Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se ilmanpuhdistin ole aika kriittinen niitten titaanivenojen takia... minä ainakin henk. koht. suosittelen pitämään suotimen paikoillaanEi suositella filsua niitten titaaniventiilien takia?Hieno pyörä on![]()
![]()
Saas nyt nähdä...nätit wilkut! Varmaan pal ratakäytössä tulee olemaan kun käännettyjä vaihdekaavioitakin alat duunaamaan?
voi hitsi, kun mä oon ajanu ilmanEikös se ilmanpuhdistin ole aika kriittinen niitten titaanivenojen takia... minä ainakin henk. koht. suosittelen pitämään suotimen paikoillaanEi suositella filsua niitten titaaniventiilien takia?Hieno pyörä on![]()
![]()
![]()
![]()
No, nyt sinäkin olet saanut korvaamattoman palan uutta tietoavoi hitsi, kun mä oon ajanu ilmanEikös se ilmanpuhdistin ole aika kriittinen niitten titaanivenojen takia... minä ainakin henk. koht. suosittelen pitämään suotimen paikoillaanEi suositella filsua niitten titaaniventiilien takia?Hieno pyörä on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mahtava pyörämaku sulla!Loistava pyörävalinta, itselläni samanlainen K4![]()
Mulla on kans tuo käännetty vaihdekaavio ja syksyn parin tuhannen kilometrin ajeluilla siihen alkoi pikkuhiljaa tottua. Kyllä silti jos joku erikoistilanne pukkasi päälle, vaistomaisesti sitä pyki vaihdetta väärään suuntaan..
Oon kyllä silti aatellut tuon käännetyn kaavion pitää (ja pyörässä oleva shifteri ei vissiin perinteisellä kaaviolla toimisikaan)
Pistä ihmeessä!!!kuullosti killerin kanssa joltain hurtalta mutta ilman ihan oikealta mopolta. pitäsköhän munkin pistää samanlainen clippi omaan osioon..![]()
Kyllä pitäis.pitäsköhän munkin pistää samanlainen clippi omaan osioon..![]()
Kaipa se riippuu miten paljon siitä ottaa irti. Remuksesta lähti 16cm ylimäärästä, eli melko paljon. Äänet koveni jonkin verran... db-killerillä melkeinpä kovemmat äänetOsaatko muuten sanoa, onko noi pätkäistyn äänet miten paljon kovemmat suhteessa kokonaiseen Remukseen? Tai Yoshiin? Vähän himottais itsekin ottaa ylimääräisiä Arrowsta pois, mutta se on kyllä tarpeeksi meluisa nytkin, ei tarttis enempää... Tietty vois sitten yrittää jotain lisävirityksiäkin hiljentämiseksi, kuten isompien reikien poraamista huiluun, joku taisi sitä konstia mainostaa toimivaksi.. Onhan mulla siihen tietty toi killerikin, mutta ei nyt sentään putkea tukkimaan viittis ruveta.