• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Talviajoseuraa - Part V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eiku luin et se ois ollu 12:00
biggrin.gif
ihan oikeen sä luit ....se oli niin viel illalla et 12.00....mut jensin kaa huomattii et eihän me kyl välttämättä kyetä niin aikasin.... ja sit muutettii joskus yöllä ajan 15.00.... hyi meitä
kaboom.gif
blush.gif
........,mut elämä on....
wink.gif

jens myöhästy joka tapauksessa ku sill oli treffit jäätelökauppiaiden kanssa.
Mitmit? Onkos sitä sakkokassaa taas kasvatettu ?

sanoi:
mä ainakin pyydän anteeksi omasta puolestani tota ajan vaihtamista...mut jassu eikä tirkko ollu ees ilmottanu tulevansa....ja tianyun näin olevan online aamulla joten luulin et hän huomasi ajan vaihtuneen.....
baaa.gif
Muistakaa että moni ei nettiin pääse välttämättä viikonloppuna, joten osa tsekkaa esim nää kokoontumiset perjantaina ja pistää ylös - sit jos muutetaan muutamaa tuntia ennen kokoontumista aikaa aiheuttaa se sekaannusta ja sitä että porukka ei enää "luota" noihin kokoontumisilmoituksiin. Tälläkertaa ei vahinkoa tapahtunut kuin tirkolle, itseasiassa jos joku muu olisi sinne mennyt olisi kyseessä kuitnekin ollu kokoontuminen
biggrin.gif

sanoi:
mut tulkaa keskiviikkona minimotoilee(jos edelleen vuoro vapaana) jassu vois kertoo miten teiän reissu meni....kuvat ainaki hienoja...
smile_org.gif
Keskiviikkona tulossa kaveri kylään, joten mä en pääse motoilee.

Retki meni oikein mukavasti ja jos jollain on nopea nettiyhteys kotona voi katsoa yhden videon tuolta hylyltä :

http://jassu.kuvat.fi/kuvat/temp/20061212_120806.AVI

Video on törkeän iso pituuteensa nähden, 100 MB & 1,5 min. Mutta tosiaan jos ei nopeus ole ongelma kotona niin voi tsekkailla mikäli sukellusjutut kiinnostaa.

jens myöhästy joka tapauksessa ku sill oli treffit jäätelökauppiaiden kanssa.
Mitmit? Onkos sitä sakkokassaa taas kasvatettu ?

Muistakaa että moni ei nettiin pääse välttämättä viikonloppuna, joten osa tsekkaa esim nää kokoontumiset perjantaina ja pistää ylös - sit jos muutetaan muutamaa tuntia ennen kokoontumista aikaa aiheuttaa se sekaannusta ja sitä että porukka ei enää "luota" noihin kokoontumisilmoituksiin. Tälläkertaa ei vahinkoa tapahtunut kuin tirkolle, itseasiassa jos joku muu olisi sinne mennyt olisi kyseessä kuitnekin ollu kokoontuminen
biggrin.gif
[/QUOTE]
ilmeisesti oli sakot tosi lähellä...mut ei onneks saanu..
thumbs-up.gif

eilen pienessä maistissa ajan vaihto oli oikein hyvä idea...
biggrin.gif
biggrin.gif
mut hyvätki ideat joskus osottautuu huonoiks...
tounge.gif

mut sehän täs elämässä on mukavaa et aina oppii uusii jutskii...et esim treffi aikoja ei kannata mennä muuttelee.....vaik kukaa ei ilmottais tulevansa...silti voi olla hyvinki jengii tulossa...
cool.gif

katoin videon...on se sukeltaminen aika lumoavaa....jopa uima altaassa oli ihan makeeta....
wink.gif
mut en tainu oikeen osata tota korvien tasausta..tai mitä se nyt olikaan...
tounge.gif

mä ainakin pyydän anteeksi omasta puolestani tota ajan vaihtamista...
Mä oon kans pahoillani, että aikaa tuli muutettua eilen.
Puoliltaöin, muutaman
033102beer_1_prv.gif
jälkeen se tuntui todella hyvältä idealta... se ei tule toistumaan.

Huoh ja nyyh... nyt on mopo sit viety talviteloille ja kevääseen asti se saa levätä rauhassa.

Back