• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen T-ajelu torstaina 13.9. klo 17 (Lahdesjärven ABC)

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
Tampereen T-ajelu torstaina 13.9. klo 17 (Lahdesjärven ABC)

Näyttäis toistaiseksi kelit ok:lta, ja äsken oli Mustalahdessa parin kanssa juttua, että voitaisiin parin kolmen tunnin lenkki taas heittää. Joten kutsu on sitten tässä, speksit otsikossa!

Mulla tulee olemaan uunituore uusi takakumi alla (kello 15.30 vaihto-aika), joten yritetään löytää mutkia jotta saadaan pinta rikki reunoiltakin.. Luultavasti jotain jo ajettuja lähiteitä tulee reitti olemaan kuitenkin, ja aurinko selän taakse palaillessa tavoitteena..

Pahus sentään. Tuli ylitsepääsemätön este huomiselle, joten reissu jää nyt minun osalta tekemättä.

Laitetaans jo tähän ketjuun vähän ennakkoajatusta:

Olisiko sunnuntaille innokkuutta vielä jollekin vähän pidemmällekin reissulle, Päijänne ympäri tms.? Näyttäis ennakkoon vaan niin huippukeliltä vuodenaikaan nähden (pelkkää aurinkoa ja +16), että olisi synti jättää hyödyntämättä!

Jo vedettäis "oikeesti" vähän pidempi reissu, ja käytäis vetääs toi Go-Za:n TouRinki :jpstyle: Olis kivempi ajella useimmilla valoilla jos menee pimeeksi tulomatka..

Tervetuloa! Lopetuspaikkakin on sinne Tampereen suuntaan edes jonkun verran!

Hyvä idea, shy! (Tuota vähän pohdin itsekin, kun tältä vuodelta jäänyt pk-letkoissa ajelu kokonaan väliin..).

Hyvät oli ilta-ajelut, vaikka itse sanonkin.. :D

Reitti oli lähimmät perusmutkapätkät sisältänyt Lahdesjärven ABC-Viitapohja-Kapee-Murole-Karhe-Jumesniemi-Kolmenkulman ABC. Vauhtiakin yritin edes jonkin verran pitää, toivottavasti onnistuin..

Seitsemän motoa on Tamperelaisittain ihan kelpo suoritus, etenkin näin syksyllä. Kiitos kaikille mukana olleille! :thumbup:

Joo meinas tulla aktionia loppumatkalla kun allekirjoittanut puusilmä meinas ajaa kahtakymppiä kahden vanhuksen päälle suojatiellä. :rant:

Jumakauta noita XJ:n lyhkäsiä valoja! Perkele! :rant: Jotain tarttis tehdä. :sad3:

Back