• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taidan tulla kahville. Mitään touringia en jaksa tänään ajaa.

Mä lähden nyt vasta himaan :rant: Jos vaikka sattuis paremmat kelit ens viikolle, kun mulla on ruhtinaalliset 4 päivää KESÄLOMAA :häähää:

Niukasti ennen iltakymmentä ehdittiin takaisin Tampereelle. Mulle tuli kotoa kotiin about 300km. Eikä metriäkään motaria!

Paluumatkalla vajaa 10km hiekkatietäkin, muttei ainakaan henk.koht. haitannut laisinkaan, tulipahan tuokin reitti nähtyä (ja loppuun vähän ekstrojakin.. :p).

Letkan pituus oli 7 pyörää (+ vahvistuksina S^Hansu ja ttuttu vähän matkaa Suvirannasta lähtiessä).

Reitti: http://goo.gl/maps/X9rC4 (Edit: Valkeakoskelle tosin Sääksmäentietä)

Viimeksi muokattu:
Kiitos vaan porukalle! Monipuolinen reitti jota oli kyllä ilo painella, vauhtiki sopivaa ja seura mukavaa! Bensapumppu toimi mainiosti koko matkan, vaihteet alkoi pikkasen takeltamaan… Ehkä se menee ohi :paikallatuulee:

Taas oli mukava "äkkilähtö". Meinasi vaan tulla vilu paluu matkalla, olis pitänyt noudattaa äitimuorin neuvoa ja laittaa ne tykit alle. "Niitä" kun ei sais palelluttaa. Voin myös nyt vakuutta sen, että kylmä ei kangistanut.
Kiitokset veturille LaMasqueradelle kun jaksaa näitä järkätä ja vetää letkaa perässään.

se VFR tyyppi

Oli peileissä ihan makeen näköistä helminauhaa eilen ehtoona.. Ens viikolla joku päivä taas.. (ti?)

Kävi hyvä säkä kun ei eilen katkennu letkassa kytkinvaijeri, se nimittäin katkes tänään! Noin viidensadanmetrin jälkeen, toisissa liikennevaloissa. Onneks sattu olemaan satulan alla yks ylimääränen vaijeri, niin matka jatkui pienen ähläämisen jälkeen; LaMaskut et al. tulikin Vehoniemellä vastaan :bye:

Kytkinvaijeri satulan alla ja bensaletkun palasia matkustaa moottorin päällä. Pitäisköhän sulle hankkia joululahjaksi sellainen stongaan kiinnitettävä varaosanyssäkkä, jota harrikkakuskit tapaa kuljettaa mukana. :D

Naah.. :thumbup: Ei se ole bensaletku, vaan kaasareiden ylivuoto- ja tyhjennysletku. Kaasareissa on sellaset pyöreet nännit missä mikään letku ei tunnu pysyvän kiinni – ei mitään letkukaraa/nippaa. En ole koskaan nähnyt että ne letkut olisi kaikki (4) kiinni samaan aikaan (havainto sis. alkuperäiset kovettuneet+uudet bensaletkusta+kirkkaat pehmomuoviset). Ehkä pitäis hakea jotain joustavampaa ja aika pientä bensaletkua, ja jotain sopivia ohuita letkunkiristimiä, mallia jousikuormitteinen.

Huomenna ihmisillä intoa lähteä pöristelemään johonkin? Näyttäis ihan mukavan lämpöseltä päivältä.

Kävittekö lenkillä? Mä voisin lähtee vaikka huomenna ajeleen, kun hyvää säätä on luvattu. Suunnalla ei ole väliä, kunhan on mutkaista asvalttia pyörän alle.

Pari pyörää lähtee kiertämään Päijännettä klo 10.00 Kangasalta Lahdentien ja Valkeakosken (Kaarina maununtyttären tien) Rampin tuntumassa olevan K-kaupan tai Rautakaupan parkkipaikalta. Be hurry :;): tunti ja vartti aikaa. Lähtöpaikka: http://goo.gl/maps/kavff Kokopäivän reissu noin 350–400 km

Toi olisi liian aikaisin mulle, pääsisin vasta neljän jälkeen lähtemään. Tänään suunnitelmat joka tapauksessa muuttuivat niin, etten pääsekään ajamaan.

Olisikohan sitä aika taas ajella letkassa? Torstaiksi lupaisi toistaiseksi ihan mahdollista säätä (kuurojen riski, mutta about +20).. Alustavasti to 30.8. Lahdesjärven ABC kello 17, siitä joku parin kolmen tunnin pyörähdys..

Yhä keli-ennuste puoltaa huomista lähtöä, ja eilisen Mustalahti-session perusteella saatan saada ainakin yhden kaverinkin matkaan. Ajatuksissa olisi käydä vähän tiedustelemassa noita Ellivuoren seutuja Eri-Keijoa silmällä pitäen..

Jeps, me ollaan Terwon kanssa ainakin lähdössä toistaiseksi. Tuo kello viisi on kokoontumisaika, voi olla että itse lähtö vähän yli..

Tommonen mentiin kolmestaan..

http://goo.gl/maps/SDMtV

Vauhti tällä kertaa silleen kohtuu reipas (kuulemma välillä piti tulla sen mitä diversion kulkee.. :p .. lisäksi ohiteltiin muitakin motoristeja, pahoittelut..).

Back