Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tottakai mukaan mahtuu...Saapunen paikalle ottamaan muutaman, jos mukaan vaan mahtuu.![]()
Alkaa näillä osanottajamäärillä olla siinä ja siinä!No tottakai mukaan mahtuu...Saapunen paikalle ottamaan muutaman, jos mukaan vaan mahtuu.![]()
![]()
![]()
Tarkoitin ihan noin yleisesti, en ketään tiettyjä.. Toivot vaan!^ Heti alko ehdotteleen...![]()
![]()
milläs menopelillä sä oot sinne menossa.jos autolla niin mahtuisko kyydissä tampesteriin päin.Hyppäät mun kyytiin ja mennään kimpassa kylään?Mieli ehkä vähä tekis, mut onneks ei oo rahaa ja ryyppämiseenkin alkaa jo kyllästyä pikkuhiljaa.![]()
![]()
Yöksi kotiin. Meitsi ajaa...![]()
JOS olen menossa, niin autolla. Ja en vielä tiedä millä. Katsotaan asiaa lähempänä.milläs menopelillä sä oot sinne menossa.jos autolla niin mahtuisko kyydissä tampesteriin päin.Hyppäät mun kyytiin ja mennään kimpassa kylään?Mieli ehkä vähä tekis, mut onneks ei oo rahaa ja ryyppämiseenkin alkaa jo kyllästyä pikkuhiljaa.![]()
![]()
ota vodkaa pikku paukut.sillä minä itseäni lääkitsin tossa viikon verran ku venäjällä olin,eikä pöpöt päässy valloilleenJOS olen menossa, niin autolla. Ja en vielä tiedä millä. Katsotaan asiaa lähempänä.milläs menopelillä sä oot sinne menossa.jos autolla niin mahtuisko kyydissä tampesteriin päin.Hyppäät mun kyytiin ja mennään kimpassa kylään?Mieli ehkä vähä tekis, mut onneks ei oo rahaa ja ryyppämiseenkin alkaa jo kyllästyä pikkuhiljaa.![]()
![]()
Muka tulossa kipeeksi... pah...![]()
No autolla tietenkin! Milläs muulla pääkaupunkiseudun motoristit liikkuu tapahtumiinJOS olen menossa, niin autolla. Ja en vielä tiedä millä. Katsotaan asiaa lähempänä.milläs menopelillä sä oot sinne menossa.jos autolla niin mahtuisko kyydissä tampesteriin päin.Hyppäät mun kyytiin ja mennään kimpassa kylään?Mieli ehkä vähä tekis, mut onneks ei oo rahaa ja ryyppämiseenkin alkaa jo kyllästyä pikkuhiljaa.![]()
![]()
Muka tulossa kipeeksi... pah...![]()
Niin varmaanTarkoitin ihan noin yleisesti, en ketään tiettyjä.. Toivot vaan!^ Heti alko ehdotteleen...![]()
![]()
![]()
![]()
Hö! Mikset muka?Eka harkitsin tulevani, oli ollu kiva nähä mm. megaB pitkästä aikaa, mutta en sitten tulekkaan...!![]()
Eihän sua ilman vaimoa huolittaskaan!no voihan räkä sentään.vaimolle ilmoittivat just että töihin launtaina.no ehtiihän sitä vielä töiden jälkeenkin treelle. ei se minua yksin päästä kuitenkaan ku vasta eilen tulin viikon reissulta kotiin![]()
niin mä vähän ajattelinkinEihän sua ilman vaimoa huolittaskaan!no voihan räkä sentään.vaimolle ilmoittivat just että töihin launtaina.no ehtiihän sitä vielä töiden jälkeenkin treelle. ei se minua yksin päästä kuitenkaan ku vasta eilen tulin viikon reissulta kotiin![]()
![]()
![]()