• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

aika vilposaa oli kun t-paidassa pöräytin vaille viis työpaikalle
biggrin.gif

Pitkästä aikaa kohta ajelulle - tiedä viedä minne, mutta jonnekin. Väsy vään on armoton, mutta pakko silti päästä, kun kerrankin ulkona nätti keli ->
062802moto_prv.gif

Edit: Tilannekatsaus

Pitkästä aikaa kunnon lenkki (n. 165km) mutkaista tietä ja maistui kyllä nannalta. Lisää tätä =) Tosin taas on niskat ihan jäykässä, kun aina tulee jännitettyä tota yläkroppaa -> kokemuksen puutetta eli selkeästi kaipaan lisää harjoittelua
tounge.gif

Lomani loppuu sunnuntaina, joten ennustan, että maanantaista alkaen sää lämpenee ja loppuviikosta lähennellään jo hellelukemia. ...tana.
Toivotaan =P

Helevata että on tullu tässä parina päivänä vettä.. Ja yleensä aina sillon ku oon ajamassa töistä kotiin.
Mut eipä se mitään. Sade kuuluu tähän harrastukseen ja hyvät ajokamat pitää kosteuden pois!

Joo oli kyllä täällä etelä-suomessa semmonen ukkosmyrsky että huh huh. Ajattelin lähteä ajelemaan mutta alkoikin satamaan ja vähän ajan päästä tuli jo rakeita siihen tahtiin maahan että ei tuolla ulkona olisi voinut edes olla. Onneks ei sentään ollu niin isoja rakeita että autoihin olis lommoja tullut, mutta tuli se kyllä kovaa alas.
Salamat räiskyivät, ukkonen paukkui ja vettä tuli kuin esterin perseestä. Vois tosiaan loppua nämä paskakelit.

eikai me sokerista olla
062802moto_prv.gif
Minä olen
tounge.gif
-> eli mielelläni en sateesen lähde ajamaan tai jos sateenuhka on todennäköinen. Sen takia onkin vähän jäänyt ajot väliin. Tosin heti eilen kun oli vähänkin parempaa keliä, niin heti semmonen 2,5 tunnin lenkki. Tänään ei sit pystyny, kun piti lähteä työtoverin lomaa kilistämään paikallisiin kuppiloihin. Omaan lomaan on vielä liian pitkä aika (mulla alkaa siinä vaiheessa, kun suurin osa porukasta on polttanut omat lomansa
033102bebe_1_prv.gif
)

No v***u monta päivää sitte viimeks! Mistä tuota märkää riittää!!!
mad.gif
Pää halkee!!
Sanos muuta
tounge.gif
Sais Per....e loppuu toi veden tulo
mad.gif
,
Ja nytten kun säätiedotus lupas kuivaa vknlopuksi, niin meikä on sitten töissä joka pv.....
sad_orig.gif
ei oo reilua!
Otan osaa
bawling.gif

Mutta ei kesä vielä ohi ole
062802jumpie_prv.gif
toivotaan
Nou hätä, kesä alkaa elokuussa ja silloin tulee helteet ja nätit päivät... Katos miten sattukaan, mun loma alkaa myös elokuussa
cool.gif

Pitihän sitä iltalenkki ajella ja olisi ollut täydellinen ilman sitä kusipäätä ketä selästä tarras vauhdissa.

P.S. Toivottavasti poliisi vei sut putkaan nukkuu.

Joo oli kyllä täällä etelä-suomessa semmonen ukkosmyrsky että huh huh. Ajattelin lähteä ajelemaan mutta alkoikin satamaan ja vähän ajan päästä tuli jo rakeita siihen tahtiin maahan että ei tuolla ulkona olisi voinut edes olla. Onneks ei sentään ollu niin isoja rakeita että autoihin olis lommoja tullut, mutta tuli se kyllä kovaa alas.
Salamat räiskyivät, ukkonen paukkui ja vettä tuli kuin esterin perseestä. Vois tosiaan loppua nämä paskakelit.
Joo'o. Arvaa kuka oli tulossa just ton hurrikaanin aikaan himaan? Oli vaikeuksia nähdä tietä 40:n vauhdissa. Himaan kun pääsi, ni hanskojen sisältä sai kaataa kohtuullisen määrän vettä pois.

Mut yllätti matkalla Hauholle, tossa Oitin ja Hausjärven kohdilla. Rakeet sattuu ihan saatanasti... ja tottakai nahkarotsi & housut, onneksi hyvin rasvattuna niin ei tullu vesi läpi. Närästi silti, onneksi Lammilla alkoi jo aurinko pasitamaan ja kamat kuivui päällä ajaessa
smile_org.gif

Back