• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tämmösellä päristellään nyt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on kuvaa tallilta...

Käännetty vaihdekaavio... Saas nähdä miten käy keväällä kun lähtee ajelee
biggrin.gif

IMG_0304.JPG

Vilkku
IMG_0306.JPG

Vilkku päällä
IMG_0312.JPG

Takavilkut on vähän lohduttoman näköset vielä
IMG_0308.JPG

nätit wilkut! Varmaan pal ratakäytössä tulee olemaan kun käännettyjä vaihdekaavioitakin alat duunaamaan?
cool.gif

mutta.. sullakun on tollanen vehje, niin et sattuisi omistamaan korjauskäsikirjaa?

Jos omistat, niin jaksaisitko tsiigata löytyykö sieltä suuttimista mitään arvoja, esim. virtausta, vastusarvot jne.
cool.gif

Loistava pyörävalinta, itselläni samanlainen K4
biggrin.gif

Mulla on kans tuo käännetty vaihdekaavio ja syksyn parin tuhannen kilometrin ajeluilla siihen alkoi pikkuhiljaa tottua. Kyllä silti jos joku erikoistilanne pukkasi päälle, vaistomaisesti sitä pyki vaihdetta väärään suuntaan..

Oon kyllä silti aatellut tuon käännetyn kaavion pitää (ja pyörässä oleva shifteri ei vissiin perinteisellä kaaviolla toimisikaan)

Loistava pyörävalinta, itselläni samanlainen K4
biggrin.gif

Mulla on kans tuo käännetty vaihdekaavio ja syksyn parin tuhannen kilometrin ajeluilla siihen alkoi pikkuhiljaa tottua. Kyllä silti jos joku erikoistilanne pukkasi päälle, vaistomaisesti sitä pyki vaihdetta väärään suuntaan..

Oon kyllä silti aatellut tuon käännetyn kaavion pitää (ja pyörässä oleva shifteri ei vissiin perinteisellä kaaviolla toimisikaan)
Mahtava pyörämaku sulla!
biggrin.gif

Voi olla että alkuun niitä erikoisia tilanteita pukkaan ton vaihteiston kans... Noh hyvä jos kesän aikana oppis ton käännetyn kaavion

Kyllähän se niin on, että Suzuki on noista japsi r4 pyöristä selkeästi hienoin. Katevilkut on myös hienot. Suzuki uskaltaa pitää putken näkyvillä ja ei ole pilannut keulaa kahdella erillisellä lampulla.

kuullosti killerin kanssa joltain hurtalta mutta ilman ihan oikealta mopolta. pitäsköhän munkin pistää samanlainen clippi omaan osioon..
wink.gif

pitäsköhän munkin pistää samanlainen clippi omaan osioon..
wink.gif
Kyllä pitäis.

Osaatko muuten sanoa, onko noi pätkäistyn äänet miten paljon kovemmat suhteessa kokonaiseen Remukseen? Tai Yoshiin? Vähän himottais itsekin ottaa ylimääräisiä Arrowsta pois, mutta se on kyllä tarpeeksi meluisa nytkin, ei tarttis enempää... Tietty vois sitten yrittää jotain lisävirityksiäkin hiljentämiseksi, kuten isompien reikien poraamista huiluun, joku taisi sitä konstia mainostaa toimivaksi.. Onhan mulla siihen tietty toi killerikin, mutta ei nyt sentään putkea tukkimaan viittis ruveta.

Osaatko muuten sanoa, onko noi pätkäistyn äänet miten paljon kovemmat suhteessa kokonaiseen Remukseen? Tai Yoshiin? Vähän himottais itsekin ottaa ylimääräisiä Arrowsta pois, mutta se on kyllä tarpeeksi meluisa nytkin, ei tarttis enempää... Tietty vois sitten yrittää jotain lisävirityksiäkin hiljentämiseksi, kuten isompien reikien poraamista huiluun, joku taisi sitä konstia mainostaa toimivaksi.. Onhan mulla siihen tietty toi killerikin, mutta ei nyt sentään putkea tukkimaan viittis ruveta.
Kaipa se riippuu miten paljon siitä ottaa irti. Remuksesta lähti 16cm ylimäärästä, eli melko paljon. Äänet koveni jonkin verran... db-killerillä melkeinpä kovemmat äänet
biggrin.gif

Back