• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen mopokaupat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
(hieman OT mutta pakko vuodattaa)

Itse huollatan pyörää Huolto-Kaksikossa Jämsässä. Hondan merkkihuolto, enkä koskaan vie pyörääni mihinkään muualle. Erittäin asiantuntevat kaverit, voittaneet huoltokilpailuja.  :hehe:
Huolto-Kaksikko rulaa! Taitoa ja tieto löytyy RUTKASTI, asiakasta kuunnellaan ja opastetaan asiassa kun asiassa.
buttrock.gif

bowdown.gif

http://www.huolto-kaksikko.com/

KX Centterille risuja
veryangry.gif

Maanantaina illasta vein mopedin huollettavaksi / uus lukkopesä. Sanoin, että kai tuun sitten keskiviikon puolella hakeen. Sanottiin et huomenna ( tiistaina siis ) saat jo ajoon !
No mitään ei ole kuulunut vielä tähänkään mennessä / vastata puhelimeen siellä päässä
mad.gif

Onneksi on ollu huonot kelit kaupanpäälle
nixweiss.gif

Ne on tiistaiksi laittanut pyörän kuntoon ja se odottaa siellä valmiina??? Jos lupasit mennä keskiviikkona sen hakemaan, niin käy hakemassa valmis pyöräsi pois. Jos ei olekaan valmis, niin sitten vasta palaute tänne. Eikö?

Puhelimeen tietty pitäisi vastata, mutta kokemuksesta voin kertoa, että 'jokunen' puhelu menee päivässä ohi asiakaspalvelutilanteiden takia (ei ole kohteliasta vastata puhelimeen, kun asiakas on palveltavana)

Sen verran suitsutettu tuota Heinoa että kai se on joskus ajeltava täältä kaukaa tutustumaan ihan mielenkiinnosta ko. puljuun
cool.gif
Siinähän mulle tekemistä tulevalle kesäloman pätkälle...

Joo, mun mielestä KX:ltä soitetaan juurikin siinä tapauksessa jos pyörä EI ole valmis sovittuna aikana....

Ja mitä tulee tohon aiempana mainittuun netto/bruttohinnan esittämiseen niin yksityiselle kuluttajalle hinnat pitää aina ilmoittaa alvillisina, koska niistä ei saa kuluttaja alveja vähentääkään. Yritysten välisissä kaupoissa asia on sitten eri. Maksajana nostaisin asiasta metelin.

Mutta Bike Worldille kaupanteosta ja palvelusta pojot tällä erää.
062802jumpie_prv.gif

Ne on tiistaiksi laittanut pyörän kuntoon ja se odottaa siellä valmiina??? Jos lupasit mennä keskiviikkona sen hakemaan, niin käy hakemassa valmis pyöräsi pois. Jos ei olekaan valmis, niin sitten vasta palaute tänne. Eikö?

Puhelimeen tietty pitäisi vastata, mutta kokemuksesta voin kertoa, että 'jokunen' puhelu menee päivässä ohi asiakaspalvelutilanteiden takia (ei ole kohteliasta vastata puhelimeen, kun asiakas on palveltavana)
Tarkennus : Piti soitto tulla nimen omaan vielä erikseen tiistaina, että valmis. No tänään paikan päälle ja valmishan se oli ollu jo hetken. Kuinkahan kauan sitä olis istunu himassa ilman jos ei olis käyny
confused_orig.gif
Kun ei viittitty soittaa..
Lämmin ilma pistää kiristään
wink.gif

Okke. Tosta jutustas sai sen käsityksen, et sovit hakevas sen keskiviikkona ja lupasivat sen olevan valmis jo tiistaina. Eli voit mennä keskiviikkona sen kummemmin kyselemäti hakemaan...

No, ei muutakuin hanaa, kun pyörä kerran on kunnossa
062802moto_prv.gif

Pieni kysymys aloittelijalta. Kannattaisiko MotorPowerista ostaa mielummin tuo Skyteam Monkey (870€) vai muualta (esim. Nettimotosta) samalla hinnalla PV tai Monkey?

R.M. Heinolle iso kimppu ruusuja ja erityisesti Jargelle...
Jokunen viikko sitten poikkesin miestä moikkaamassa ja kuinkas sinä kävi: Kallis mies, mutta hyvästä kannattaa maksaa
cool.gif

*jos ja kun luet tän, grilli on kuumana, sun vuoro ajella tännepäin..... soita ennenku tuut*
biggrin.gif

Omat kommetit siitä mitä löytyy:

Bike World: Erittäin hyvää palvelua ollut aina ja kauppoja on hierottu kiitettävästi eli siitä ei ole tullut koskaan mitään aliarviointia, että olen nainen tai että pyörää olisi alettu kaupittelemaan miehelleni (jolla ei sitä A-korttia edes ole). Lisäksi varsinkin varuste puolella Tanja oli äärimmäisen ihana. Melkein hävetti, kun menin sit ostaan ajovarusteet muualta (no, sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan). Oman pyöräni ostin Hgin BW:stä ja erittäin asiallista palvelua siltä saralta + että ko. pyörä tuotiin Tampereelle josta sen sai käydä hakemassa ja Salon Timo opasti pyörän saloihin noviisia. Plussa tästä, ainoa miinus että Tren BW ei myy Kawaa.

R.M.Heino: Mukavaa palvelua tullut ja pyörä menossa heinäkuun lopussa määräaikaishuoltoon + vakuutuksen piikkiin korjaukseen jolloin tulee sitten lopullinen tulikaste. Aina kun vaan soittaa huoltopuolelle, niin tuntuu tylyltä, mutta kun asiaan pääsee niin jo vain on ok palvelua. Heinolta piti myös oma pyörä ostaa, mutta ko. malli oli loppuun myyty paitsi yksi varauksella. No, ehdin sopia kaupat jo Hgin BW:n kanssa ja seuraavan päivänä Heinolta soitettiin. Hieman harmitti, mutta nopeat syö hitaat
biggrin.gif

Storm: Ajovarusteiden myynnissä mukavaa ja ystävällistä palvelua, vaikka testailin varusteita ikuisuuden ja olin "hankala" ("en voi näitä ajohousuja ostaa, kun mun lantio näyttää näissä leveämmältä kun noissa muissa"
blush.gif
) asiakas. Myös hinta saatiin kohdalleen, vaikka liikkeestä poistumisessa olikin ongelmia (kaksi hälytintä, mitä myyjä ei huomannut - ekalla piippauksella löyty toinen ja seuraavalla piippauksella toinen).

Mototown: Ajovarusteiden osalta tuli mukavaa asiakaspalvelua, vaikka haluamani ajoasua ei ollutkaan ko. hetkellä nähtävillä (mistä syystä ei myöskään kauppoja syntynyt).

Muista liikkeistä ei olekaan sen ihmeemmin kokemusta. Jopa olen yllättynyt siitä, että ei ole meikälistä katsottu vähän nenä vartta pitkin vain sen takia kun olen nainen (mitä autokaupoissa paljon tapahtuu). Mutta plussat siitä
biggrin.gif
Toisin sanoen mitään "tytöttely" -efektiä ei ole tapahunut. Noh, vinkkinä miehille: Tytöttele ja voit olla varma, että asiakaspalvelu on
033102ass_1_prv.gif
biggrin.gif

Jokunen viikko sitten poikkesin miestä moikkaamassa ja kuinkas sinä kävi: Kallis mies, mutta hyvästä kannattaa maksaa
cool.gif

*jos ja kun luet tän, grilli on kuumana, sun vuoro ajella tännepäin..... soita ennenku tuut*
biggrin.gif
Vai että kallis mies
smile_org.gif

Kiitos kutsusta, eiköhän sitä ehditä Hattulaan pitkän kesän mittaan....

cool.gif

biggrin.gif
Vai että kallis mies
smile_org.gif

Kiitos kutsusta, eiköhän sitä ehditä Hattulaan pitkän kesän mittaan....
Mitäs muuta sivu bisnestä sä oot alkanu tekee
omg.gif

No se on perheellisen yritettävä kaikki
tounge.gif

Grilli kuumana, ok
wink.gif

^mites teillä vaikuttaa kun annan teiltä ostetun pyörän vaihdossa uuteen / tuon ns. rinnakkaistuonti pelin vaihdossa,

sano löysillä kauppaa on ns. varma tehdä, riski saada sippiä pienenee vai mitä. -> kaupat menetit

R.M. Heino on ihan kaamee..

Siellä poikkesin ja antoivat pyörän koeajoon.. Perkele oli niin kivaa että ostin sen samantein pois sieltä..
Mikä helvetti siinä on että aina siellä kuluu rahaa!

R.M. Heino on ihan kaamee..

Siellä poikkesin ja antoivat pyörän koeajoon.. Perkele oli niin kivaa että ostin sen samantein pois sieltä..
Mikä helvetti siinä on että aina siellä kuluu rahaa!
Mulle ne onnistuivat myymään ilman koeajoa
omg.gif
. (No, ok, olin minä samanlaisella pyörällä käynyt joskus aiemmin koeajamassa).
biggrin.gif

Noniin
mad.gif
Hain pyörän Heinolta ja laskussa oli maininta, että vaihdettu vuotavat venttiilikopantiivisteet ja rikkinäinen väärinpäin asennettu ilmansuodatin!!! Ja pyörä oli just hetki sitten KX:ssä venttiilien säädössä!!!

Siittä sitte vaan jakeleen ruusuja ja risuja per..le.

Noniin
mad.gif
Hain pyörän Heinolta ja laskussa oli maininta, että vaihdettu vuotavat venttiilikopantiivisteet ja rikkinäinen väärinpäin asennettu ilmansuodatin!!! Ja pyörä oli just hetki sitten KX:ssä venttiilien säädössä!!!

Siittä sitte vaan jakeleen ruusuja ja risuja per..le.
Kysymys on et kummalle jaat ruusut ja risut?

R.M. Heinolle ruusut et korjas toisen liikkeen mokat vai risut siitä, et ne vaihdettiin turhaan...

vai KX:lle risut paskasta työstä vai ruusut ihan vaan yleensä hyvin hoidetusta hommasta...

Kuka muuten sen ilmansuodattimen oli väärinpäin asentanut? Sinä itse vain joku liike? Ihan siis vain uteliaisuutta...

Mä en oo muutakun ajanu, huollot liikkeessä
cool.gif

Täytyypi vähän kysellä, mitä noissa liikkeissä on oikein tehty.

Back