Väärinkäsitysten välttämiseksi emme Terhin kanssa seurustele.Vaikka oonkin helvetin hyvännäköinen ja haluttava naisten silmissä,menen kohta naimisiin Meriveen kanssaOsuko siis oikeaan?Mä en ees viiti kysellä mitä sumppa jo kuvitteli?![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väärinkäsitysten välttämiseksi emme Terhin kanssa seurustele.Vaikka oonkin helvetin hyvännäköinen ja haluttava naisten silmissä,menen kohta naimisiin Meriveen kanssaOsuko siis oikeaan?Mä en ees viiti kysellä mitä sumppa jo kuvitteli?![]()
![]()
![]()
![]()
Vai omissa silmissäsi ainoastaa?Vaikka oonkin helvetin hyvännäköinen ja haluttava naisten silmissä
Mitäs ostit?Kai se sitten on.En kyselly kun ostin.![]()
![]()
Ihan on yhtä pikanen naisten kanssa kuin mopojenkin.. Sekopäitä saatana, kummatkin.menen kohta naimisiin Meriveen kanssa
menen kohta naimisiin Meriveen kanssaSe saa mut.Onnentyttö![]()
![]()
kyllä muuten menee aika pitkälleEi taida ihan noin mennäoliskohan ollut liikkeillä vähän kauppamiehiä? mikä merkki ei myönnä -06 lle takuuta? totta kai pyörässä on olemassa oleva takuu ja totta kai rikki mennyt stefa korjataan siihen takuuseen.. Eihän sillä saa olla merkitystä onko uitettu vai suomessa synnytetty. Taasen olen antanut itseni ymmärtää, että jos valmistaja antaa koneelle takuun, on aivan sama mihin päin suomea pyörän vie korjattavaksi. Tokihan valmistaja voi määrätä korjaamon, mutta se joutuu maksamaan kulut kuljetuksesta ja jos itse viet, niin vielä päivärahan sinulle..Taitaa ensisijaisesti olla ostopaikka mihin otetaan yhteyttä,siitä sit eteenpäin
Onhan kaikilla valmistajilla ilman muuta takuu,järjestään 2 vuotta tai enemmän.![]()
Nopeat elää,hitaat eiIhan on yhtä pikanen naisten kanssa kuin mopojenkin.. Sekopäitä saatana, kummatkin.menen kohta naimisiin Meriveen kanssa![]()
ne on "hontapaskoja"Honda sitä ja honda tätä
Hondat on mopoja ja ruohonleikkureita![]()
![]()