävä monta hyvää tietä ajamatta kun kello rupes olemaan jo paljo. No jäipä ens kertaankin "uusia" teitä.Kiitos kaikille mukana olleille olihan todella hieno reissu.![]()
![]()
Oottete kyllä aika koneita...Reitti oli parhaita mitä olen koskaan mopolla ladannut, aivan loistava.Eipä voi moittia reittiä, ens kerralla lähdetään aamusta liikkeelle niin tohon samaan reittiin saa helposti 150-200 kilsaa nautinnolista mutkatietä lisää, nyt oli takastullessa jätettävä monta hyvää tietä ajamatta kun kello rupes olemaan jo paljo. No jäipä ens kertaankin "uusia" teitä.Kiitos kaikille mukana olleille olihan todella hieno reissu.![]()
![]()
Retken pituus oli aika passeli näin alkukauteen, vikat kilsat kotiin alko olla jo aika tuskaa...
Tuo oli varsin mukava tapa hoitaa mopon sisäänajo, niinkuin ohjeiden mukaan eli "vaihtelevin kierroksin"Oottete kyllä aika koneita...Reitti oli parhaita mitä olen koskaan mopolla ladannut, aivan loistava.Eipä voi moittia reittiä, ens kerralla lähdetään aamusta liikkeelle niin tohon samaan reittiin saa helposti 150-200 kilsaa nautinnolista mutkatietä lisää, nyt oli takastullessa jätettävä monta hyvää tietä ajamatta kun kello rupes olemaan jo paljo. No jäipä ens kertaankin "uusia" teitä.Kiitos kaikille mukana olleille olihan todella hieno reissu.![]()
![]()
Retken pituus oli aika passeli näin alkukauteen, vikat kilsat kotiin alko olla jo aika tuskaa...Tässä vaiheessa tuntuu ettei perse meinaa kestää kun sellasen palttiarallaa parisataa kilomeetriä... No, kai se tästä alkaa tottumaan kuitennii![]()
Tais olla kyllä totuuden nimissä pari "muhkuraakin"Ja pari hyvää "kurvia" oli mukanakin, osa pidempään, osa vain alkumatkanAllekirjoitan tämän myös, oli pirun kivoja mutkia...Tänään abt 400km nautinnollisia mutkia pitkin poikin.![]()
häikäsee ne moponkin pitkät!!!vaikka olis vaan yks kipaletänään tuli ensimmäinen vähän pidempi lenkki ajettua tälle vuodelle. Hienot maisemat ja sopivan mutkainen tie..niin ja tietysti mahtava ilma!
ja heti sai kokea autoilijoiden (vai oman?) typeryyden..
kun maantieajossa ajan pitkät päällä, että näkyisin edes jotenkin, niin eikös sieltä sitten joku setä jeepillänsä tullut vastaan, räpsäs ittekkin pitkät päälle ja koukkas autollansa mukavasti mun kaistan kautta.
ehdin aivan säikähtää.
Alkaa varmaan tästä eipäs juupas mikäli varmat merkit paikkansa pitää.häikäsee ne moponkin pitkät!!!vaikka olis vaan yks kipaletänään tuli ensimmäinen vähän pidempi lenkki ajettua tälle vuodelle. Hienot maisemat ja sopivan mutkainen tie..niin ja tietysti mahtava ilma!
kun maantieajossa ajan pitkät päällä, että näkyisin edes jotenkin, niin eikös sieltä sitten joku setä jeepillänsä tullut vastaan, räpsäs ittekkin pitkät päälle ja koukkas autollansa mukavasti mun kaistan kautta.
ehdin aivan säikähtää.![]()
Pakkohan se on näistä vääntää... Mitäpä sitä täällä muutakaanAlkaa varmaan tästä eipäs juupas mikäli varmat merkit paikkansa pitää.häikäsee ne moponkin pitkät!!!vaikka olis vaan yks kipaletänään tuli ensimmäinen vähän pidempi lenkki ajettua tälle vuodelle. Hienot maisemat ja sopivan mutkainen tie..niin ja tietysti mahtava ilma!
ehdin aivan säikähtää.![]()