Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä mä aiankin ostan pyöräni mielummin sieltä, mistä palvelua saa! Vaikka hinnassa olisikin vaik parin sadan ero. Kyllä se palvelu vaan on melkoinen myyntivaltti väittäisin. Tiettty, jos myyjä on puhelimessa tai kiireinen muuten, niin ymmärrän ettei voi moneen paikkaan revetä. Mut jos siellä nojaillaan, eikä viitsitä tulla edes kysymään esim: "Miten voin auttaa?" tai vast. Jos ei myyjällä ole sen verran myyntihaluja, niin ei löydy meikäläiseltä kyllä ostohalujakaan.Palvelu on toki huonompaa kuin noissa merkkiliikkeiden lasipalatseissa missä 5 myyjää odottaa ovella josko joku tulisi ostamaan moottoripyörää. Itsekkin sain aina odotella vähintään 5min ennen kuin myyjä pääsi puhelimesta yms. mutta itse ainakin maksan siittä moottoripyörästä enkä palvelusta jos ei parin tonnin takia jaksa muutamaan minuuttia varrota tai jopa itse käydä huutelemassa sitä myyjää paikalle on noita muitakin vaihtoehtoja onneksiMä en edes tuolla päässy kaupanteosta juttelemaan. Liikkeen ainoa asiakas olin, mutta silti ei palvelua herunu. Vähän aikaa jaksoin pyöriä ja sit kyllästyin jal ähin kiitämään..Tampereen Autocenteristä vain rahalla jos silloinkaan. Kokemusta on.![]()
![]()
Niin ja meni se rokettikin sieltä kaupan ihan asialliseen hintaan vielä näin syksylläkin.
Oon muuten pannut merkille, ja koitankin nykyään varoa sitä.Ps. Keitaan punapartainen paroni myy vaikka sateenvarjoja saharaan, kannattaa varoa![]()
Tarviipa poiketa, kun käy tuolla suunnalla.Eipä kannata vältellä! Uudet tuulet puhaltaa täälläkin suunnalla ja kannattaa ennen ajokauden alkua tulla tsekkaileen uutuuksia ja kaikkee muuta mukavaa. Kahviakin on aina tarjolla!![]()
Terveisin,
Motokeidas Oy
Miika
Itse kävin naamailemassa Yamaha Centerissä, ja palvelu toimi todella hyvin, vaikka sieltä mitään en ostanutkaan..tuli eilen käytyä yamaha centterillä ja ei minkäänlaista tervehtimistä ku liikkeeseen tulin ja kävelin viel pyörien ohi sinne perälle varusteita katsomaan.. kaikki (3) myyjää tuijottivat naama norsunvitulla näyttöjä.. itse joskus myyjänä ollut nii tapana nyt on ollut sentään aina tervehtiä. mutta pitää näköjään tilata jatkossakin ulkomailta tavarat ku sama palvelutasoa kaupassakin on. tietenki vois yamaha centteris käydä eka sovittamas oikean kokoset vehkeet ja jos siihen vaikka apua sieltä sais ja sit tilata ulkomailta![]()
Heh hekyllä ainakin itse sain hyvää palvelua auto-centteristä, ja sieltä pyörä löytykin.Heinolla olis taas pientä petrattavaa, sekä huollon hinnoissa että palvelussa.