• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli, jos ketään kiinnostaa, niin tänään siis Vehoniemen museon kahvilaan ennen viittä moikkailemaan. Kelivaraus toki, mutta jos tuo pysyy noin lämpimänä eikä ala satamaan, niin eiköhän tuosta joku kierroskin pimenevää iltaa vasten tehdä munkkikahvien jälkeen! :orgmp:

PS. Huomiseksi lauantaiksi lupaillaan myös kaunista syyssäätä, ja voi olla että innostutaan ajelemaan.. follow this space..

Mulla on kyllä ajatus lähtee huomenna aamupäivällä varmaan jo jonnekin pohjoiseenpäin kun näyttää olevan säätiedotuksen mukaan kiinnostavaa keliä. Joku nelisatakilometrinen tms.

Sulla vähän taas karkaa käsistä.. 400km?.. :D

Mutta joo, olisko jotain 11 lähtö jostain huomenna? Kyllähän sitä vielä pitää mopoa liikuttaa! :thumbup:

Pitää kattella, mulla on nyt sillai vaan fiilis että tarttis yks päivä olla pyörän päällä. Säätiedotteet lupaa sen nätimpää mitä pohjoisemmas. Ajattelin vaan sellaista hiukan ehkä päätöntä ajelua sinne tänne näin noin tai jotain :jpstyle: Varmaan jonkinverran isompaakin tietä että pääsee jonnekin. Äh, foreca lupailee aika harmaata. Ota noista selvää..

Kyl mä ainakin muutaman tunnin voisin kelivarauksella huomenna mukana pyöriä. Voinhan sitten liueta jostain jos en jaksa 400 kilometriä..

Jotain tollasta se luopailis. Tekis mieli mennä jonnekin salussärkille ja sitten jopa jonnekin kauhajoen nurkilla pyöriin... En oikein tiedä.. :sad:

[video]http://yle.fi/saa/template/export/areena.jsp?clip=1711005[/video]

Joo, Kullervonkadun Express-Neste passaa lähtöpaikaksi, asunhan siinä melkein naapurissa..

Edit: Tuo Salussärkkä on hienonnäköinen luonnonkohde. Sinne!

Viimeksi muokattu:
Ehdottomasti huomenna, sunnuntaina jo liian kylmää! Itse olen mukana jonkun max. 3 tuntia (jatkakoon shy vaikka iltaan asti.. :D).. Eli huomenna kello 11 Kullervonkadun Neste-Express (tai sen viereinen kahvio, jonne itse suuntaan varttia aiemmin lämmittelemään)!

LaMasquerade sanoi:
Ehdottomasti huomenna, sunnuntaina jo liian kylmää! Itse olen mukana jonkun max. 3 tuntia (jatkakoon shy vaikka iltaan asti.. :D).. Eli huomenna kello 11 Kullervonkadun Neste-Express (tai sen viereinen kahvio, jonne itse suuntaan varttia aiemmin lämmittelemään)!

:thumbup: Päätöskahvit, tai jos keli on hyvä, niin välikahvit siis olis Ruovedellä just kolmentunnin kohdalla suurinpiirtein.

Aargh! :wanna:

Lisätääns vielä ettei joudu moderaattorien mustalle listalle: Tuo siis tarkoittaa sitä että vaatetta pitää olla ihan v*tusti päällä.. Tulee lähes 4 tuntia +7 asteessa 100km/h viimassa!

LaMasquerade sanoi:
Sulla vähän taas karkaa käsistä.. 400km?.. :D

Mutta joo, olisko jotain 11 lähtö jostain huomenna? Kyllähän sitä vielä pitää mopoa liikuttaa! :thumbup:

Yammu kävi jo syyshuollossa tällä viikolla, mutta hyvähän tuo on testata sen jälkeen, joten lähempä matkaan...

Back