• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Pyörä tuli sitten haettua tänään. Vetää aika sanattomaksi! Tätä lisää!
bowdown.gif

Eilen tuli kausi korkattua. Vaihdoin talvella vakuutukset pohjolasta turvaan että saan pitää pyörää seisonnassa ja kausi oli tarkoitus alottaa toukokuun alusta mutta eipä hermo enää kestänyt odottaa.

Tänään varovainen kauden aloitus, Oulusta Vantaalle 650km.
tounge.gif
lujasti oli pyöriä tien päällä, kelikin oli kyllä viimesen päälle.
Maisemareittiä osa, persus ei oikeen äkkiseltään tykänny tämmösestä.
crazy.gif

Tänään abt 400km nautinnollisia mutkia pitkin poikin.
Allekirjoitan tämän myös, oli pirun kivoja mutkia...
Ja pari hyvää "kurvia" oli mukanakin, osa pidempään, osa vain alkumatkan
tounge.gif
Eipä voi moittia reittiä, ens kerralla lähdetään aamusta liikkeelle niin tohon samaan reittiin saa helposti 150-200 kilsaa nautinnolista mutkatietä lisää, nyt oli takastullessa jätettävä monta hyvää tietä ajamatta kun kello rupes olemaan jo paljo. No jäipä ens kertaankin "uusia" teitä.
smile_org.gif
Kiitos kaikille mukana olleille olihan todella hieno reissu.
bowdown.gif

Eipä voi moittia reittiä, ens kerralla lähdetään aamusta liikkeelle niin tohon samaan reittiin saa helposti 150-200 kilsaa nautinnolista mutkatietä lisää, nyt oli takastullessa jätettävä monta hyvää tietä ajamatta kun kello rupes olemaan jo paljo. No jäipä ens kertaankin "uusia" teitä.
smile_org.gif
bowdown.gif
Reitti oli parhaita mitä olen koskaan mopolla ladannut, aivan loistava.

Retken pituus oli aika passeli näin alkukauteen, vikat kilsat kotiin alko olla jo aika tuskaa...

smile_org.gif
bowdown.gif

Retken pituus oli aika passeli näin alkukauteen, vikat kilsat kotiin alko olla jo aika tuskaa...
Oottete kyllä aika koneita...
bowdown.gif
Tässä vaiheessa tuntuu ettei perse meinaa kestää kun sellasen palttiarallaa parisataa kilomeetriä... No, kai se tästä alkaa tottumaan kuitennii

Perjantaina sain pyörän alle. Nyt kilometrejä takana joku 1300. Eli kiireellä pitäisi jo päästä ensimmäiseen huoltoon...

Tein tossa Cebarilla 1400 km testiajon pe-su aikana reitillä Oulu-Jkylä-Tre-Mäntsälä-Mikkeli-Jkylä-Oulu. Kuivat oli tiet ja lämmintä
062802jumpie_prv.gif
Pyöriä oli tosissaan liikkeellä ihan eri malliin kuin edellisen kuuman kauden yllättäessä. Jossakin kohtaa tuntui, että autot oli vähemmistönä!

PPK

PS. Myös Ilkkuvalla Polliisilla oli koko auto- ja pyöräkalusto liikkeellä...

Oli niin viimosen päälle nätti keli, notta oli pakko käydä pikku lenkki heittää kaverin kanssa. Kouvola-Artjärvi-Kouvola matkakeitaan ollessa ensimmäinen pysähdyspaikka, siitä Lahteen päin hetki ja Artjärvelle. Alppiruusun ja Korian ohi takaisin Kouvolaan. Kilometrejä tuli jonkin verran yli 100.

Muuten oli mukavaa, paitsi että kuluneella eturenkaalla ajo oli "mielenkiintoista" ja jotenkin talven jäljiltä on hieman kankeutta ilmassa. Tulisipa se 16" etunakki Reliateciltä niin pääsisi vaihdattamaan kumin + öljyt.. Ja vielä lämpimämpiä kelejä Itä-Suomeen niin ei tarvitsisi Sitikalla enää ajella.

Tämän kauden saldo on noin 240km.

smile_org.gif
bowdown.gif

Oottete kyllä aika koneita...
bowdown.gif
Tässä vaiheessa tuntuu ettei perse meinaa kestää kun sellasen palttiarallaa parisataa kilomeetriä... No, kai se tästä alkaa tottumaan kuitennii
Tuo oli varsin mukava tapa hoitaa mopon sisäänajo, niinkuin ohjeiden mukaan eli "vaihtelevin kierroksin"
wink.gif

Mulle reitti oli täysin uusi, mutta todella hieno kuten Jassukin totesi. Komppaan täysin Rimmonia, tämä otetaan uusiksi ja pidemmän kaavan kautta. Rock...

Dodih.

Kokkola - Alaveteli - Seljes - Alaveteli - Kruunupyy - Kokkola tuli tempaistua.

Näkyi muutama muukin motoristi Seljesin mutkatiellä. Hemmetin likainen ja hiekkainen vielä, mutta ihan nautinnollinen pätkä.

....plus joku kilipää todistettu pilkkimässä Seljesin vähäisillä jäillä. Toivottavasti osaa uida.
crazy.gif

ajattalin aamulla ottaa pekkaspäivän ku oli ni mahtava ilma..
260km takana pikku cruisailua ja kikkailua!
buttrock.gif

mulla on menny nää loistokelit aamusta iltaan töissä.. prkl.. ja tänään sit töitten jälkeen kuumetta...

tänään tuli ensimmäinen vähän pidempi lenkki ajettua tälle vuodelle. Hienot maisemat ja sopivan mutkainen tie..niin ja tietysti mahtava ilma!

ja heti sai kokea autoilijoiden (vai oman?) typeryyden..
kun maantieajossa ajan pitkät päällä, että näkyisin edes jotenkin, niin eikös sieltä sitten joku setä jeepillänsä tullut vastaan, räpsäs ittekkin pitkät päälle ja koukkas autollansa mukavasti mun kaistan kautta.
ehdin aivan säikähtää.

...Jämsä-Hki-Jämsä tännään
tounge.gif
klo 16 starttasin keski-Suomesta ja ennen kymmentä ajeleskelin kotipihalle takasin. Kilometrejä pienelle ilta-ajelulle tuli 488 mittarhin. Kaikkea se hieno keli saa tekemhän
wink.gif

tänään tuli ensimmäinen vähän pidempi lenkki ajettua tälle vuodelle. Hienot maisemat ja sopivan mutkainen tie..niin ja tietysti mahtava ilma!

kun maantieajossa ajan pitkät päällä, että näkyisin edes jotenkin, niin eikös sieltä sitten joku setä jeepillänsä tullut vastaan, räpsäs ittekkin pitkät päälle ja koukkas autollansa mukavasti mun kaistan kautta.
ehdin aivan säikähtää.
häikäsee ne moponkin pitkät!!!vaikka olis vaan yks kipale
cool.gif

ehdin aivan säikähtää.
cool.gif
Alkaa varmaan tästä eipäs juupas mikäli varmat merkit paikkansa pitää.

ehdin aivan säikähtää.
cool.gif
Alkaa varmaan tästä eipäs juupas mikäli varmat merkit paikkansa pitää.
Pakkohan se on näistä vääntää... Mitäpä sitä täällä muutakaan
talktohand.gif

No itse aiheesta, nyt alko "virallisesti" kausi, kun pääsi pyörällä töihin
lookaround_orig.gif
sport05.gif

Back