Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ainaki kouluttasin mun kuskin keulii ja stoppeihin.![]()
![]()
AIVAN helmi peli. Eikunvaan pukinkonttiin ostelemaan, tai vaikka nythetijust jos oman mopon talliinvienti ahistaa..![]()
Mites, onkos noita erilaisia?
-hugepleksimatkamotot?
-räyhänakut?
-enskat?
-HooDeet joissa osien tipahteleminen on otettu huomioon?![]()
-muoviluodit (no näköjään on..)
-ja sit ne jotka keulii ja tekee stoppieita...?![]()
![]()
![]()
Miten rakentelut, viritykset?Minäpä olen jo varautunut talviaktiviteetteihin... Hankin nimittäin XBOXiin MotoGP- pelin![]()
Ko. pelissä onnistuu muuten burnikset, keulimiset ja stoppietkin![]()
Mites Kisu, eikö tuohon samaan nippuun kuulus myös cebari, joka katkoo kannenpultteja..Mites, onkos noita erilaisia?
-hugepleksimatkamotot?
-räyhänakut?
-enskat?
-HooDeet joissa osien tipahteleminen on otettu huomioon?![]()
-muoviluodit (no näköjään on..)
-ja sit ne jotka keulii ja tekee stoppieita...?![]()
![]()
![]()
Ne ei pelissä onnistu, mutta onneksi on oma Zetori tallissa levälläänMiten rakentelut, viritykset?Minäpä olen jo varautunut talviaktiviteetteihin... Hankin nimittäin XBOXiin MotoGP- pelin![]()
Ko. pelissä onnistuu muuten burnikset, keulimiset ja stoppietkin![]()
Mut rahalla saa aika kovan pelin.Loistava härveli! Nyt pitää kirjoittaa joulupukille. On kyllä pahuksen tyyris.![]()
Tossa toi kääntyminen tapahtuu nimenomaan tankoa vääntämällä. Ei hyvä. Kyosholla on malli joka kääntyy painopistettä siirtämällä. On meinaan aika realistisen näkönen kun luotikuski kantatessa siirtyy sisäkurvin puolelle polvimaassa ja pää kääntyneenä. Eli painona toimii tietenkin tuo kuski.
Ehkä toi lähtee sitten ohjautumaan "oikean" tavoin kun on tarpeeksi vauhtia, eli kun pökkäät tankoa oikealle niin kääntyy vasuriin. Vaikka samaan painopisteen siirtymiseenhän sekin perustuu. Pitäisi saada Kyoshon ja ton ominaisuudet, kääntyvä tanko ja kuski, yhdistettyä.![]()
Kato tuolta: Näpäytä tätä!Saaks noita suomesta?
paljon maksaa?
Mites Kisu, eikö tuohon samaan nippuun kuulus myös cebari, joka katkoo kannenpultteja..![]()
![]()
Kyosholta löytyy 3021 Honda NSR-moottoripyöräKato tuolta: Näpäytä tätä!Saaks noita suomesta?
paljon maksaa?