• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Talviajoseuraa - Part V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oli vähän liukasta ajella tänään. Hengissä kuitenkin selvisin kotiin asti tie oli jäässä vallikalliosta lähdettäessä.

Viihteelle mäkin
033102beer_1_prv.gif
oon lähdössä... jos satutte tulemaan sieltä Vantaan risteilyltä Helsinkiin niin ilmoitelkaa koordinaatteja.

ghostface.gif
yritän myös ryömiä huomenissa klo 12.00 Vallikallioon

Joo. Mulla oli ajatuksena lähtee töistä kruisailemaan, mutta tulin toisiin ajatuksiin, kun pysähdyin valoihin ja meinasin liukastua laittaessani jalan maahan
biggrin.gif
Sitten katsoin ympärilleni niin siellähän oli tien reunoilla ihan kuuraa. Sitten uukkari ja suoraan kotiin.

Oli muuten eka kerta tänä kesänä, kun ajoin tiukasti mittarinopeuksilla rajoitusten mukaan / hieman alle rajoituksen

tounge.gif

withstupid.gif
Näin ihan typeryyttäni kysyisin, että mitenkäs toi talvirengaspakko? Sekö ei koske kaksipyöräisiä, vai miten se menee? Nyt jos autolla lähtee kesäkiekoilla esson baarille, niin antavat sakot vaikka keli on parempi kuin monesti kesällä.
Otappas tuo hakupulikka käteen ja katso sillä, tänäkin syksynä useita ketjuja missä tuota aihetta käsitellään.

En tiedä kannattaako sitä enää hirveesti ajella. Tänään olin myymässä joulukuusia myyrmäessä päin ja joku tuli customilla kohtaan jossa autotkin veti lukkojarrua. Sinnehän se uuden karhee peli meni kylellee.

Jep... kotiuduttu harrastusten parista
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Elikkäs kertauksena vielä, että vasta klo 15.00 treffataan kun ei ajeleminenkaan onnistu
ghostface.gif

Joo tuli kans tänään otettua vähäsen
033102beer_1_prv.gif
mut lupaan tulla ajokamoissa shellille jos ootte kans siel ja jos herään ennen 11:30! Laitampas tästä herätyksen.... illan jatkoja kaikille!

Ajakaahan tosi tosi varovasti ja jättäkää ne pyörät jo talvilevolle, siellähän on maa jäässä.
omg.gif

eli 15.00 shelillä tänää....olihan se niin.....
biggrin.gif
niin ainaki tääl lukee...eli tulossa ollaa....

eli 15.00 shelillä tänää....olihan se niin.....
biggrin.gif
niin ainaki tääl lukee...eli tulossa ollaa....
Kolmas kerta toden sanoo
biggrin.gif

... eikös sitä sovittu että klo 15.00 vallikalliossa.
kyl mää ymmärsin ...ku eilenhän sitä puhuttii...
tounge.gif
mut tuntuu et toi tianyu ei ymmärtäny ku se puhu jotai et tulee jos herää 11.30.....eihän sitä nyt niin aikasin tartte herätä jos tulee kolmeks...
nixweiss.gif
withstupid.gif

Moikka kaikille pitkästä aikaa!!!
062802jumpie_prv.gif
Sain koneenki toimimaan monen viikon jälkeen,nyt alkaa taas pysymään teiän juttujen ja menojen perässä!
biggrin.gif

Tänään ei millään kerkee kahville,pakko mennä ostelemaan viimeset joululahjat ku "joulu on jo ovella..." Ahistaa ja vituttaa lähtee tuonne ihmisruuhkaan,mut ei auta itku markkinoilla...
033102ass_1_prv.gif

Ois ollu niiiiin kiva nähä kaikkia taas,ei oo törmäilty aikoihin!!
bawling.gif
bawling.gif
Mut yritän päästä keskiviikkona sit minimotoilemaan,ekaa kertaa
tounge.gif

Viddu, kokoonnuin sitte yksinäni klo 12.00 Vallikalliossa
biggrin.gif
tounge.gif

Plussana se, että seura oli tuttua ja hyvinkin yksimielistä..
smile_org.gif
biggrin.gif

Toinen sessio jäi väliin...

Viddu, kokoonnuin sitte yksinäni klo 12.00 Vallikalliossa
biggrin.gif
tounge.gif

Plussana se, että seura oli tuttua ja hyvinkin yksimielistä..
smile_org.gif
biggrin.gif

Toinen sessio jäi väliin...
Jooh, no mä olin jo rotsi niskassa kanssa tulossa puoliksi päiviksi kunnes lukasin viel kerran ketjun ja huomasin että aika oli muutettu.

Mun mielestä jos noita kokoontumisaikoja muutetaan niin hieman enemmän varoitusaikaa olisi pop.

Eiku luin et se ois ollu 12:00
biggrin.gif
ihan oikeen sä luit ....se oli niin viel illalla et 12.00....mut jensin kaa huomattii et eihän me kyl välttämättä kyetä niin aikasin.... ja sit muutettii joskus yöllä ajan 15.00.... hyi meitä
kaboom.gif
blush.gif
........,mut elämä on....
wink.gif

jens myöhästy joka tapauksessa ku sill oli treffit jäätelökauppiaiden kanssa...... premier ainut hullu pyörän kanssa
bowdown.gif

mä ainakin pyydän anteeksi omasta puolestani tota ajan vaihtamista...mut jassu eikä tirkko ollu ees ilmottanu tulevansa....ja tianyun näin olevan online aamulla joten luulin et hän huomasi ajan vaihtuneen.....
baaa.gif

mut tulkaa keskiviikkona minimotoilee(jos edelleen vuoro vapaana) jassu vois kertoo miten teiän reissu meni....kuvat ainaki hienoja...
smile_org.gif

Back