• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänään ajelemassa

Ajokausi avattu Joensuussakin vaatimattomalla 140 km. pikku lenkillä, sää loistava kymmenkunta astetat lämmintä. Siellä täällä hiekkaa ja märkää, kotipiha ja pihatie umpijäässä.
Kovasti on tällä viikolla sinivuokot kukkineet, voipi olla että ovatten lannoittaneet ajokorteilla. Nimittäin tällä viikolla viitenä päivänä olen nähnyt wanhan kunnon tutkaratsian. J aina on vuokoilla asiakkaita riittänyt.

Savonlinnasta tuli pärrä haettua talvisäilytyksestä. Kuopioon kruisaillen 160 km tais 5 pyörää tulla matkalla vastaan ja niille sai moikkailtua. Hauskaa oli ja jatketaan sitä sitten paremmilla kelillä
062802moto_prv.gif

Ajokausi avattu Joensuussakin vaatimattomalla 140 km. pikku lenkillä, sää loistava kymmenkunta astetat lämmintä. Siellä täällä hiekkaa ja märkää, kotipiha ja pihatie umpijäässä.
Kovasti on tällä viikolla sinivuokot kukkineet, voipi olla että ovatten lannoittaneet ajokorteilla. Nimittäin tällä viikolla viitenä päivänä olen nähnyt wanhan kunnon tutkaratsian. J aina on vuokoilla asiakkaita riittänyt.
Itse olen lykännyt vielä ajoon lähtöä kun tuota hiekkaa on niin pirusti joka paikassa, ensi viikolla aloittavat tosissaan katujen putsauksen. Jospa loppuviikosta alkais
062802moto_prv.gif

Kausi avattu jo pari päivää aiemmin
062802jumpie_prv.gif
Tänään oli taas pakko vähän kokeilla vaikka vähän sateli
062802moto_prv.gif

Itse olen lykännyt vielä ajoon lähtöä kun tuota hiekkaa on niin pirusti joka paikassa, ensi viikolla aloittavat tosissaan katujen putsauksen. Jospa loppuviikosta alkais  
062802moto_prv.gif
Ei oo vielä päässy tallilta pois, hiekkatie jäässä/pehmeenä ja jäinen ylämäki tallista ulos
033102ass_1_prv.gif
ei kehtaa vielä urheilla
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
Ei oo vielä päässy tallilta pois, hiekkatie jäässä/pehmeenä ja jäinen ylämäki tallista ulos
033102ass_1_prv.gif
 ei kehtaa vielä urheilla
biggrin.gif
mulla sama, mäkistä pihatietä noin 1km, hiekotin sen sitte omatoimisesti.
biggrin.gif
sellane pyörän levyne vana vaa hiekkaa siihe, oli muute hommaa mutta ajamaa oli päästävä
biggrin.gif

Tuli tänäänkin vajaa pari sataa kilsaa ajettua ja nyt on pyörä sen näköinen, että ajettu on...

Jeh, samoin (siis pyörä ajetun näköinen, tosin vaimon pyörä, suoritin siirtoajoa Loimaa-Kirkkonummi).
Tuli todettua seuraavaa:

Noi MP-Asun poistomallistossa olleet saappaat on epäkäytännölliset ainakin customeilla ajoon, ovat niin jäykät ja niin paksut, että vaihdepolkimen käyttö on hankalaa.

Ja MP asun hanskat on liian ohkaset tähän keliin, näpit jääty ja kunnolla tänään.

Taukopäivä tällä erää. Eilen iltasella kotiin ajellessa oli +3 astetta ja kostea ilma. Puree hanskoista läpi.
crazy.gif

Aloitin ajokauden (piti odotella tähän asti että sää muuttuisi vähän haasteellisemmaksi olematta liukas
biggrin.gif
) Ei tullut hiki, kun lämpötila vaihteli 1 ja 3,5 välillä. Kilometrejä kertyi reissussa n 350.

Eilen hain pyörän talvisäilöstä, mutta tänään ajoon lähtiessä odotti ikävä ylllätys - reipas lätäkkö öljyä mopon alla
omg.gif

Syykin selvisi ja ei kun ajamaan mopotti pajalle 30 km päähän ennen kuin kaikki öljyt tihkuu pihalle.

Tunsi kyllä ajaneensa kun Länsiväylä on meren päällä, vettä satoi ja lämpöä sen +3C
biggrin.gif

Reilu 100 km Kuopion seudulla iltapäivästä ennen sadekuuroja.
062802moto_prv.gif

Pitkälahden ABC:llä näkyi pyöriä jo kahden parkkiruudullisen verran.

Kevariskootterilla Tsadikierros! Oli ihan hubaa pyöriä Kalliot, Hakaniemet, Kaivopuistot ym. Näyttää tulevan iltapäivällä vettä? Taitaa jäädä ajelut tältä päivältä....
confused_orig.gif

Taukopäivä tällä erää. Eilen iltasella kotiin ajellessa oli +3 astetta ja kostea ilma. Puree hanskoista läpi.
crazy.gif
Kohta pitäis lähteä Mikkelistä ajeleen Jyväskylän kautta (jossa kaffepaussi hyvässä org-seurassa  
thumbs-up.gif
) Tampereelle. Mittari näyttää +4 ja sumuisen kostea keli. Onneks on jotku prkl:een Aquamax lumilautakäsineet puolen sentin toppauksilla mukana..  
tounge.gif

Back