• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TAMPERE -baarimiitti, LA 14.10 klo 20:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kas kummaa, mäkin satun ihan sattumalta jostain kummasta kohtalon oikusta muuten vaan olemaan Tampereella just tuona lauantaina.

Saapunen paikalle ottamaan muutaman
033102beer_1_prv.gif
, jos mukaan vaan mahtuu.

Harmillinen yhteensattuma. Koko vkl menee matkakisoissa pää-
kaupunkiseudulla.

Mutta mä menen jo perjantaina Keravalla ottaamaan
033102beer_1_prv.gif

ja olen lauantaina hengessä mukana Tampereella.

Pitäkää hauskaa!

Mieli ehkä vähä tekis, mut onneks ei oo rahaa ja ryyppämiseenkin alkaa jo kyllästyä pikkuhiljaa.
biggrin.gif
Hyppäät mun kyytiin ja mennään kimpassa kylään?
smile_org.gif

Yöksi kotiin. Meitsi ajaa...
cool.gif
milläs menopelillä sä oot sinne menossa.jos autolla niin mahtuisko kyydissä tampesteriin päin.
JOS olen menossa, niin autolla. Ja en vielä tiedä millä. Katsotaan asiaa lähempänä.

Muka tulossa kipeeksi... pah...
confused_orig.gif

Mieli ehkä vähä tekis, mut onneks ei oo rahaa ja ryyppämiseenkin alkaa jo kyllästyä pikkuhiljaa.
biggrin.gif
smile_org.gif

cool.gif
milläs menopelillä sä oot sinne menossa.jos autolla niin mahtuisko kyydissä tampesteriin päin.
JOS olen menossa, niin autolla. Ja en vielä tiedä millä. Katsotaan asiaa lähempänä.

confused_orig.gif
ota vodkaa pikku paukut.sillä minä itseäni lääkitsin tossa viikon verran ku venäjällä olin,eikä pöpöt päässy valloilleen
biggrin.gif

ei menny edes pakki sekaisin niitten pöperöistä
thumbs-up.gif

biggrin.gif
smile_org.gif

cool.gif

confused_orig.gif
No autolla tietenkin! Milläs muulla pääkaupunkiseudun motoristit liikkuu tapahtumiin
biggrin.gif
biggrin.gif

cool.gif
Eka harkitsin tulevani, olis ollu kiva nähä mm. megaB ja toki muitakin pitkästä aikaa, mutta en sitten tulekkaan...!

Pitäkää te muut hauskaa!  
033102beer_1_prv.gif

muoks. olenko näin sekaisin, olisin voinu vannoa et megaB oli tuonne menossa jossain vaiheessa...
lookaround_orig.gif

no voihan räkä sentään.vaimolle ilmoittivat just että töihin launtaina.no ehtiihän sitä vielä töiden jälkeenkin treelle. ei se minua yksin päästä kuitenkaan ku vasta eilen tulin viikon reissulta kotiin
tounge.gif

voi hitto! Ovat pistäneet mut töihin viikonlopuksi
sad_orig.gif
olis ollu hauskaa harjotella Tallinnan keikka varten vanhallamkotiseudulla...

toiste sitten, kai näitä talvella on useampia?

Joo, kyl mäki vähä yritän paikalle saapua. Mut lähes selvinpäin pitää pysytellä, joku raja dokaamisellakin.

Back