Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

shyhander sanoi:Kestääks mun takarengas 400 kilometriä?
shyhander sanoi:Kestääks mun takarengas 400 kilometriä? Siinä on vähän sliksi kohta missä nyt juuri ja juuri voi kuvitella kuvioa olevan... ollut... 6000 ajettu, kai se neljäsataa vielä kestää... et pääsee letkan jälkeen pajallekin vielä...
Taffu sanoi:Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?
!ttdriver sanoi:Jos lähtö on klo 17, niin minäkin lähden. Työnteko haittaa vapaa-ajan viettoa senverran, että toi 16.30 on vähän liian aikaisin.![]()
Taffu sanoi:Kestäähän se, sitten kun kangas näkyy, niin alkaa olla kiire
Itsekin voisi harkita tuolle reissulle lähtemistä kyllä... Onkos siinä mitään taukoja ajellessa, vai mennäänkö tukka putkella koko ajan? Jotain kahvi/jäätelö/limupausseja tms?
Vai pieni yliajo!lowhill sanoi:Mojes ja kiitokset kaikille kuskeille ajoserasta, mä tulin juuri kotiin Vehoniemeltä. Matka meni ok, mitä nyt pieniä yliajoja lukuunottamatta.
Lowhill
Tosiaan härän kokoinen mäyrä (linkki) juoksi eturenkaan alle suunnilleen seittemässäkympissä. Pikkasen nuljautti ohjaustankoa. Vaikka jotain oikeutuksetonta hilpeyttä vaikuttikin aiheuttavan tuo minun mäyrän kärsimyksistäpoistamistoimeni aiheuttavan, niin oli aika ilkeä homma potkia sätkivää mäyrää kuoliaaksi. Tosiaan sen verran pelästysshokki taisi olla yliajosta päällä, että en oikeasti huomannut edes lähestyvää autoa harppoessani tielle, vaikka luulin katsoneeni ettei autoja tule. Kaunis oli mäyrä, luulen että oli kuluvan kesän pentuja(?), puhtaan valkoiset raidat päässä sellainen lihavan kissan kokoinen. Mutta hyvä ettei käynyt ittelle mit... Raaka peli se on.. 

shyhander sanoi:Mut kiva reissu, kiitos kaikillehilpeilijöille!

Eukko sanoi:Joo eiks oo kiva kun tsempataan ja sympatiseerataan vedet silmissä![]()