• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanr sanoi:
Nyt on minullakin pyörä muuten. Tosin en taida vielä tänä kesänä uskaltaa teidän letkoihin mukaan. :D

Onneks olkoon ja turvallista ajoa vaan! :) Ennako ja sit ennakoi ja sit kattele! Vitsi, kipeetä huumoria tossa yllä, yskittää niin et otta irtoo. :vi**ttaa:

Sanr sanoi:
Nyt on minullakin pyörä muuten. Tosin en taida vielä tänä kesänä uskaltaa teidän letkoihin mukaan. :D

No tottakai tulet. Tai siis johan sä oot ollut. :D

Eilen ehdittiin mukavasti jo ennen kymmenen uutisia takaisin Tampereelle. :thumbup::grin:

[Edit: tänään ei pääse, eikä koko vkloppuna, pitää mennä ruisroc.. kohkaamaan..]

Otetaan komento takas, tuli muuta menoa iltapäivälle. Otetaan uusi yritys joku toinen päivä.

Viimeksi muokattu:
Lähtiskö joku näin supernopealla varoitusajalla tänään illalla ajelemaan?

Kauheata lenkkiä en jaksa nyt ajaa kun toissapäivänä ajelin 700+ km melkein yhtä soittoa. Pikkasen tuppaa olemaan hartiat jumeksissa :)-

Reittiehdotus:
Kolmenkulman ABC, Ylöjärvi, Uusi Kuruntie, Viljakkala, Kyröskoski, Saikkala ja Porintietä takaisin Kolmenkulman ABC:lle.
Osa siis maantietä ja osa kivaa mutkatietä ja koko pätkä asvaltilla, n. 95 km ja 1,5 - 2 h taukoineen.

Viimeksi muokattu:
Timii- sanoi:
Ehdoton ehkä! Riippuen vähän kellonajasta. Olitko jotain tarkempaa aikaa ajatellut?

Mulle sopii oikeestaan koska vaan. Olen kesälomalla nimittäin :)
Ehdota vain jotain jos on joku sopiva aika mielessä.

Eukko sanoi:
Mulle sopii oikeestaan koska vaan. Olen kesälomalla nimittäin :)
Ehdota vain jotain jos on joku sopiva aika mielessä.

Taitaa kyllä jäädä valitettavasti väliin tänään :/ Pitää katsella paremmalla ajalla uudestaan :thumbup:

Mulla kans toi työ haittaa vapaa-ajanviettoa niin, että oon välillä töissä aamupäivän ja välillä iltapäivän ja sit joskus siltä väliltä. Siksi mulle oikeastaan on melko sama mihin aikaan reissulle lähdetään, kun lähden mukaan jos en oo siihen aikaan töissä :D

Niin se on meilläkin. Epäsäännöllinen vuorotyö ei suosi mitään tiettyä lähtöaikaa. Kaikki käy silloin, jos työt ei haittaa :).

Tällä hetkellä lupailis tiistaille ajokelejä. Olisiko lähtijöitä? Vaikka joku kello 16 ja perinteisesti Lahdesjärven ABC?

[Edit: tosin forecalla jokunen milli vettä olisi näköjään luvassa.. eli seurataan tilannetta!]

Viimeksi muokattu:
Viimeisimpien ennusteiden mukaan pitäisi juuri tuohon aikaan(* poutaantua. Ja länsi-etelä-suunta olisi varmimmin kuivempaa..

(* Siis ti 17.7. kello 16..

Sen verran epävakaiselta näyttää toi sääennuste, että lähtöpäätös jää kyllä viime tinkaan.

Saattaa jopa kirkastua iltapäiväksi.. lets see..

(Loppuviikko alkaa näyttää jo oikein lupaavalta ilmatieteenlaitoksella, Foreca taas povaa torstaiksi oikein vedenpaisumusta.)

Tulen ainakin kahvilla käymään, ajolenkistä en tiedä vielä. (Kyllä, olen lorvaillut liikaa ja taas pitäisi saada rästihommat tehtyä...) Sään puolesta pitäisi näyttää homma ihan lupaavalta.

Back