• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tänä kesänä v*ttuillaan poliiseille,

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vai otettaiskos ennemmin sellainen tavoite, että jos kaikista taidoistamme ja varotoimenpiteistämme huolimatta vallesmanni kirjoittaa lapun, niin ei tulla tänne kuin pikku penskat itkemään maailman pahuutta sekä lainsäädännön huonoutta?
Samaan sopimukseen voitaneen lisätä, että kukkahatut eivät tule itkemään jos ovat jonkun nähneen keulivan, tai ajavan ylinopeutta, tai muuten "kaahaavan".

Molemmet itkuvirret ovat yhtä ärsyttäviä.
+1

tucella tuskin on pyörää ja hahmo on trolli. Tai sitten olisi hyvä paikka, jos pyörän omistaa, myydä se pois....
Haha, uitan sun pyörän jäteöljydelvacissa ja poltan poroksi. Sen näyn, kun oma bemarini näkisi, niin olisi kone lämpimänä koko kauden läpeensä...
buttrock.gif

Ehkä joudut myös pienen ylinopeuden takia liikenneonnettomuuteen, kuten itse olen joutunut ja tokaiset, että oisinpa tullu tilanteeseen hiukan hiljempaa. Vika oli autoilijan.

En ymmärrä logiikkaasi, jonka mukaan pyörä pitäis myydä, jos tykkää ajella rauhassa nauttien ja se onnistuu vieläpä ilman stressiä tai mittarin zoomailua?

Ja oikeestaan tollaset bullshit kommentit voitte kertoa itsellenne käyttämällä koneenne omaa notepad-ohjelmaa, sinne kun kirjottelee niin tulee itselle kuningas olo  
pftroest.gif

Sitten vielä joku ihmettelee miksi moottoripyöräilijää joskus kutsutaan raggariksi. Korostan edelleen etten kannata mitään hidastelua tai tukkona olemista, sen sijaa työvoimaperäistä maahanmuuttoa kyllä. Ugh.
033102bebe_1_prv.gif

minä taas en ymmärrä logiikkaa, että niitä jotka tykkäävät reippaammin päästellä pitää moralisoida.

Mutta minuun et kadulla tule törmäämään. Ajan kuitenkin pelkkää rataa

edit ja käytän delvaccia  
biggrin.gif
eikä nyt mitään herneitä, kännissäpäin tulee näihin ikuisuuskeskusteluihin vastailtua jotain typerää ja mitään ei poisteta

Eli siis meinaat,että on enemmän oikein moraalisesti ajaa vastoin liikennesääntöjä. Kumpi olikaan moraalisesti oikein, ajaa lain puitteissa vai ajaa vastoin liikennesääntöjä. Nyt ei kyllä enää ihan ymmärrä. Noh jokaisella on omanlainen omatunto ja näkemys laista.

Juuh ei tässä herneitä, keskustelu on keskustelua. Pisteet sille, että ajaa lujaa radalla, siellä siitä saa oikeat kiksit.
biggrin.gif

Fiilistelyyn ja nautiskeluun on prätkä.
Samaa mieltä! Tosin prätkällä nautiskeluun ja fiilistelyyn ei tarvita ylinopeutta. Eilen just ajelin vajaat 150km ihan rajoitusten puitteissa (suurin pyörtein) ja olihan ihan helvetin hauskaa!
joo,samaa mieltä twinin kanssa onse vaan hauskaa vaikka ajelee ihan rajotustenkin mukaan
062802jumpie_prv.gif
tosin,lipee toki välillä mullakin ´pikku`ylityksiä
tounge.gif

Samaa mieltä! Tosin prätkällä nautiskeluun ja fiilistelyyn ei tarvita ylinopeutta. Eilen just ajelin vajaat 150km ihan rajoitusten puitteissa (suurin pyörtein) ja olihan ihan helvetin hauskaa!
Prätkällä nautiskeluun tarvitaan aina poikkeuksetta ylinopeutta. Muutenhan fiilis olisi kuin autolla ajaessa. Tosin autollakin tulee ajettua jatkuvasti ylinopeutta se 20-25 km/h. Vaikka auto on menevää takavetoista ja eurooppalaista sorttia, niin prätkä on vielä menevämpää, joten ei sillä voi sen vuoksi mitenkään ajaa nopeusrajoitusten mukaan. Vauhdissa se hauskuus piilee ja sitäpaitsi kaahaaminen on siistiä.

Prätkällä nautiskeluun tarvitaan aina poikkeuksetta ylinopeutta. Muutenhan fiilis olisi kuin autolla ajaessa. Tosin autollakin tulee ajettua jatkuvasti ylinopeutta se 20-25 km/h. Vaikka auto on menevää takavetoista ja eurooppalaista sorttia, niin prätkä on vielä menevämpää, joten ei sillä voi sen vuoksi mitenkään ajaa nopeusrajoitusten mukaan. Vauhdissa se hauskuus piilee ja sitäpaitsi kaahaaminen on siistiä.
Justjust ja sulla oli pienenä kylän suurin kypärä
062802jumpie_prv.gif

Palaan alkuperäiseen aiheeseen.....  
wink.gif

Koitetaan olla mukana. Kaveri- ja tuttavapiirissä on sen verran monta sinisiin pukeutuvaa  että olis aika noloa mennä heidän ilmastoituun työautoon takapenkille istumaan. Mielummin istun heidän kanssaan kaffella vaikka meidän keittiön pöydän ääressä  
biggrin.gif

Suomen alinopeussuositukset ovat kyllä niin tappavan tylsiä, että eihän siinä ole edes mitään elämää ylläpitävää virettä yllä, jos noita noudattaa. Jos on vähän reilummin vauhtia ja äksöniä, niin mieli on paljon virkumpi ja aistit mukana pelissä. Liian hiljainen vauhti, jopa niinkin hiljainen kuin naurettava alinopeussuositus, saa uneliaaksi ja refleksit hidastuvat. Nämä pystyssä nukkujat sitten kääntyilevät milloin minnekin vasemmalle näkemättä mitään.

Varsin harmillista, että Hentunliisalla on kahvitteluhetket(kin) kiinni ylinopeussakottomuudesta... Ilmeisesti jos LP:n poikien kanssa seurustelee, pitää olla kovin "nuhteeton".

Huh! Mitenköhän vaimoni kestää minua rikollista kun noita sakkoja on tullut joitakin vuosien mittaan otettua? Ajaudun moraaliseen kriisiin! En silti koe syyllisyyttä sakoistani, mutta pidän niitä kovin typeränä rahastuksena. Onko mieleni uppoamassa rikoksien syövereihin?

Ps. LP on organisaatio, jolla ei ole tässä maassa enää aitoa tehtävää. Kemistä on vallankaappaajakommunistit loppuneet aikaa sitten, on varsin kummallista, että silloinen (tarvittu!) vastaorganisaatio on vielä hengissä? LP:n resurssit voisi kohdistaa tavallisen järjestyspuolen jatkoksi. Eihän se tosin LP:n porukkaa miellytä, herrathan joutuisivat oikeisiin töihin. Jokaisella organisaatiolla on tarve säilyä hengissä. Missio pitää vaikka keksiä jos sitä ei ole.

Hassu homma että mopopalstalla eräät kolmekirjaimisen eteläsaksalaisen moottorikulkuneuvon kuljettajat ovat vahtimassa muiden ajokäyttäytymistä. Toisaalla, kun on alla neljä pyörää, heitä haukutaan mistään piittaamattomiksi kaahareiksi, samoja henkilöitä
eek.gif
dos con cinco promilles
033102beer_1_prv.gif

Anatooli yllä puhuu asiaa
bowdown.gif

Nii, piti kirjautua ja kysyä jos joku tietäis; miksi poiliisit voi vapaa-ajallaan ajaa ylinopeutta? Ei ainakaan saa sakkoa
withstupid.gif

Varsin harmillista, että Hentunliisalla on kahvitteluhetket(kin) kiinni ylinopeussakottomuudesta... Ilmeisesti jos LP:n poikien kanssa seurustelee, pitää olla kovin "nuhteeton".

Huh! Mitenköhän vaimoni kestää minua rikollista kun noita sakkoja on tullut joitakin vuosien mittaan otettua? Ajaudun moraaliseen kriisiin! En silti koe syyllisyyttä sakoistani, mutta pidän niitä kovin typeränä rahastuksena. Onko mieleni uppoamassa rikoksien syövereihin?

Ps. LP on organisaatio, jolla ei ole tässä maassa enää aitoa tehtävää. Kemistä on vallankaappaajakommunistit loppuneet aikaa sitten, on varsin kummallista, että silloinen (tarvittu!) vastaorganisaatio on vielä hengissä? LP:n resurssit voisi kohdistaa tavallisen järjestyspuolen jatkoksi. Eihän se tosin LP:n porukkaa miellytä, herrathan joutuisivat oikeisiin töihin. Jokaisella organisaatiolla on tarve säilyä hengissä. Missio pitää vaikka keksiä jos sitä ei ole.
Lueppa ajatuksen kanssa kirjoitukseni uudestaan...
Ei minulta mitään nuhteettomuutta vaadita, mielummin istun vain heidän kanssaan kaffeella kun työautojensa takapenkillä, se tulee paljon halvemmaksi  
wink.gif

Ja selvennyksen vuoksi, puolisoni ei pukeude siniseen työaikana, eikä juuri vapaa-aikanakaan...  
cool.gif

Kuules Henttu.

Lukutaidossani ja johtopäätöksissäni ei juuri ole vikaa: "Koitetaan olla mukana. Kaveri- ja tuttavapiirissä on sen verran monta sinisiin pukeutuvaa että olis aika noloa mennä heidän ilmastoituun työautoon takapenkille istumaan. Mielummin istun heidän kanssaan kaffella vaikka meidän keittiön pöydän ääressä"

Mulle on aivan sama, miten kaverisi koet. Mulla ei ole ollut juuri koskaan kavereideni kanssa vaikeuksia. Vielä vähemmän tyyliin "kehtaan"... Duunit on duuneja, elvistely on elvistelyä. Useimmiten ystäväpiirillään briljeeraavat ne, jotka eivät itse osaa tai uskalla... Kumpaankohan joukkoon kuulut?

Jatka Henttu kahvihetkiä, ties vaikka saisit joskus vaikka mustaa pamppua... Ooooh! Härreeee gyyyd kun se on ISO...

Ps. Välillä tuntuu, että nykyiset "moottoripyöräilijät" ovat vaan siksi moottoripyöräilijöitä, että voivat pukeutua nahkahousuihin laillisesti... Remu Aaltonen sanoi aikoinaan Tosi Miehen Käsikirjassa, että Tosimies ei pukeudu nahkahousuihin, ellei aja vähintään 1000 kuutioisella Kawasakilla. En olisi siitäkään enää niin varma...

Mulle on aivan sama, miten kaverisi koet. Mulla ei ole ollut juuri koskaan kavereideni kanssa vaikeuksia. Vielä vähemmän tyyliin "kehtaan"... Duunit on duuneja, elvistely on elvistelyä. Useimmiten ystäväpiirillään briljeeraavat ne, jotka eivät itse osaa tai uskalla... Kumpaankohan joukkoon kuulut?

Jatka Henttu kahvihetkiä, ties vaikka saisit joskus vaikka mustaa pamppua... Ooooh! Härreeee gyyyd kun se on ISO...

Ps. Välillä tuntuu, että nykyiset "moottoripyöräilijät" ovat vaan siksi moottoripyöräilijöitä, että voivat pukeutua nahkahousuihin laillisesti... Remu Aaltonen sanoi aikoinaan Tosi Miehen Käsikirjassa, että Tosimies ei pukeudu nahkahousuihin, ellei aja vähintään 1000 kuutioisella Kawasakilla. En olisi siitäkään enää niin varma...
nixweiss.gif

Kypsää kommenttia... Näitä vois jakaa sit vaikka sielä Suoli24 :lla!

Jos mulla olis kavereina poliiseja ja he rupeaisivat mun ajotyylistäni tai sakoistani avautumaan ja mua alaspäin katsomaan,eivätkä enää kahville edes pyytäisi niin eine sitten kyllä olisi mitään kunnon kavereita ja  voisivat jatkaa sitä gyyläämistä ja valistusta sitten ihan muiden seurassa.

Edit: ja sitten jos törmäis kaverin työpaikalla ja joutuis takapenkille nii siitähän olisi vaan etua jos hyvä kaveri olisi. Voisi vähän lievennystä rangaistukseen pyydellä.

Back