• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Talvipyörä keskustaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttir-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä ajoin puolitoista talvea tällä:
51pkc8.jpg

Nyt toista talvea tällä:
71skmu.jpg
.Hyvin on riittänyt ja hauskaa ollut.

Harrikka on hyvä matala painopiste jäykkä perä risukeula ei pakkanen riko iskareita ja mieluiten lättäpää ite oon ajanut 1200 mut ehkä 750 WLA ois paras Britit menee kanssa hyvin talvella ja mankku kone lähtee aina käyntiin.
oon ajanut 500 daytona Triumpilla, 500 Arielilla, 650 Triumpilla , 1000 Arielilla talvella myös Jawan 350 ja K 750 itäkoneilla kaikilla on matka taittunut kovassakin pakkasessa nastoilla ja ilman.

Sota Zyndapin haluaisin talviajoon se ois paras vetävä vaunu kaksi taakse ja 8 eteen vaihteita, lukko perä vivusta tarvittaessa, lämpö kahvat pakokaasu lämmitys moottori saha tyyliin lataus ja akku vain valoille koneen sytkälle Noris mankku ja riittävän kallis että perseaukiset kattelee se on yksi tärkeä talvipyörän ominaisuus.

[ riittävän kallis että perseaukiset kattelee se on yksi tärkeä talvipyörän ominaisuus.[/QUOTE]

Voi,pahus,nämä molemmat ovat 2-3 tonnin välillä hintahaarukassa,ei näillä persaukisiin vaikutusta tehty,kauppaan lähdettävä taas:orgmp:

Back