Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
Ok, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaanOk, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa![]()
Do dii, boxi tsekattu ja make69 sekä wantti yllämainituista ovat saaneet tallipaikan muuta kautta.eli kertauksena vielä olen lähettänyt seuraaville osapuolille viestin orgboxista koskien tallia;
jens, kake10, RIMMON, Fabe, Salmon, Tomywa, nwobhm, Pultti, Eetu, make69, mäksä, karkka, heimo, nixu, joukor, MadMan, Novviisi, keesto, halko, wantti, Andy.
Voisi kuvitella että tällä porukalla tallin vuokrauksen pitäisi onnistua suhteellisen kivuttomasti mikäli kaikilta halua löytyy?
Muitakin saattaa vielä ilmaantua...![]()
![]()
![]()
Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaanOk, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
Selvennyksenä vielä, että mä oon hakemassa ympärivuotista tallipaikkaa "toistaiseksi" eli mistään talvisäilytyksestä tai vuoden määräaikaisuudesta ei ole kyse. Vieläkö kiinnostaa![]()
![]()
vielä enempi kiinnostaa. Ois muutenkin kiva olla joku ympärivuotinen säilytys paikka. Niinkuin muillakin, hinta on määräävä tekijä.Ok, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
No niin... Järvenpään tallipaikka osoittautui sekin taas tyhjäksi arvaksi. Veljekset olivat pikapuhelinkeskustelun tuloksena tulleet järkiinsä ja todenneet, että remonttihalli pitää eristää kuivavarastoista kokonaan mahdollisten hajuhaittojen ym. vuoksi. Eli vaatisi "meille" oman lämmitysjärjestelmän ja ilmanvaihdon ja ties mitä muuta, joten ei muuta kun uutta paikkaa etsimään! Hittolainen.Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaanOk, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
![]()
Muutoisin vois olla +1 tälle myös?
On tietty vähän "kaukana" täältä kts. mutta elämä on![]()
Keravan aluehan olisi siintä ihanteellinen ettei ois niin kovin pitkä matka J-päästä-Tuusula sektorilta saatikka sitten Hiki-Itä Vanda alueelta.
Mukavaa kuitenkin että noita vaihtoehtoja putoilee esiin ja porukka viittii vähän asian eteen nähdä vaivaa![]()
( toisin kuin allekirjoittanut on ehtinyt)![]()
No perkule!!! Jossain viime viikkosessa hesarin liitteessä oli Jäkessä vuokralla 134neliön toimitila alle tonniin. Mäpä yritän kaivella liitteen esiin jos löytys vielä jostain.No niin... Järvenpään tallipaikka osoittautui sekin taas tyhjäksi arvaksi. Veljekset olivat pikapuhelinkeskustelun tuloksena tulleet järkiinsä ja todenneet, että remonttihalli pitää eristää kuivavarastoista kokonaan mahdollisten hajuhaittojen ym. vuoksi. Eli vaatisi "meille" oman lämmitysjärjestelmän ja ilmanvaihdon ja ties mitä muuta, joten ei muuta kun uutta paikkaa etsimään! Hittolainen.Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaanOk, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
![]()
Keravan aluehan olisi siintä ihanteellinen ettei ois niin kovin pitkä matka J-päästä-Tuusula sektorilta saatikka sitten Hiki-Itä Vanda alueelta.
Mukavaa kuitenkin että noita vaihtoehtoja putoilee esiin ja porukka viittii vähän asian eteen nähdä vaivaa![]()
...ööö...löytyny liitettä vai tilaa enään?No perkule!!! Jossain viime viikkosessa hesarin liitteessä oli Jäkessä vuokralla 134neliön toimitila alle tonniin. Mäpä yritän kaivella liitteen esiin jos löytys vielä jostain.No niin... Järvenpään tallipaikka osoittautui sekin taas tyhjäksi arvaksi. Veljekset olivat pikapuhelinkeskustelun tuloksena tulleet järkiinsä ja todenneet, että remonttihalli pitää eristää kuivavarastoista kokonaan mahdollisten hajuhaittojen ym. vuoksi. Eli vaatisi "meille" oman lämmitysjärjestelmän ja ilmanvaihdon ja ties mitä muuta, joten ei muuta kun uutta paikkaa etsimään! Hittolainen.Mitään valmistumis / hintatietoa vielä olemassa?Eipä tarvi sit joka syksy samaa hakukierrosta käydä lävitte. Varsinkin jos hinta on vielä kohdillaanOk, pidän sut mielessä.Kiinnostaa.Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.
![]()
E:eips löytyny enää![]()
HyvähyväEipä ole enää tarvetta tallipaikalle.
Löydettiin Andyn kanssa sopiva ropaustalli Espoosta.
Onnea etsinnöissä![]()
...ööö...löytyny liitettä vai tilaa enään?[E:eips löytyny enää![]()