• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä voisin lähteä mukaan, jos reissun nopeusluokka pysyy kohtuullisena. 16.30 käy lähtöajaksi hyvin. Mut tunnistaa tummansinisestä Yamahasta ja saparoleteistä. Tulkaa nykimään hihasta abc:llä, jos näytän liian eksyneeltä.

Nopeusluokka pysyy ainakin mun puolesta kohtuullisena :)
Kiva kun meitä on nyt jo muutama ajelija.

Meidän 3:n lisäksi mukaan olisi tulossa mahdollisesti vielä 1 palstan ulkopuoleinen kaveri jos passaa. Rauhallinen ja kokenut miespuoleinen ajelija Triumphin Rocketilla.

Puoli viisi sopii hyvin lähtöajaksi. Minut kyllä tunnistaa siitä kun lyhytselkäisenä makaa röhnötän tankin päällä ja jonkin sortin saparon tynkä heiluu mullakin potan alta :)-

Voisin lähteä kanssa liikkeelle, mutta en usko että kerkeän puol viideksi...17.00 olisi sopivampi...

Konttorirotan täytyy käydä kotona kääntymässä vaihtamassa kuteita.

Kestääks mun takarengas 400 kilometriä? Siinä on vähän sliksi kohta missä nyt juuri ja juuri voi kuvitella kuvioa olevan... ollut... 6000 ajettu, kai se neljäsataa vielä kestää... et pääsee letkan jälkeen pajallekin vielä...

shyhander sanoi:
Kestääks mun takarengas 400 kilometriä?

Etsi paja lähempää, niin ei tarvitse kestää kuin about 250 km. (Kuka on hukannut sen hehkulamppu-hymiön? Se sopisi tähän niin hyvin.)

shyhander sanoi:
Kestääks mun takarengas 400 kilometriä? Siinä on vähän sliksi kohta missä nyt juuri ja juuri voi kuvitella kuvioa olevan... ollut... 6000 ajettu, kai se neljäsataa vielä kestää... et pääsee letkan jälkeen pajallekin vielä...

Kestäähän se, sitten kun kangas näkyy, niin alkaa olla kiire :D

Itsekin voisi harkita tuolle reissulle lähtemistä kyllä... Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?

Taffu sanoi:
Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?

Mä kyl mielellään pitäsin ainakin jotain taukoo, jos ei muuta nii sit vaikka pysäkil jalotteluu vähän. Mulla on selkä juiminut jostain syystä viime aikoina ja pieni venyttely tekis terää välillä.

Jos lähtö on klo 17, niin minäkin lähden. Työnteko haittaa vapaa-ajan viettoa senverran, että toi 16.30 on vähän liian aikaisin. :(

Hienoa, että porukkaa alkaa olla tulossa :jippikaijee:!

Tuolle mun reitille tuli vahingossa pieni virhe, nimittäin Porin tieltä käännytään tietysti Ellivuorelle johtavaan tielle eikä Mustavuoreen kuten olin kirjoittanut. Jotta kaikille ajakohta sopisi niin lähtöaika olisi klo.17 Kolmenkulman ABC mp-parkkiruuduille voitais kokoontua ja matkaan lähteä.

Tavataan ehtoolla, ja peukut pystyyn, että keli pysyy hyvänä :thumbup:!

Lowhill

ttdriver sanoi:
Jos lähtö on klo 17, niin minäkin lähden. Työnteko haittaa vapaa-ajan viettoa senverran, että toi 16.30 on vähän liian aikaisin. :(

Vielä unohtui mainita, että taukoja toki pidellään matkalla, eli ei tukka putkella koko matkaa ajeta taukoja pitämättä.

Taffu sanoi:
Kestäähän se, sitten kun kangas näkyy, niin alkaa olla kiire :D

Itsekin voisi harkita tuolle reissulle lähtemistä kyllä... Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?

Valitettavasti joudun perumaan tuloni. Yksi kissoistamme on sairastunut ja saimme sille ajan eläinlääkärille juurikin klo 17. Ei siis vielä kolmaskaan osallistumisyritys mun kohdallani onnistunut :(. Vielä on kesää jäljellä ja lomakin alkaa maanantaina ;) Ajelkaahan varovasti!

Homma rooger, kello 17 lähtökunnossa pyörä tankattuna ja kuski tyhjennettynä. Tulen itse jo vähän aikaisemmin paikalle niin ehdin kahvit juoda ennen lähtöä.

Mojes ja kiitokset kaikille kuskeille ajoserasta, mä tulin juuri kotiin Vehoniemeltä. Matka meni ok, mitä nyt pieniä yliajoja lukuunottamatta :kääk:.

Pistäkääpä ilmoituksia jos ajelu seuraa tarvitsette, niin lähden mukaan jos vain pystyn.

Lowhill

lowhill sanoi:
Mojes ja kiitokset kaikille kuskeille ajoserasta, mä tulin juuri kotiin Vehoniemeltä. Matka meni ok, mitä nyt pieniä yliajoja lukuunottamatta :kääk:.
Lowhill
Vai pieni yliajo! :paikallatuulee: Tosiaan härän kokoinen mäyrä (linkki) juoksi eturenkaan alle suunnilleen seittemässäkympissä. Pikkasen nuljautti ohjaustankoa. Vaikka jotain oikeutuksetonta hilpeyttä vaikuttikin aiheuttavan tuo minun mäyrän kärsimyksistäpoistamistoimeni aiheuttavan, niin oli aika ilkeä homma potkia sätkivää mäyrää kuoliaaksi. Tosiaan sen verran pelästysshokki taisi olla yliajosta päällä, että en oikeasti huomannut edes lähestyvää autoa harppoessani tielle, vaikka luulin katsoneeni ettei autoja tule. Kaunis oli mäyrä, luulen että oli kuluvan kesän pentuja(?), puhtaan valkoiset raidat päässä sellainen lihavan kissan kokoinen. Mutta hyvä ettei käynyt ittelle mit... Raaka peli se on.. :no:

Mut kiva reissu, kiitos kaikille hilpeilijöille! :;):

shyhander sanoi:
Mut kiva reissu, kiitos kaikille :;):hilpeilijöille!

Joo eiks oo kiva kun tsempataan ja sympatiseerataan vedet silmissä :grin:

Kiitokset myös mun puolesta kaikille kanssamopoilijoille! Uusi reitti ja hyvä mieli.

Ei ehkä kahta metriä, mutta kyllä se lähes silmienkorkeudella kävi. Mutta joo, hyvä ettei tuon pahemmin käynyt. Mä en vieläkään tiedä, mikä sen hillittömän allergiakohtauksen aiheutti. Silmät ei ole enää onneksi turvonneet, mutta ylähuuli on edelleen aika persoonallisen mallinen. En tosin voi kuin itseään syyttää siitä, etten ole antihistamiineja popsinut enää heinien kukkiessa.

Kiitos kaikille retkiseurasta.

Back