• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tallipaikka Tuusulasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pultti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koitan soitella huomenissa hinnoista välittäjälle ja kysellä vähän vuokrakausien pituuksista. Olisihan se kiva kun talli olisin kilsan säteellä kotoa... Infoan palstalla kuin kävi.

Jep, hinta oli yllättävä 660 plus alv saden neliön hallista vessoineen ja vesipisteineen, pesuja ajatellen... Vuokra-ajat minimissä vuosi...

Pitäs jatkojalostaa kesäkausiksi kelkka ihmisille todellisia kustannuksia pienetääkseen... sit ehkä kannattaa...

Jep, hinta oli yllättävä 660 plus alv saden neliön hallista vessoineen ja vesipisteineen, pesuja ajatellen... Vuokra-ajat minimissä vuosi...

Pitäs jatkojalostaa kesäkausiksi kelkka ihmisille todellisia kustannuksia pienetääkseen... sit ehkä kannattaa...
Aika kohtuullinen hinta loppupeleissä. Noi tilat on yleensä minimissään 5€/neliö ja jotkut pyytävät kympinkin. Pirun iso kimppa tai yksityiseltä vuokraaminen tuntuvat olevan ainoat siedettävät vaihtoehdot.

Jep, isolla porukalla pitäisi hakee tuota tallipaikkaa kolme on jo lähdössä jos Keravalta löytyy... Koitan/ koitetaan katsastaan sellaista sopivan kokoista koplaa niin maksut pysyy kohtuudessa eikä tarvitse tallille järjestää käyntiaikoja huoltojan varten.

Jep, isolla porukalla pitäisi hakee tuota tallipaikkaa kolme on jo lähdössä jos Keravalta löytyy... Koitan/ koitetaan katsastaan sellaista sopivan kokoista koplaa niin maksut pysyy kohtuudessa eikä tarvitse tallille järjestää käyntiaikoja huoltojan varten.
Alkaa näyttää sen verran hankalalta tuo tallin saanti Jäkestä, että mä oon mukana kohtuuhintaisissa ja hyvissä talleissa Järvenpää-Tuusula-Kerava -akselilla.

Mulla myös hakusessa lämmin roplauspaikka. Voin tulla mukaan jos tilaa on. Piti saada paikka vallilasta mutta näyttää epätodennäköiseltä.

Joukkomme sakenee, kuusi kaveria listattu noin äkkiä lakettuna hallipaikka listalle, ei paha... Koitan katsella viikolla 37-38 vakavasti otettavaa hallia ja keskustella jopa soppareista jos halli/talli löytyy. Palaan tuolloin astialle

Täältä kans vois olla mukana MadManin speksien pohjalta. Foorumilla kake10 hakemassa myöskin tallia johon hakuun siis myös sisällyn eli kake10 saattaisi olla myös mukana.Tällä hetkellä tarvetta mulla 3 pyöräpaikalle. Mikäli talli löytyy pyörieni mukana tulee hydraulinen tasonostin kaikkien käyttöön (toimii 3-vaihe 380V+N+P)
wink.gif

eli kertauksena vielä olen lähettänyt seuraaville osapuolille viestin orgboxista koskien tallia;
jens, kake10, RIMMON, Fabe, Salmon, Tomywa, nwobhm, Pultti, Eetu, make69, mäksä, karkka, heimo, nixu, joukor, MadMan, Novviisi, keesto, halko, wantti, Andy.
Voisi kuvitella että tällä porukalla tallin vuokrauksen pitäisi onnistua suhteellisen kivuttomasti mikäli kaikilta halua löytyy?
Muitakin saattaa vielä ilmaantua...
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

Aivan, mukana ollaan. Tuollaiseen sadan m2 halliin mahtuu ihan mukavasti pyöriä, kun ne siististi laitetaan seinien viereen.

Mulla on parikin tallia joita vois ajatella.
Vois olla paikallaan kerätä esim porukka kasaan jonnekkin huoltsikalle ja miettiä mistäpäin katellaan.
Ja kuinka mota otetaan maksimissaan ja keskustella vähän pelisäännöistä, otetaanko vain talveksi vai vuodeksi jne.
Itse kuvittelisin että n.20 pyörää alkaa olla maksimi ainakin näin alkuun.
Ehotuksia kokoontumispaikasta.

Ajelin tuossa maaseudulla ja törmäsin tuollaiseen talliin 275neliö, 8euroa neliö, osoite: Puusepäntie 12, sähköä löytyy voimasta hiluun, ei vuokra aikarajoituksia, takuuvuokra 2kk... jos pikaisesti joku rupee puuhamieheksi niin katsastakoon kohteen jne allekirjoittanut on kiinni töissä ja lujasti 1,5vko joten en kerkiä, lisätietoja numerosta 050 500 2772(vuokralle antaja) huomatkaa hinnassa halli on alviton myös meille... samalla alueella muitakin tallilaisia ja rakennuspajoja muovista metalliin...

Mulla on parikin tallia joita vois ajatella.
Vois olla paikallaan kerätä esim porukka kasaan jonnekkin huoltsikalle ja miettiä mistäpäin katellaan.
Ja kuinka mota otetaan maksimissaan ja keskustella vähän pelisäännöistä, otetaanko vain talveksi vai vuodeksi jne.
Itse kuvittelisin että n.20 pyörää alkaa olla maksimi ainakin näin alkuun.
Ehotuksia kokoontumispaikasta.
Kokoontumispaikka ei näemmä saa kannatusta, joten kannattaisiko keskustelua jatkaa vielä hetki täällä.

Mä sain kiertotietä tiedon yhdestä tallista, mihin vasta rakennetaan sisustusta. Hommaa hoitava kaveri oli innokkaan tuntuinen ja sanoi, jotta minkä tahansa kokoisen tilan lohkominen hallista pitäisi onnistua. Kyselin alustavasti tallia vain parin kaverin kimppaan, eli kokoa 10-30m2. Lupasi laittaa asioista enemmän tietävän veljensä soittamaan mulle tänään.

Aion käydä katsastamassa paikan ja kuuntelemassa tarjouksen vuokrasta. Tilojen soveltuvuudesta ja porukan halukkuudesta riippuen pitää sitten tehdä päätös vuokrattavan tilan ja sitä kautta tallikimpan koosta. Isompi kimppa mahdollistaisi kivuttomasti kompuran, painepesurin ja vaikka hyvän työkalutaulun ostamisen, mutta pienempi kimppa taas on helpompi hallinnoida. Esim. 1000€ kuukausivuokran kanssa on äkkiä kusessa, jos muutama tallilainen päättääkin olla maksamatta tai maksaa myöhässä.

Talli sijaitsee Järvenpään Nummenkylässä. Palaan asiaan kun tiedän enemmän. Ilmoitelkaa halukkuudestanne osallistua kimppaan tässä ketjussa tai privana.

Tänään löytyi tallipaikka, joten käytin tilaisuuden. Siellä ei valitettavasti ole enempää tilaa.

Back