• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Viime torstaina tuli ajeltua pidemmän kaavan kautta. Oulusta ylikiimingin kautta puolangalle, josta suomussalmelle ja raatteentielle kattelee talvisodan monumenttia. Takaisin tulin kajaanin ja kestilän kautta. Kilometrejä kertyi reilut 600. Pitempäänkin ois jaksanu. Pirun hienoja teitä ja maisemia, varsinkin menomatkan osalta.

Ja btw terveisiä sinulle, jonka kans poristiin tovi suomussalmen teboililla. Odottelit kaveriasi siinä ja olitte matkalla kohti lappia ja norjaa. Varsin hyvin oli pyöräsi kestänyt!
bowdown.gif

Tulipas vetästyä kiiminki-oulu-lumijoki-siikajoki-raahe-liminka-tyrnävä-yli-kiiminki-kiiminki pätkä
wink.gif
mukavaa nopeata mutkaa

Tänään töitten jälkeen Oulu-Muhos-Kylmälänkylä-Tyrnävä-Muhos-Yk . Toi Kylmälänkylästä Tyrnävälle tie soraa 30 kilsaa
033102ass_1_prv.gif
Kylläpä tuntu hienolta saapua pikitielle
062802jumpie_prv.gif
Koskaa enää hauku pikiteitä
eek.gif

Mä ajelin tänään isäpappani perässä Sotungissa ja Sipoossa. Sain tänään rekisteröityä ja vakuutettua Hornettini, joten uskalsin lähteä sillä vihdoin liikenteeseen.
062802jumpie_prv.gif
Sotungissa mun perääni tuli kolmen prätkän joukko. Jonkin aikaa jaksoivat roikkua siinä perässä, kunnes posottivat viileää mieltä huokuen ohi. Saattaa olla, että mulla oli vähän alinopeutta (mutta korkeintaan 5 km/h), kun piti vielä näin aloittelijana keskittyä niin moneen muuhun asiaan... Anteeksi...
blush.gif

Mutkateillä oli mahtavaa kurvailla, ja joka ikinen vastaantuleva motoristi morjesti! Asiallista porukkaa oli liikkeellä.
thumbs-up.gif

Kesän ensimmäinen
blush.gif
vähän pidempi lenkki tuli heitettyä tänään. Jkylästä 4 ja 140 teitä Lahteen Farmariin (tulipa piipahdettua Stormillakin) ja takas Jämsän kautta. Hyvin kului työpäivä
biggrin.gif

Tän viikon ajelut ollut vaan töihin ja takaisin, 90 km / päivä. On siinä onneksi mutkatietäkin osa matkasta. Ja vaihteluakin on ollut, kun joka toinen päivä toisella pyörällä.

viikon verran on tullut reissattua, kotkasta ristiinaan rottaan, sieltä puumala-sulkava-savonlinna kautta kerimäelle. takasinpäin samaa lenkkiä. mahtavat on maisemat puumalassa! eilen lähdin vasta iltasella ajeleen takas kerimäeltä ja kyllä sai rauhassa ajella mukavaa mutkapätkää. siinä sitä on kesäilta parhaimmillaan. tänään taas jos lähtis jotain pientä lenkkiä heittään.
ai niin, ja kiitos sille tais olla joku gold wing-kuskille joka varoitit molemmin käsin huitomalla viime perjantaina ennen kouvolaa polliiseista. oli kyllä niin omaperäinen huitominen että väkisinkin alko mietityttää josko siellä on jotain edessäpäin
bowdown.gif

Eilen Espoo Turku Salon iltatori reissu, haadee oli. Varsinkin Salon tori touhu oli ällistyttävää, siellähän oli jengiä enemmän kun Turuus.

Tänään vaan pikkuverryttelylenkki 100km.

Kesäloman ajot varmaan jotain 3tkm, ristiin rastiin Suomea.

Mä ajelin tänään isäpappani perässä Sotungissa ja Sipoossa. Sain tänään rekisteröityä ja vakuutettua Hornettini, joten uskalsin lähteä sillä vihdoin liikenteeseen.
062802jumpie_prv.gif
Sotungissa mun perääni tuli kolmen prätkän joukko. Jonkin aikaa jaksoivat roikkua siinä perässä, kunnes posottivat viileää mieltä huokuen ohi. Saattaa olla, että mulla oli vähän alinopeutta (mutta korkeintaan 5 km/h), kun piti vielä näin aloittelijana keskittyä niin moneen muuhun asiaan... Anteeksi...
blush.gif

Mutkateillä oli mahtavaa kurvailla, ja joka ikinen vastaantuleva motoristi morjesti! Asiallista porukkaa oli liikkeellä.
thumbs-up.gif
Sähkönsininen Hornet?

062802jumpie_prv.gif
blush.gif

thumbs-up.gif
Sähkönsininen Hornet?
Joo, mattavärinen. Bongasitko mut?  
smile_org.gif

062802jumpie_prv.gif
blush.gif

thumbs-up.gif
Sähkönsininen Hornet?
Joo, mattavärinen. Bongasitko mut?
smile_org.gif
Ohi päristelin mutta en kuulunut siihen 2 koplaan, perässä vaan ajelin.
062802moto_prv.gif

Toi Kylmälänkylästä Tyrnävälle tie soraa 30 kilsaa  
033102ass_1_prv.gif
Ikinä en oo takas ottanu soratien takia mut nyt otin. Tuo tie oli aivan hirvee!  
033102ass_1_prv.gif
Meinasin siitä ajaa just toiseen suuntaan eli Kylmälänkylään.
Parin päivän reissu tuli tehtyä aurinkoisessa säässä. Oulusta Nurmekseen, Bomban kylpylähotelliin jossa ulkoaltaassa pulikoidessa ihmeteltiin Pielisen hirviötä.  
biggrin.gif
Aamulla Alahärmään ja sielläkin kylpylään ja seuraavana päivänä takas Kempeleeseen.
Kilsoja about 930.

Tulipas vetästyä kiiminki-oulu-lumijoki-siikajoki-raahe-liminka-tyrnävä-yli-kiiminki-kiiminki pätkä
wink.gif
mukavaa nopeata mutkaa
tosa lomareissulla ajelin tyrnävän avoimia mutkia ihan vauhdikkaastikin. kerran tuli konstatkin vastaan ja pysäyttivät vaikka oli vauhtia 80 alueella mitskun mukaan vain n. 120 jyrkkä ehkä. halusivat ottaa kuvia ja jutella. olivat mukawia ilmeisesti ehkä kenties jopa peräti paikallispolliiseja, ainaki yks kaveri sieltäpäin arveli näin. juteltiin varmaan vajaa puolihoo ja kattelivat paria koiraaki siinä ku selostin kuljetuskaluston ominaisuuksia. oli lepposin pyssäytys nevö. oli mukawala matkaa jatkaa hymyillen sen jäläkeen. joku polliisiki on ihan ihiminen joskus.

tämä juttu kiistetään sepustuksena ja keksittynä, jos joku virallisemmin haluaa siitä asiaa tehä, hehiö.

Toi Kylmälänkylästä Tyrnävälle tie soraa 30 kilsaa  
033102ass_1_prv.gif
Ikinä en oo takas ottanu soratien takia mut nyt otin. Tuo tie oli aivan hirvee!  
033102ass_1_prv.gif
Meinasin siitä ajaa just toiseen suuntaan eli Kylmälänkylään.
Parin päivän reissu tuli tehtyä aurinkoisessa säässä. Oulusta Nurmekseen, Bomban kylpylähotelliin jossa ulkoaltaassa pulikoidessa ihmeteltiin Pielisen hirviötä.  
biggrin.gif
Aamulla Alahärmään ja sielläkin kylpylään ja seuraavana päivänä takas Kempeleeseen.
Kilsoja about 930.
joo kävi kyllä itelläki mielessä kääntyy takas vaan ei antanu sisu periks . Oliha paikat hellanä 30 kilsan jälkeen
crazy.gif

kävin imatralla Arielilla tuli noin 570km menin perjantaina ja tulin tänään pois
kokoontumis ajo on muuttunut melkein uusien pyörien ralliksi onneksi varikolla oli nortoneita ja ajs 7r ja 39 mallin ariel red hunter ja rutke tt

Back