Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuullostaa hienolta..Jippikaijee! Ei enää voinut pidätelläUtajärvellä on aiheutettu hämmennystä 15 km:n verran. Todistettavasti yksi autoilija ajoi kylällä jalkakäytävän korokkeeseen, kun jäi tuijottamaan haavi auki
Muut pysyi tiellä, mutta useammalla tuli kyllä niskalihakset kipeiksi, sen verran päät pyöri ja naamat oli virneessä.![]()
Hiekkaa ja liukasta oli, vaikka valtatie 22 olikin osin ihan kuiva, joten olin ylivarovainen eka kertaa CBR1000F:n päällä GS500E:n jälkeen. Onneksi, sillä naapurikunnan Maija tuli vastaan suoran päässä. Mittarissa oli sallittu 86 km/hPoliisillakin tais suupielet nousta, jos en väärin nähnyt.![]()
Täytyy lähteä hieromaan tuo kramppiin jämähtänyt virne omasta naamasta nyt pois.
PPK
Mä tunnen Utikselta vain koiria, kuten avatarkin kertooHaettiin muutama vuosi sitten kaksi Maine Coonia sieltä (sekin oli joku kompensaatio vaimolle, kun olin hankkinut jotain kallista silloin..)![]()
Toki kesällähän saa ajaakin yli sataaneljääkymppiäMotarin rampista "pieni" kiihdytys liikenteen sekaan ja tutka sillalla. Talvirajoitus vielä eli 100/142.
Mäkin kävin äsken Porvoossa ekoilla kahveilla (nahoissa, KöpiLyhyesti: Hki-Tokimotosta uusi visiiri Suuperttiin-Porvooseen motaria pitkin-Porvoosta vanhaa tietä takaisin Hesaan! Reilut 100 km. Uusi FJR on aivan hurmaava!![]()
No onko siinä merkittävä ero edelliseen, vai onko se vaan kevään hurmaa?Uusi FJR on aivan hurmaava!![]()