Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan niinMutta täältä on lyhyt matka Kemoraan, Botniaringille ja MotoparkkiinTäällä keski-suomessa tuntuu olevan parhaat pätkät enemmän ralliautoja varten eli ei päällystettäsitten jos olis sopivaa asfaltoitua pätkää, niin asutusta sen verran, että itse en ainakaan viitti kovin pommittaa.![]()
- P.![]()
Vaikka en kokenut kuski ole, niin vastaan silti jotain.Kertokaahan newbielle, että mitä tekemistä vauhdilla on sen kanttauksen määrän suhteen?
no riippuu tietty kuinka isolla säteellä käännytjoo mutta siinä 50km/h tappien ei tarvii käydä lähelläkään maata...
Tarkoitat varmaan Haminan museotietä, aivan loistava pätkä, kunhan varot tähän aikaan hiekkaa, routaheittoja, amistoyotia, mökkiläisiä ja armeijaa. Liikenneympyröitä en todellakaan suosittele kanttaus paikoiksi, ovat yleensä raskaan kaluston levittämän naftan, hydrauliöljyn ja muun paskan kyllästämiä, pirun liukkaita.ja vanhat viisaat kertovat että ns. vanha kuninkaantie jossain kotka/hamina alueella kuuluisi myös tohon orgia-ryhmään. sijainti varmaan tarkemmin vkl, täytyy laittaa ajoraporttia kunhan kohde tarkistettu.
suosittelen reunojen raastamiseen insinöörien riemuvoittoja eli liikenneympyröitä.. eiköhän saa katu-uskottavuuden kohdalleen viimeistään sitten kun on oikeapuolikin renkaasta raastettu![]()
-RS-
Tälläsen havainnon ainakin itse tein. Orkkis 190/50 ei tuntunut taipuvan ihan reunoille saakka, mutta kun vaihdoin 190/55 ni rupes taipuuKai noi mamisraitojen leveydet riippuu osittain myös renkaan profiilista, eli onko sporttinen V- vai touring U- mallinen kumi.
Ollaan kaverin kanssa ajeltu radalla suunnilleen samaa vauhtia ja kanttailtu suunnilleen yhtä paljon. Renkaan tarkistuksen jälkeen kaverin rengas on käytetty aivan loppuun saakka ja minulle jää noin puoli senttiä vajaaksi! Vaikka kuinka yrittää niin ei mene edemmäs. Etunen menee käytännössä loppuun ja takapää jää ton puolisenttiä vaille.Tälläsen havainnon ainakin itse tein. Orkkis 190/50 ei tuntunut taipuvan ihan reunoille saakka, mutta kun vaihdoin 190/55 ni rupes taipuuKai noi mamisraitojen leveydet riippuu osittain myös renkaan profiilista, eli onko sporttinen V- vai touring U- mallinen kumi.![]()