• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen mopokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
AutoCentteristä ostin uuden pyörän  
smile_org.gif
hyvä nopea palvelu, ja ennenkaikkea halpa hinta, sekä hyvitys vanhasta samaa luokkaa kuin mitä muillakin.

Sieltä ostetaan mistä...

062802moto_prv.gif

Tampereen Autocenteristä vain rahalla jos silloinkaan. Kokemusta on.
Mä en edes tuolla päässy kaupanteosta juttelemaan. Liikkeen ainoa asiakas olin, mutta silti ei palvelua herunu. Vähän aikaa jaksoin pyöriä ja sit kyllästyin jal ähin kiitämään..
033102ass_1_prv.gif
Palvelu on toki huonompaa kuin noissa merkkiliikkeiden lasipalatseissa missä 5 myyjää odottaa ovella josko joku tulisi ostamaan moottoripyörää. Itsekkin sain aina odotella vähintään 5min ennen kuin myyjä pääsi puhelimesta yms. mutta itse ainakin maksan siittä moottoripyörästä enkä palvelusta jos ei parin tonnin takia jaksa muutamaan minuuttia varrota tai jopa itse käydä huutelemassa sitä myyjää paikalle on noita muitakin vaihtoehtoja onneksi  
wink.gif

Niin ja meni se rokettikin sieltä kaupan ihan asialliseen hintaan vielä näin syksylläkin.
No kyllä mä aiankin ostan pyöräni mielummin sieltä, mistä palvelua saa! Vaikka hinnassa olisikin vaik parin sadan ero. Kyllä se palvelu vaan on melkoinen myyntivaltti väittäisin. Tiettty, jos myyjä on puhelimessa tai kiireinen muuten, niin ymmärrän ettei voi moneen paikkaan revetä. Mut jos siellä nojaillaan, eikä viitsitä tulla edes kysymään esim: "Miten voin auttaa?" tai vast. Jos ei myyjällä ole sen verran myyntihaluja, niin ei löydy meikäläiseltä kyllä ostohalujakaan.

Ei sielä omasta mielestä mitenkään tarkoituksellisesti huonoa palvelua ollut, vaan hirveä kiire tuntui vaan olevan päällä kun keskimäärin 1 myyjä paikalla ja pyöriä myydään kumminkin puolisentuhatta vuodessa. Ja jos hintaeroa olisi vain se pari sataa niin varmasti olisin hakenut sieltä honda kaupasta pyörän, mutta kun sitä hinta eroa oli yli kaksi tonnia niin alkaa tuntumaan jo eri tavalla. Kaikki toki saavat laittaa rahansa mihin haluavat, mutta itse laitan ne ylimääräiset rahat mielummin ajokamppeisiin tai varaosiin kuin "parempaan" ostokokemukseen.

Tampereen Auto-Centeristä sain todella asiallista palvelua, vastattiin kesken lomankin tiedusteluihin kun pyörästä kyselin. Rehellisesti suositteli suoraa myyntiä vanhastani, vaihdossa olisi jäänyt hyvitys turhan pieneksi. Sekin tarjous oli enemmän kuin parista muusta liikkeestä. Eli tuon mukaan eivät välttämättä innokkaita vaihtamaan, mutta kyseessä olikin vanhanpuoleinen 600cc pyörä, jonka myyminen vaikeahkoa. Itse sain pyörän kaupattua ja ostin tuolta pyörän kohtuuhinnalla. Takuukin käytettyyn 10tkm. Paikan päällä käydessäni sain asiallista palvelua ja moponkin säilövät ajokauden alkuun asti. Ajoja odotellessa
062802moto_prv.gif

Pistetään ny tähän ketjuun. Tuli eilen kierreltyä alueen kaupat läpi (Allright, Yamaha Center, Storm, BW, Heino, Moto-keidas..) nahkatakkia etsien. Kaikkialla sain varsin positiivisen vastaanoton ja hyvää palvelua. Toki Heinoa lukuunottamatta taisin olla ainoa (varustepuolen) asiakas liikkeissä
biggrin.gif

Ps. Keitaan punapartainen paroni myy vaikka sateenvarjoja saharaan, kannattaa varoa
biggrin.gif

Eipä kannata vältellä! Uudet tuulet puhaltaa täälläkin suunnalla ja kannattaa ennen ajokauden alkua tulla tsekkaileen uutuuksia ja kaikkee muuta mukavaa. Kahviakin on aina tarjolla!
thumbs-up.gif

Terveisin,
Motokeidas Oy
Miika

tuli eilen käytyä yamaha centterillä ja ei minkäänlaista tervehtimistä ku liikkeeseen tulin ja kävelin viel pyörien ohi sinne perälle varusteita katsomaan.. kaikki (3) myyjää tuijottivat naama norsunvitulla näyttöjä.. itse joskus myyjänä ollut nii tapana nyt on ollut sentään aina tervehtiä. mutta pitää näköjään tilata jatkossakin ulkomailta tavarat ku sama palvelutasoa kaupassakin on. tietenki vois yamaha centteris käydä eka sovittamas oikean kokoset vehkeet ja jos siihen vaikka apua sieltä sais ja sit tilata ulkomailta
thumbs-up.gif

Kova oli juttu Tampereen Autocenterin kavereista ja kovempi oli pettymys mopotarjousta kysellessämme
sad_orig.gif

Jokainen harkitsee tietysti itse, kenen kanssa kauppaa tekee.

Onneksi on valinnanvaraa
smile_org.gif

Moro!

Jokos alkaa Tampereen motoliikkeissä olemaan hyllyissä tulevan kesän tavaraa. Syksyllä kiertelin ajokamppeitten perässä joka liikkeen ja kovin köyhää oli valikoima.
Milloin yleensä alkaa liikkeissä näkymään kesän meininkiä, vai mennäänkö "talvieloa" vielä kuukausi ja odotellaan kelejä.
cool.gif

Onko porukka kierrellyt?

Tuusmotorissa Tuusulassa sanovat että joulukuun puolessa välissä tulee yleensä seuraavan kesän tavarat osalta toimittajista. Mutta eiköhän ne jo tässä vaiheessa ala olemaan ajankohtaisia liikkeiden varustemyynnin kannalta.

Tampereen Heinolle ruusuja hienosta toiminnasta!

Vanhasta moposta kelpo hyvitys, lisävarusteita mukaan kohtuuhintaan, ja kun uusi pyörä ei yhdeltä osin ihan vastannutkaan sovittua oli kompensaatiokin kaikin puolin asiallinen.

Nyt kun tuolla liki uudenveroisella Zetorilla pääsisi joskus vielä ajelemaankin...
bawling.gif

kyllä ainakin itse sain hyvää palvelua auto-centteristä, ja sieltä pyörä löytykin.Heinolla olis taas pientä petrattavaa, sekä huollon hinnoissa että palvelussa.

tuli eilen käytyä yamaha centterillä ja ei minkäänlaista tervehtimistä ku liikkeeseen tulin ja kävelin viel pyörien ohi sinne perälle varusteita katsomaan.. kaikki (3) myyjää tuijottivat naama norsunvitulla näyttöjä..  itse joskus myyjänä ollut nii tapana nyt on ollut sentään aina tervehtiä. mutta pitää näköjään tilata jatkossakin ulkomailta tavarat ku sama palvelutasoa kaupassakin on. tietenki vois yamaha centteris käydä eka sovittamas oikean kokoset vehkeet ja jos siihen vaikka apua sieltä sais ja sit tilata ulkomailta  
thumbs-up.gif
Itse kävin naamailemassa Yamaha Centerissä, ja palvelu toimi todella hyvin, vaikka sieltä mitään en ostanutkaan..

Eli voin kyllä suositella..

Mitä ihmeen palvelua pyöräkaupoissa ostaja tarvitsee?
Minä menen kauppaan ja ostan haluamani mopon.Tehdään paperit
ja se on siinä.
Jos hinta tai väliraha ei miellytä lähden pois.

Back