Lainataas vähän hyvää ketjua:
Mitähän gummia vois kuvitella sigun pyörään seuraavaksi takaseks? Alkuperäinen Bridgestone näyttää 8200km jälkeen vähän kehnolta (merkit pinnassa ja jonkinverran halkeamia yms.)
Kuski siis täysi noviisi mutta chicken stripsejä kulutellaan pikkuhiljaa pois. Michelin Pilot Road 3:sta tietenkin katsellu mutta riittääkö tuossa pito rankempaan mutkailuun vai pitäisikö katsella vaikka Pilot Poweria, vaiko kokonaan toista merkkiä?
Älä missään nimessä mene pilaamaan pyörän ajo-ominaisuuksia millään "touring-renkaalla". Itse kokeilin bladessa metukan Z6:tta ja diablon stradaa, eikä voi puhua samasta pyörästä kuin PP2CT:n tai Metukan M3:n kanssa. Renkaan profiili on niin erilainen, että vaikka olin ajavinani rauhassa renkaanvaihtopaikasta kaverille, niin motarin rampeissa oli rengas käynyt reunasta reunaan.
Ihan aikuisten oikeasti. PP2CT kesti bladen alla n. 6-8tkm joka on aivan riittävästi takarenkaalle. Muitakin hyviä merkkejä on, tosin itse olen katukumeja viimeksi ostellut keväällä 2010, joten en osaa niistä neuvoa.